Eh, ik weet het wel zeker. Zie ze hier meer dan geregeld in die kledij rondlopen. En dan met name op zondag.quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:22 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Jij denkt dat mensen nog in 'traditionele' kleding naar de kerk gaan?
Jazeker. Volksstammen. En niet alleen naar de kerk. Ook naar school. Bekijk de treinreizigers rond Ede maar eensquote:Op zondag 3 oktober 2010 21:22 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Jij denkt dat mensen nog in 'traditionele' kleding naar de kerk gaan?
Dan ben je hier niet bekend in ieder geval. Hier lopen ze in spijkerbroeken en de meest vreselijke jurken, truien en shirts. Ook te kleine topjes met V-hals waardoor er vetrollen zichtbaar worden..quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Eh, ik weet het wel zeker. Zie ze hier meer dan geregeld in die kledij rondlopen. En dan met name op zondag.
niet bereikbaar op zondag omgquote:Op zondag 3 oktober 2010 21:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ze lopen hier dagelijks. Woon zowat naast de Driestar. Klik en huil.
"Op zondag is deze website niet toegankelijk."quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dat is wel erg.. Traditioneel.quote:Op zondag is deze website niet toegankelijk.
maar die gristen-rokken zijn toch iets minder lang? Zo halverwege de kuit, met platte schoenen eronder.quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Vergeet de instappers niet. En de jas met teddybeer achterop. En ruchesblouse.
They come in all shapes and sizes. Wel eens begrepen dat ze die rokken ook vanuit de kerk krijgen... Je hebt soort van 'kerkmerken'quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:28 schreef computergirl het volgende:
[..]
maar die gristen-rokken zijn toch iets minder lang? Zo halverwege de kuit, met platte schoenen eronder.
Liefst spijker met kleine split.quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:28 schreef computergirl het volgende:
[..]
maar die gristen-rokken zijn toch iets minder lang? Zo halverwege de kuit, met platte schoenen eronder.
Hij is nu geopend!quote:
Echt? Dat is dan snel gegaanquote:Op maandag 4 oktober 2010 12:55 schreef loveli het volgende:
Hoop toch echt dat die vormeloze dingen in de OP geen mode gaan worden.
Verder dragen ze op refo-scholen tegenwoordig vrij korte rokjes met een legging eronder, heb ik uit betrouwbare bron.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |