van de zijkant vind ik dr juist wat te kort lijken, een beetje een propje.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:21 schreef MouzurX het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Gulden_snede
Oftewel dan is het uit verhouding.
Van de zijkant lijkt het al meer in verhouding omdat je dan tegen de jas aan kijkt.
[ afbeelding ]
Maar waar de rok er gewoon nog lelijker uitziet. Alsof ze in een zak staat.
wel mee eens. Die dingen mogen wel lang, maar moeten dan wel redelijk mooi nauwsluitend vallen.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:21 schreef MouzurX het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Gulden_snede
Maar waar de rok er gewoon nog lelijker uitziet. Alsof ze in een zak staat.
Ja dat vind ik nog wel okay. Maar ik denk niet dat elke willekeurige persoon het zo leuk weet aan te kledenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:59 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
Vind het zo nog wel leuk staan.
Nou inderdaad echt superlelijk. Wat je er ook bovenop draagt, je kan er niet iets elegants van maken.quote:
Uit verhouding lange benen zijn anders niet per definitie mooi ofzo hoor.quote:Op zondag 3 oktober 2010 02:13 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja dat vind ik nog wel okay. Maar ik denk niet dat elke willekeurige persoon het zo leuk weet aan te kleden
En langere benen is trouwens positief, M
Nee idd; meestal is dat gewoon lelijker.quote:Op zondag 3 oktober 2010 14:38 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Uit verhouding lange benen zijn anders niet per definitie mooi ofzo hoor.
Nee niet dat je misvormd lijkt natuurlijkquote:Op zondag 3 oktober 2010 14:38 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Uit verhouding lange benen zijn anders niet per definitie mooi ofzo hoor.
Nou....quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:16 schreef Mylene het volgende:
[..]
Christelijk is meer de lange spijkerrok, bodywarmer en de Oilily tas.
Vergeet de instappers niet. En de jas met teddybeer achterop. En ruchesblousequote:Op zondag 3 oktober 2010 21:21 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nou....Ben ik het toch niet mee eens hoor. Christelijker dan de plaatjes in de OP vind je ze niet vaak. Zo#n dikke trui met een vormeloze zak eronder. Hoedje erboven. Klaar voor de kerk.
Jij denkt dat mensen nog in 'traditionele' kleding naar de kerk gaan?quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:21 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nou....Ben ik het toch niet mee eens hoor. Christelijker dan de plaatjes in de OP vind je ze niet vaak. Zo#n dikke trui met een vormeloze zak eronder. Hoedje erboven. Klaar voor de kerk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |