Lees de topics anders ff doorquote:Op vrijdag 15 april 2011 17:14 schreef DanseMacabre het volgende:
En wat is dan geschikt qua echt versvlees of kan alles wel?
Ja, gewoon het verkeerde topic aanklikken en een reactie posten die niks met barf te maken heeft.quote:
Alles behalve varken en dragende botten (bv poten van koeien die zijn te hard doordat ze belast worden). En let op de verhouding orgaan/vlees/bot/groente die info vind je wel op barfplaats.nlquote:Op vrijdag 15 april 2011 17:14 schreef DanseMacabre het volgende:
En wat is dan geschikt qua echt versvlees of kan alles wel?
Ik heb er hier ook twee die hun neus er voor ophalen en idd vers vlees laat je ook niet wat langer staanquote:Op zondag 17 april 2011 20:57 schreef Waterpistoolheldin het volgende:
Ik ben groot voorstander van vers vlees, maar mijn kat vreet het gewoon niet. Of het nu vlees of vis is, hij haalt zijn neus ervoor op.
Brokken eet hij net zo goed erg slecht, maar die kan je wat makkelijker langer laten staan.
Ik heb nog niet 1 soort voer gevonden wat hij echt lekker vindt.
Zelfs rasechte troep (zoals die kleine blikjes gourmet) eet hij hooguit een derde van.
Welke brok is dat dan?quote:Op zondag 17 april 2011 21:08 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik heb er hier ook twee die hun neus er voor ophalen en idd vers vlees laat je ook niet wat langer staan
Ik heb nu gelukkig wel brokjes gevonden die ze alle drie eten en ook nog redelijk goede brokken. Ik wil nog wel wat andere smaken van Carnibest, Tinlo en BiBi proberen.
Ik ben het meteen aan het bestellen!quote:Op zondag 17 april 2011 22:57 schreef senesta het volgende:
[..]
James wellbeloved.
http://www.zooplus.co.uk/(...)ved_cat_adult/108679
is dat vergelijkbaar met porta21?quote:Op zondag 17 april 2011 22:57 schreef senesta het volgende:
[..]
James wellbeloved.
http://www.zooplus.co.uk/(...)ved_cat_adult/108679
Ja en ook als orijen bijvoorbeeldquote:
die overweeg ik inderdaad..quote:Op maandag 16 mei 2011 17:49 schreef senesta het volgende:
De sensitive? Die is in ieder geval zonder granen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |