Ja, maar ik vroeg het omdat je trachtte gebruikte.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, maar het mag toch een paar dagen ontdooid in de koelkast liggen?
Ja hoor. Net als normaal gehakt.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, maar het mag toch een paar dagen ontdooid in de koelkast liggen?
Whutwhutwhut?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:49 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, maar ik vroeg het omdat je trachtte gebruikte.
Oh okeequote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:49 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, maar ik vroeg het omdat je trachtte gebruikte.
Dat zijn mn moeder ook al!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja hoor. Net als normaal gehakt.
Ik heb altijd 2 worsten (500 gram) liggen met mijn 3 katten. Zodra er eentje op dreigt te raken dan gaat er een nieuwe uit de vriezer. Gemiddeld liggen ze hier een dag of 2 in de koelkast.
En als je het snel ontdooid wil/moet hebben dan moet je het een uurtje in een bakje koud water leggen. Af en toe het water verwisselen (neemt de kou op) en it's amaaaazing!
Wat heb je voor gek mes dan? Ik gebruik soms broodmes, vleesmes, wat ik voor handen hebquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh okeeIk dacht dat ik een goed mes had maar het bleek niet goed genoeg
![]()
En ik weet het, maar ik bedacht me ineens dat ik het wel kan bewaren
Het was nog bevroren he, ik dacht dat dat ook wel zou lukkenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:55 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wat heb je voor gek mes dan? Ik gebruik soms broodmes, vleesmes, wat ik voor handen heb
Wil je een electrisch mes van mij hebben?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Het was nog bevroren he, ik dacht dat dat ook wel zou lukken
Oh, nou neequote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Het was nog bevroren he, ik dacht dat dat ook wel zou lukken
Neem je die mee in je handtas de 29e?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wil je een electrisch mes van mij hebben?
natuur en lam dacht ik... ga morgen kijkenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:47 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh, nou nee. Maar na een uurtje liggen kom je er prima doorheen met een normaal mes dus.
En je had fancy smaken zei je? Welke dan? Ze krijgen hier alleen natuur
Ik moet toch mijn slaapspul meenemen, past een mes makkelijk bij. En leuke binnenkomer, dacht ik zo.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Neem je die mee in je handtas de 29e?
Geef je die kitten of ook natuur al?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:50 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Kittens zijn zo lekker makkelijk, gisteren bij ons binnengekomen en gelijk al aan de CB![]()
De brokjes die er naast liggen lust hij wel maar dat andere is toch lekkerder.
[ afbeelding ]
Dit is CB diabetes, die koop ik altijd omdat er geen rijst in zit.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:52 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Geef je die kitten of ook natuur al?
Ja klopt, t is verder hetzelfde als natuurquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:01 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
[..]
Dit is CB diabetes, die koop ik altijd omdat er geen rijst in zit.
Kitten is volgens mij hetzelfde als natuur alleen fijner gemalen omdat benauwde fokkers daarom gevraagd hadden, terwijl een veel kleiner kitten al prima zelf kan kauwen. Ik vind het dus niet nodig.
De twee die we vorig jaar hadden waren half zo groot als dit kitten toen ze hier kwamen en die ontsnapten uit de kittenkamer en sjeesden rechtstreeks de keuken in om halve kwartels van de volwassen katten te jatten, die stukken vlees waren zowat net zo groot als zijzelfmaar ze kauwden er gewoon stukje vanaf.
Misschien ook goede marketing, dat mensen het eerder kopen als het op hun situatie toegespitst lijkt te zijn ? Men is bij brokken immers gewend dat je voor iedere klapscheet een andere variant moet geven, dus als er kitten op staat dan moet het wel extra goed zijn en moet je daar zeker niet van af wijken...quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:05 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja klopt, t is verder hetzelfde als natuurIk krijg ook vaak mensen die met 5 maand nog aan de puppy/kitten zitten, en kijken me toch altijd een beetje raar aan als ik dan zeg dat ze allang over kunnen
Yup, en de fokker zegt dat ze daar pup/kitten kregen en dat dat nog wel even moet, dat geloven ze dan gewoon en dat doen ze. Ik vertel ze altijd dat kitten/pup prima is om de overstap naar vast voer te maken, maar dat ze daarna ook al gewoon aan de normale versie kunnen.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:12 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
[..]
Misschien ook goede marketing, dat mensen het eerder kopen als het op hun situatie toegespitst lijkt te zijn ? Men is bij brokken immers gewend dat je voor iedere klapscheet een andere variant moet geven, dus als er kitten op staat dan moet het wel extra goed zijn en moet je daar zeker niet van af wijken...
Dat kan ik me heel goed voorstellen, daar zou ik ook voor bedanken denk ik.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:19 schreef Cat22 het volgende:
Soms had mijn winkel geen CB natuur en dan kreeg ik kitten mee. De verkoper zei ook dat het precies hetzelfde was, alleen fijner gemalen. Is ook logisch. In het wild gaat een moederkat ook niet kijken naar verantwoorde babyprakjes. Die kleintjes eten gewoon met de pot mee.
Wat leuk dat je je pleegkitten ook op CB hebt gezet! Ik begin er niet aan, met nu 7 extra katten in huis wordt me dat echt te duur. Dan haal ik toch liever RC bij Redcat.
Het is echt ongelofelijk wat die kleintjes kunnen verstouwen, dus ik begrijp dat heel goed. Met maar eentje is het goed te doen.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:19 schreef Cat22 het volgende:
Wat leuk dat je je pleegkitten ook op CB hebt gezet! Ik begin er niet aan, met nu 7 extra katten in huis wordt me dat echt te duur. Dan haal ik toch liever RC bij Redcat.
quote:Op zondag 3 oktober 2010 11:59 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Goed zo Sjefke !!
En als Nelis het zo echt niet wil kun je er misschien iets door mengen wat hij lekker vindt ? Blik als hij dat graag lust, of zelfs wat van z'n vertrouwde brokjes.
Toen ik de katten overschakelde aten alle heren het gelijk maar voor Mimosa heb ik het een paar dagen met brok moeten mengen, de laatste dag wilde ik het puur geven en toen ging ze me helemaal zitten aanstaren van "Vergeet je niet iets ? Dit ga ik zo niet opeten hoor !"
Toen heb ik er met veel vertoon vier (!) brokjes op gelegd en toen ging ze helemaal tevreden zitten eten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |