quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Daarvoor moet je bij Qwea zijn.
Die vertelt je er graag alles over.
Ik zag jouw ondertitel weer.quote:
quote:
Ooh, kun je dat even aan MikeyMo vertellen? Die lijkt het immers eeuwig geilquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:54 schreef APK het volgende:
[..]
Ik zag jouw ondertitel weer.
Heb het een keer meegemaakt en schrok mij echt de tering.
Hij bewoog op een gegeven moment precies op de maat van de muziek.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:57 schreef Greys het volgende:
Verpest mijn liedje niet met zo'n lullig plaatje
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:59 schreef APK het volgende:
[..]
Hij bewoog op een gegeven moment precies op de maat van de muziek.
Gewoon een keer in z'n gezicht pissen.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:59 schreef Qwea het volgende:
Ooh, kun je dat even aan MikeyMo vertellen? Die lijkt het immers eeuwig geil
Dat probeer ik telkens, maar ik hoef nooit te pissen tijdens de sexquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:01 schreef APK het volgende:
[..]
Gewoon een keer in z'n gezicht pissen.
je kan ook te ver gaan.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:03 schreef Greys het volgende:
... en nee Q, we hoeven er geen foto's van.
Véél water drinken van te voren.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat probeer ik telkens, maar ik hoef nooit te pissen tijdens de sex
Dan moet je jezelf een keer beheersen en tijdens de seks aan Knevel denken ofzo.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:03 schreef Qwea het volgende:
Dat probeer ik telkens, maar ik hoef nooit te pissen tijdens de sex
Maar dan punt 2 ; straks trekt de pis in mn matrasquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:04 schreef JJH het volgende:
[..]
Véél water drinken van te voren.
Dat ik dit advies geef.
Seks in bed.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:06 schreef Qwea het volgende:
Maar dan punt 2 ; straks trekt de pis in mn matras
Ja, elke dag de wasmachine, het aanrecht, de bank of buiten is ook wat saai he?quote:
Brigitte.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:06 schreef APK het volgende:
[..]
Dan moet je jezelf een keer beheersen en tijdens de seks aan Knevel denken ofzo.![]()
En vergeet ook niet een paar uur vooraf een pond asperges te eten.![]()
Kweenie, ik ben celibatair.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:08 schreef Qwea het volgende:
Ja, elke dag de wasmachine, het aanrecht, de bank of buiten is ook wat saai he?
Mwah, ik heb wifi en een laptop, voor als ik het op de keukentafel of op de wasmachine wil doen.quote:
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:13 schreef APK het volgende:
[..]
Mwah, ik heb wifi en een laptop, voor als ik het op de keukentafel of op de wasmachine wil doen.
Jij bent de sleutel, ik het slotquote:
Zo heerlijk dubbelzinnig.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:17 schreef APK het volgende:
[..]
Jij bent de sleutel, ik het slot
Jij bent de gids, ik ben de grot
Mogen wij ook eens een keer!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:18 schreef Greys het volgende:
Heuj, normaal ben ik altijd degene die anderen dood gooit met Brigitte
Zij kan echt mooi zingen, hè?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:18 schreef Greys het volgende:
Doe ik ook altijd.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:22 schreef Greys het volgende:
Dat kan ze wel, ze doet het alleen niet altijd
Jaaa! Die!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:18 schreef Greys het volgende:
Blind?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:24 schreef APK het volgende:
[..]
Doe ik ook altijd.
Ik heb vanavond een date.
Oeh!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:24 schreef APK het volgende:
[..]
Doe ik ook altijd.
Ik heb vanavond een date.
Beetje.quote:
Die hebben iets te veel in de sportschool gezeten zo te zien.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:32 schreef APK het volgende:
Wat een rare benen heeft die linkse en die rechtse.
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:29 schreef APK het volgende:
[..]
Beetje.![]()
Moet alleen nog siesta doen en ben bang dat ik meer als Bert dan als Ernie wakker wordt.![]()
[ afbeelding ]
Komt wel goed.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:31 schreef Greys het volgende:
Dan sla je de siesta over, je kunt morgen toch uitslapen?
Anders roept je date vanavond dat er een banaan in je oor zit.
Denk jij dat het tweelingbroers zijn of iets met Photoshop?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:33 schreef JJH het volgende:
Die hebben iets te veel in de sportschool gezeten zo te zien.
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:36 schreef Strega het volgende:Verse vijgen staan in marinade te trouwen
Om wat op te vrolijken!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ligt niet aan mij hoor, mijn vader is gewoon niet erg gezellig
alleen maar geinteresseerd in zichzelf en de enige conversatie die hij maakt is vragen of ik koffie voor em wil zetten, dat ik boodschappen moet doen, en dat we vnaaf eten bestellen en dat ik maar moet kiezen of het indonees is of chinees
Ik heb er nog 2 liggen als je wil.quote:
Pagan! Heb je al stress voor maandag?quote:
We hebben nog niet over het tijdstip onderhandeld.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:35 schreef JJH het volgende:
Veel plezier alvast apk. Hoe laat ga je weg dan?
Straks is de film al begonnen!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:38 schreef APK het volgende:
[..]
We hebben nog niet over het tijdstip onderhandeld.
Nederlandse vrouwen.
Beetje truttig, dus die ga ik even losmaken met mijn outfit!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:35 schreef Greys het volgende:
Die shirts, ik weet het niet hoor APK...
Is zij (?) ook zo'n type?
Good luck!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:36 schreef Strega het volgende:
Zo dingetjes voor maandag vallen lekker op z'n plek. Morgenavond nog een ritueeltje, dinsdag zo goed als nieuwe Pagan thuis.![]()
Totaal niet, alles is zo goed mogelijk voorbereid, ik heb er haast zin in, serieus.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Pagan! Heb je al stress voor maandag?
Is volgens mij een zeikfilm, dus dat zou mij niet slecht uitkomen.quote:
gaat wel lukken, jij fijne date vanavond, maare......dat shirt?quote:
En met zoveel draaiende duimen...quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:42 schreef Pagan het volgende:
[..]
Totaal niet, alles is zo goed mogelijk voorbereid, ik heb er haast zin in, serieus.
Storten hoeft niet, we hadden nog wat over (300 euro ongeveer) op de adoptierekeningquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:42 schreef Strega het volgende:
Oh Tombo, wat veul dekentjes!![]()
Mooi hoor, (moeten we nog wat storten?) 6 nov. zit er niet in
![]()
JJH Pagan geilt op je auto, heeft ie ook airo? (Is een vereiste voor de honden)
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:42 schreef Strega het volgende:
![]()
En bedankt mop, qua afdingen heb ik nu geen poot mee om op te staan.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:42 schreef Strega het volgende:
![]()
Truttig? Ik mag haar nu al.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:39 schreef APK het volgende:
[..]
Beetje truttig, dus die ga ik even losmaken met mijn outfit!
Ik vroeg 1800, dat had je gezien hè?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:45 schreef Pagan het volgende:
[..]
En bedankt mop, qua afdingen heb ik nu geen poot mee om op te staan.![]()
In bad?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:46 schreef Qwea het volgende:
ik twijfel zwaar. Ga ik in pyama of in kleren
Pyama.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:46 schreef Qwea het volgende:
gewoon. Ik kom net uit de douchequote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:47 schreef Greys het volgende:
[..]
In bad?
Naar het toilet?
Brute sex hebben?
Naar je moeder?
Wát?
Nee, we zitten hier nog een nachtje. Morgenochtend komt mijn schoonzusje hier, die kan er eventueel maandag ook nog zijn. Vanaf dinsdag wordt het lastiger. Maar goed, het hangt er even van af hoe snel de medicatie aanslaat, wanneer ze weg mag. In het gunstigste geval maandag.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Heej mop! Ben je weer thuis?
En hoe gaat het met haar?
QFTquote:
Als je nergens meer heen hoeft dat laatste natuurlijk.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
gewoon. Ik kom net uit de douchekan niet kiezen of ik kleren aan doe of mn pyama
Je baby dollquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
gewoon. Ik kom net uit de douchekan niet kiezen of ik kleren aan doe of mn pyama
Niks mis mee toch? Alleen maar prettig als je zo rustig de operatie tegemoet gaat. En natuuuuurlijk gaat het perfect en ben je dinsdag weer bij het vrouwtje.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:42 schreef Pagan het volgende:
[..]
Totaal niet, alles is zo goed mogelijk voorbereid, ik heb er haast zin in, serieus.
Sterkte hé!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:50 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nee, we zitten hier nog een nachtje. Morgenochtend komt mijn schoonzusje hier, die kan er eventueel maandag ook nog zijn. Vanaf dinsdag wordt het lastiger. Maar goed, het hangt er even van af hoe snel de medicatie aanslaat, wanneer ze weg mag. In het gunstigste geval maandag.
Vanmiddag even op bezoek geweest en het gaat opzich wel goed met haar, behalve dat ze zich net als bij een griep echt slecht voelt. Het probleem is gewoon dat ze door haar ziekte zo ongeveer geen afweersysteem heeft, dus de artsen willen het zekere voor het onzekere nemen.
We gaan zo lekker sushi eten en een filmpje kijken op de bank. M'n schoonmoeder heeft zo'n lekker gaskacheltje
Ik weet niet of ik nog weggaquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Als je nergens meer heen hoeft dat laatste natuurlijk.
Met fluffy roze sokken
quote:
Ik ben niet eigenwijs hoorquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:54 schreef Harajuku. het volgende:
Iedereen zegt pyjama, Qwea kleedt zich aan
3:10 to Yumaquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:52 schreef Greys het volgende:
Goed dat ze haar even goed in de gaten houden Gb!
Geniet lekker van je sushiWelke film?
Verrast het je écht?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:54 schreef Harajuku. het volgende:
Iedereen zegt pyjama, Qwea kleedt zich aan
Joggingbroek, dikke sokken en fleece trui hier.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:51 schreef Goodbye het volgende:
[..]
QFT
Ik zit hier ook al in pyama. Of nou ja, gewoon joggingbroek, shirtje en een dik vest. Maar da's pyama in mijn wereld![]()
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:51 schreef Goodbye het volgende:
[..]
QFT
Ik zit hier ook al in pyama. Of nou ja, gewoon joggingbroek, shirtje en een dik vest. Maar da's pyama in mijn wereld![]()
En nu moet je je alsnog omkleden als je niet weggaat: van kleren naar pyjama.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik nog weggaanders moet ik weer omkleden.
morgen = hele dag pyjama dag want zondag
Jij slaapt ook nooit.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:55 schreef DeZwabber het volgende:
ik heb al 10 jaar geen pyjama meer gedragen ofzo
quote:
Zegguh,quote:
nee ik slaap in driedelig zwartquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:56 schreef Harajuku. het volgende:
Eieieiieiieieieieie Zwabber slaapt nakend.
Puntquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En nu moet je je alsnog omkleden als je niet weggaat: van kleren naar pyjama.
Same, pyjama ligt voor geen meter maar zit heerlijk.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:57 schreef Goodbye het volgende:
Werkse JJH!![]()
En ik draag ook nooit een pyama in bed hoor, behalve als het echt streng vriest ofzo.
Of op een meet.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:57 schreef Goodbye het volgende:
Werkse JJH!![]()
En ik draag ook nooit een pyama in bed hoor, behalve als het echt streng vriest ofzo.
Heftige griep en ze zit aan de medicatie voor hep c, dus ze heeft amper weerstand. Ze zit nu aan een infuus met AB, maar wel gestopt met haar overige medicatie.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Joggingbroek, dikke sokken en fleece trui hier.![]()
Vandaag heb ik de verwarming toch maar aangedaan, Yoko ligt al de hele dag er bovenop te grillen.![]()
GB, ik heb het ongetwijfeld ergens gemist en als je het niet voor de 10.000ste keer wil herhalen hoeft het niet, maar wat is er met schoonmoeder?
Ik in de zomer ook niet, maar ik ben zo'n kouwkleumquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:57 schreef Goodbye het volgende:
Werkse JJH!![]()
Exactly.quote:
Eieieiieiieieieieie Hara slaapt nakend.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:58 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Same, pyjama ligt voor geen meter maar zit heerlijk.
Zullen we de 6de allemaal in onze pyjama komen? Dat lijkt me tofquote:
Fijn dat je zelf inziet dat je gewoon naar ons moet luisteren.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Punt
Ik faal
oke, 2de vraag ; ga ik weg of niet
Ik zou naar de studio kunnen gaan. Maar dat is zo tering grafsaai. Beetje bier, beetje luisteren en bek houden tot het rode lampje uit is, en dan lullen, en het gaat nergens over.Dus, keuze is al gemaakt he? Ik had me verdomme beter in pyjama kunnen steken
*kras*
Mhawquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:59 schreef Greys het volgende:
T-shirts in bed
Als je je dan omdraait lig je wokkel
Welnee, ik adoreer je eigenwijze kantquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zegguh,jij bent vandaag gemeen tegen mij
Verras MM, doe een Strap-on.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:46 schreef Qwea het volgende:
He bah! Maar nu dus aan de beterende hand gelukkig?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:58 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Heftige griep en ze zit aan de medicatie voor hep c, dus ze heeft amper weerstand. Ze zit nu aan een infuus met AB, maar wel gestopt met haar overige medicatie.
Zelfkennisquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Fijn dat je zelf inziet dat je gewoon naar ons moet luisteren.
Nee, driedelig zwart.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Eieieiieiieieieieie Hara slaapt nakend.
Yeah, rightquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Welnee, ik adoreer je eigenwijze kant
Meestal, dan...
Sokken! Die heb ik in de winter aan in bedquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
twee sokken en een elastiekje in je haar?
*slaat deze convo op voor gebruik in de toekomst*quote:
Ook in de stikhete zomer?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:02 schreef Cat22 het volgende:Pyjama.
Zomer, winter, lang of kort, ik moet iets aan hebben in bed.
Niks mis met sokken aan in bed!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Sokken! Die heb ik in de winter aan in bedals het vriest
En een pyjama broek, en een t-shirt en mn pyjama jasje
![]()
![]()
![]()
heul nietquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
*slaat deze convo op voor gebruik in de toekomst*![]()
Het zal vast een keertje nodig zijn.
Met zoveel haar, gek hè!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:55 schreef DeZwabber het volgende:
ik heb al 10 jaar geen pyjama meer gedragen ofzo
Ook in de strenge vrieswinter?quote:
QFT QFT QFT!!!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Niks mis met sokken aan in bed!![]()
Met kouwe potuh ken ik nie sloapuh.
Zelfs dan. Ik moet zelfs een lakentje over me heen hebben om in slaap te vallen.quote:
Wel!quote:
Jij slaapt in een hangmat?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:04 schreef Harajuku. het volgende:
Ja hallo, dat ik niet in een pyjama slaap betekent niet dat ik naakt slaap
en en trui, een winterjas, een slaapzak, een fleecedeken, een MRI scanner, een betonen sracofaagquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Sokken! Die heb ik in de winter aan in bedals het vriest
En een pyjama broek, en een t-shirt en mn pyjama jasje
![]()
![]()
![]()
Deken/laken moet ik ook wel over me heen hebben ja. Maar heel geen t-shirtquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zelfs dan. Ik moet zelfs een lakentje over me heen hebben om in slaap te vallen.Al eindigt dat in de loop van de nacht wel ergens op de grond.
joh, ik slaap zelfs met pizza in bed. En zand.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
en en trui, een winterjas, een slaapzak, een fleecedeken, een MRI scanner, een betonen sracofaag
Oeh, geil. Is goedkoper dan op de kamasutrabeurs naar de voyeurs ruimte gaanquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
omdat ik 's nachts foto's maak door haar slaapkamerraam
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ook in de strenge vrieswinter?
Bikkel
Als je bang voor neerstortende koude tieten bent, kan je toch ook gewoon zo'n strak hemdje aantrekken ofzo?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mhaw. Het is of dat, of je tieten die er bijna afvallen van de kou
Ik kan gewoon niet naakt slapen als het niet stikheet is
Door mn gordijnen heen?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Damn. Bij deze heb je mijn respectquote:
Wat is er de 29stequote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
*pakt extra pyjama in voor de 29e*
En pepperspray.
Ja, ik heb dus altijd zulke dingen aan in bedquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Als je bang voor neerstortende koude tieten bent, kan je toch ook gewoon zo'n strak hemdje aantrekken ofzo?Ik kan niet tegen 'losse' dingen aan in bed. Dat je je omdraait en dat hetgeen je aan hebt dan niet meedraait. Arghhhhh!
Ik kan niet tegen strakke dingen in bedquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Als je bang voor neerstortende koude tieten bent, kan je toch ook gewoon zo'n strak hemdje aantrekken ofzo?Ik kan niet tegen 'losse' dingen aan in bed. Dat je je omdraait en dat hetgeen je aan hebt dan niet meedraait. Arghhhhh!
Da's juist terug naar de moederschoot en zo.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:07 schreef Greys het volgende:
[..]
WHUT!? Had ik dat nog niet na al die dekentjes/lakens?quote:
Losjeeeeeeeren bij Tombo!quote:
Ja hallo, we denk je, dat ik 1 of andere liefdadigheidsinstelling ben wat maar te pas en te onpas respect weggeeftquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
WHUT!? Had ik dat nog niet na al die dekentjes/lakens?
Heb jij wel de foto's gezien?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja hallo, we denk je, dat ik 1 of andere liefdadigheidsinstelling ben wat maar te pas en te onpas respect weggeeft?
Tombo blijkbaar wel.quote:
quote:
make an educated guessquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
*pakt extra pyjama in voor de 29e*
En pepperspray.
Ja en jij?quote:
Oke, ik wacht je alvast opquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:11 schreef Ml-etje het volgende:pizza was lekker, even de buren wat brengen
Nee! Nou, althans, niet als het geen hoogzomer isquote:
Met wat Q 's nachts aanheeft kun je 3 mensen aankleden.quote:
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Met wat Q 's nachts aanheeft kun je 3 mensen aankleden.![]()
Zet mij erbij en je hebt al 6 mensen in de kleren.
;D helaas ben al terug.quote:
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:16 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
;D helaas ben al terug.
M'n japaleno pepers waren bedorven
* noteert voor 6 novemberquote:
Ik heb het nooit koud in bed, behalve (en dat is echt stom), als ik bij iemand in bed lig, en "alleen lig", dus niet tegen hem aan lig, dan heb ik het koudquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:16 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb het altijd koud, maar ik kan echt niet in kleren slapen. Dat is zo niet prettig.
Dat sprak ik altijd uit zoals je het schrijft. Maar je zegt toch ; gallapinjo ?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:16 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
;D helaas ben al terug.
jep, galapenjoquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat sprak ik altijd uit zoals je het schrijft. Maar je zegt toch ; gallapinjo ?
Ben een ijspegel in bedquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
* noteert voor 6 november
[..]
Ik heb het nooit koud in bed, behalve (en dat is echt stom), als ik bij iemand in bed lig, en "alleen lig", dus niet tegen hem aan lig, dan heb ik het koud
Hij heeft zijn heldere momenten, die pa van je.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:16 schreef DeZwabber het volgende:
mijn vader "verrek, dr pepper smaakt heul anders dan cola"
Aw.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:16 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
;D helaas ben al terug.
Nah, dat ben ik niet, maar ik lig altijd net naast een man die wel warm is en dus alleen wil liggenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:19 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ben een ijspegel in bedmjn Mr wordt er gek van.
Weer wat geleerdquote:
hoe sprak jij het uit dan?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:20 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Weer wat geleerd
Gezeefde tomaten zijn een prima basis alleen wat knoflook kan geen kwaad.
Ben jij mijn moeder?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:19 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ben een ijspegel in bedmjn Mr wordt er gek van.
Huh wat rare venterquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nah, dat ben ik niet, maar ik lig altijd net naast een man die wel warm is en dus alleen wil liggen
Laarzen, van die hele lange, met stilleto's en bont!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:08 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, ik heb dus altijd zulke dingen aan in bed
Dan is hij gewoon warmer, dan lijk je koud.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
* noteert voor 6 november
[..]
Ik heb het nooit koud in bed, behalve (en dat is echt stom), als ik bij iemand in bed lig, en "alleen lig", dus niet tegen hem aan lig, dan heb ik het koud
Waarom, als hij het al warm heeft snap ik best dat ie niet dicht tegen me aan wil liggenquote:
Dan blijven je lakens steeds achter je stiletto hangenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:22 schreef Strega het volgende:
[..]
Laarzen, van die hele lange, met stilleto's en bont!
Heerlijk, in bed!
Ja, en dan wil ik knuffelen, als een echte vrouwquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:23 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dan is hij gewoon warmer, dan lijk je koud.
Opwarmenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Waarom, als hij het al warm heeft snap ik best dat ie niet dicht tegen me aan wil liggen
Maar dat zeg ik, dan ben ik al warmquote:
Ja, je moe\t er wat voor over hebben als je er niet meer op kunt lopen!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:23 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dan blijven je lakens steeds achter je stiletto hangen
Oh, je hebt het niet over 'slapen' maar over slapen!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar dat zeg ik, dan ben ik al warm
En het is meestal als we gaan slapen he
Ja, echt slapen jaquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Oh, je hebt het niet over 'slapen' maar over slapen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan is het minder gek dat ie niet op me duikt tegen me aan kruipt toch
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Ooooooooooooooh zeg dat danquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar dat zeg ik, dan ben ik al warm
En het is meestal als we gaan slapen he
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Oh, je hebt het niet over 'slapen' maar over slapen!
Ja, hallo, het ging over naakt of niet slapen, en ineens gaat het over seks?quote:
Ik heb soms alleen koude tenenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:16 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb het altijd koud, maar ik kan echt niet in kleren slapen. Dat is zo niet prettig.
Maar hoe moesten wij dat weten?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
Ja, hallo, het ging over naakt of niet slapen, en ineens gaat het over seks?
Ik had het gewoon over![]()
slapen, niet over
![]()
slapen
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
Ja, hallo, het ging over naakt of niet slapen, en ineens gaat het over seks?
Ik had het gewoon over![]()
slapen, niet over
![]()
slapen
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:34 schreef DeZwabber het volgende:
whehehe, ik ben altijd een superwarm kacheltje, stelletje ijslollies
Als vrijgezel moet je toch wat he?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:34 schreef DeZwabber het volgende:
whehehe, ik ben altijd een superwarm kacheltje, stelletje ijslollies
Ik veranderde niet van onderwerp!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar hoe moesten wij dat weten?Je brengt ons in verwarring!
Ja, dat vind ik echt heerlijk eigenlijk, gewoon samen slapen en wakker wordenquote:
Idd hij moet het echt niet presteren om aan het andere eind van dat megabed te gaan liggen tenzij er een hand uitgestoken wordt.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik veranderde niet van onderwerp!
Geen idee waarom jullie dat dachten
[..]
Ja, dat vind ik echt heerlijk eigenlijk, gewoon samen slapen en wakker worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:40 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Idd hij moet het echt niet presteren om aan het andere eind van dat megabed te gaan liggen tenzij er een hand uitgestoken wordt.Gewoon tegen elkaar aan liggen vind ik heerlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ga off iig, tot later!![]()
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Veel plezier!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Gewoon tegen elkaar aan liggen vind ik heerlijk![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ga off iig, tot later!![]()
Ik zag!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:49 schreef Greys het volgende:
Zie alle leuke foto's van BrandX in het adoptietopic, die vandaag in Dierenthuis is geweest
Modjes genoeg in dat topic, Greys zal hem zo wel zien.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Veel plezier!![]()
[..]
Ik zag!
Greys, heb je dat ene topic in F&F al gezien? Ik heb een TR gemaakt.
Ik vind Bomba ook zooooooooo leukquote:
Jup en hij is inmiddels zelfs al twee keer overgeschoptquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:50 schreef Cat22 het volgende:
Greys, heb je dat ene topic in F&F al gezien? Ik heb een TR gemaakt.
ik ookquote:
Foto!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:12 schreef Maes het volgende:
Fiep is aan het dromen4 pootjes in de lucht
Ik ging staan om de camera te pakken en ze was wakkerquote:
Gaaf! Gezellig ookquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:15 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb 5 knokkende kittens op de bank rondslingeren.![]()
Gisteren was het nog een min of meer per ongeluk tikje links en rechts en nu stuitert het de kamer rond.
Daarom ligt de camera tegenwoordig op de bankleuning.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:16 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik ging staan om de camera te pakken en ze was wakker
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:18 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Daarom ligt de camera tegenwoordig op de bankleuning.
Euhh nee eendenpootjes ja, vinnetjes nee.quote:
Bedolven onder kittens.quote:
Had je die trui al lang?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Bedolven onder kittens.![]()
Om de beurt klimt er wat langs mijn trui omhoog voor aandacht.
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:57 schreef Maes het volgende:
APK met een banaan in zijn oor? Wil ik het weten?
Wat lukt er niet?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:59 schreef Maes het volgende:
Greys? Ik wil kaarten bestellen voor Pettycoat maar het lukt niet. Bij het nw Luxor
mijn zusje had ooit het shirt "het is blauw en het stinkt naar ieniemienie, de vinger van pino"quote:
Fleece.quote:
Oh da's idd héél irritant van hun online systeem, ik weet wat je bedoelt.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:01 schreef Maes het volgende:
Ik wil 2 kaarten op de goeie rij maar er zijn er nog 3 naast elkaar en de site geeft steeds aan dat ik een aansluitende stoel moet kiezen en dat verzoek krijg ik dus bij elke stoel. Jij moet gewoon mee dan neem ik gewoon die 3 kaarten
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:01 schreef Maes het volgende:
Ik wil 2 kaarten op de goeie rij maar er zijn er nog 3 naast elkaar en de site geeft steeds aan dat ik een aansluitende stoel moet kiezen en dat verzoek krijg ik dus bij elke stoel. Jij moet gewoon mee dan neem ik gewoon die 3 kaarten
Welke maand hebben we het dan over?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:08 schreef Maes het volgende:
Ik kan pas in het laatste weekend en de mooiste plaatsen zijn dan nog op zaterdagmiddag de 20e
novemberquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Welke maand hebben we het dan over?
omnomnomquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:12 schreef Cat22 het volgende:
Kitten likt mijn neus![]()
Kitten bijt in mijn neus
ononono!quote:
Oh die dag heb ik optie staan om met zussie en moeder een dagje te bubbelen.quote:
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:12 schreef Cat22 het volgende:
Kitten likt mijn neus![]()
Kitten bijt in mijn neus
Oeh, dat gaat ie dan toch niet op mij afreageren he?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:20 schreef Maes het volgende:
Er zit nix anders op, meneer Maes moet mee
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:24 schreef Cat22 het volgende:
Ow crap! Er heeft er eentje op de bank geplast!![]()
Is ook niet de eerste keer. En ach, ik was toch net klaar met de was.
Ik had het mis.quote:
Misschien was het wel kitten teamwork.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik had het mis.Uit nadere inspectie bleek dat dit veel te veel is om uit een kitten te komen. Die waren naar mijn idee ook nog niet echt bezig met zelfstandig toiletteren.
Dus is iemand van mijn team de dader (en ik heb wel een vermoeden wie). Hopelijk wordt het geen gewoonte.
Zo'n team is dat ook nog niet.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:43 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Misschien was het wel kitten teamwork.
Oeh! Is het classified info die nu naar buiten komt?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:42 schreef Ml-etje het volgende:
Oh get Cat dat moet idd geen gewoonte worden.
Zit hier zachtjes te grinniken om 2 ex-collega's die "ïets" met elkaar hebben..
Hyves..
whehehehe, allemaal omstebeurtquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:43 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Misschien was het wel kitten teamwork.
In één grote vlek. Yeah, riiiiight.quote:
ze leiden je omstebeurt af door op je te klimmen, terwijl de rest gecoordineerd in de rij staatquote:
Nope het is niet erg handig zelfs.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Oeh! Is het classified info die nu naar buiten komt?
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ze leiden je omstebeurt af door op je te klimmen, terwijl de rest gecoordineerd in de rij staat
Zwabber!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ze leiden je omstebeurt af door op je te klimmen, terwijl de rest gecoordineerd in de rij staat
Altijd leuk, die gesprekjes.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:51 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Nope het is niet erg handig zelfs.
Maarja nadat ik gisteravond door de aangeschoten vrouw van een medew met veel kennis van een organisatie alle ins en outs van diezelfde organisatie voorgeschoteld kreeg kijk ik nergens meer van op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |