tofquote:Op zondag 19 december 2010 20:24 schreef krioro het volgende:
O.a. Palmbomen in de Melkweg met oud & nieuw, kans op gratis kaarten!
[WIN!] New Years Eve in de Melkweg + goodies
Hmm, daar wordt aan een poot gezaagd van m'n plan om Palmbomen te gaan checkenquote:poorten tijdelijk gesloten .. lange rijen
quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:00 schreef vriendelijkevriend het volgende:
Bevrijdingsfestival Utrecht vol
[..]
Hmm, daar wordt aan een poot gezaagd van m'n plan om Palmbomen te gaan checken
Ja ik wilde ook voor Palmbomen gaan en dan ff nobody beats the drum checken. Maar, volgens mij was het vorig jaar ook zo druk en toen viel het 's avonds heel erg mee.quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:00 schreef vriendelijkevriend het volgende:
Bevrijdingsfestival Utrecht vol
[..]
Hmm, daar wordt aan een poot gezaagd van m'n plan om Palmbomen te gaan checken
En hoe was het? Heb het helaas gemist.quote:
Wow, dit was baas! Een van mn hoogtepunten op Lowlands, gelijk goede intro met die filmpjes en aankleding van het podium met die lichtbakken. En het was hartstikke vet, goed geluid en vet gedaan die electro met live zang. Echt een 8,5 dit optreden!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:49 schreef krioro het volgende:
Palmbomen voor het eerst live op Lowlands.
Na binnen een jaar goed te zijn doorgebroken met zijn Moon Children EP, is Lowlands de beloning voor dat succes voor de Amsterdammer Kai Hugo. Elke Nederlandse artiest droomt van Lowlands en voor Hugo is het zaterdag om 13u in de X-Ray dus zo ver. De in Berlijn woonachtige artiest is dan het ideale brunchconcert om je Lowlands zaterdag mee te beginnen. In het relatieve donker van de X-Ray zal het podiumbeest Palmbomen spelen met de vertrouwde kooi van ledbars in zijn rug en kan het publiek dus de zonnebrillen even afzetten voor een set vol lo-fi en sfeervolle tracks, geinspireerd op 60's pop en 80's italo.
Het nieuwe album van Palmbomen is bijna af, dus wellicht komt er wel nieuw materiaal voor in de liveset. Hoe dan ook is het de moeite om deze artiest te gaan zien. De eerste Lowlands gigs van grote artiesten in de dop zijn namelijk altijd legendarisch en dit zal daarop zeker geen uitzondering zijn.
Da's morgenavondnacht dus, en er zijn nog kaartjes. Ik ben er bij, al is het alleen maar om I-F eens live te zien.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 18:54 schreef krioro het volgende:
Palmbomen presenteert debuutalbum en nieuwe liveshow tijdens Amsterdam Dance Event in Paradiso.
Nee hoor, zat net het album even te beluisteren. Klinkt leuk (heb het nog niet aandachtig genoeg geluisterd om er meer over te zeggen).quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:50 schreef vriendelijkevriend het volgende:
Ben ik dan de enige nog overgebleven Palmbomenfan? Vanavond z'n album-releasefeestje in de Melkweg (ben ik bij, maar Legowelt gaf doorslag moet ik bekennen) en hier kun je 't album streamen: http://palmbomenmusic.com/
Sterker nog, (lang) niet zo goed als Moon Children, vind ik.quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:57 schreef Darkestrah het volgende:
best lekker maar zéker niet beter dan zijn debuut.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |