Over de dode:quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:00 schreef juxtaposition het volgende:
[..]
Zoals gezegt.
Ik weet zeker dat het geen leugen is, maar het is feitelijk niet waar tot ik een bron heb. Zodra ik die heb zal ik het laten weten.
Waarom geloof ik dit niet helemaalquote:Ik was rustig aan het bellen in het Kronenburger park na de vreedzaam verlopen demonstratie. Het groepje waarin ik me begaf stond rustig met elkaar te praten. Opeens komen er allemaal agenten in burger aanrennen met knuppels en de ME duwt en slaat mij en een aantal anderen zonder enige voorafgaande waarschuwing.
Ik krijg klappen met de knuppel op mijn rug en boven mijn knie en ren dan snel weg.
Waar is de politie mee bezig om gewoon onaangekondigd mensen te gaan meppen met een stok. We deden helemaal niets verkeerds. Het maakt me boos dat nu lijkt alsof dit is uitgelokt.
Bijgevoegd de foto van de afdruk van de knuppel op mijn been.
Omdat het krakerstuig is. Daarnaast verteld meneer niet wat hij daarvoor heeft uitgespookt, waarschijnlijk stond hij voorop bij het rellen tegen de ME.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:46 schreef Nibb-it het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Waarom geloof ik dit niet helemaal
Ik heb meer vertrouwen in politieagenten dan in ordinaire krakerstuig dat woningen jat inderdaad.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:47 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Omdat de politie in de gedachten van veel Nederlanders nog altijd je beste vriend is.
Wanneer mensen demonstreren en een politiemacht met knuppels komt hun schedels bewerken vind ik dat wel een kwalijke zaak ja.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:42 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Tuurlijk. Het ligt altijd aan de ME en nooit aan dat criminele tuig zeker
Wat deed hij daar uberhaubt, iedereen wist vooraf hoe het zou gaan verlopen dus om achteraf boehoe te doen maakt zo'n figuur alleen maar meer lachwekkendquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:47 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Omdat het krakerstuig is. Daarnaast verteld meneer niet wat hij daarvoor heeft uitgespookt, waarschijnlijk stond hij voorop bij het rellen tegen de ME.
Ach, zolang jij nog steeds geruchten als feiten presenteert ben je niet serieus te nemen, dus dat scheelt weer een slok op een borrel.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:48 schreef Relko het volgende:
[..]
Wanneer mensen demonstreren en een politiemacht met knuppels komt hun schedels bewerken vind ik dat wel een kwalijke zaak ja.
Ja want dat is genoeg reden om iemand te bewerken met een knuppel, omdat hij waarschijnlijk iets gedaan heeft. Heldere ster.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:47 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Omdat het krakerstuig is. Daarnaast verteld meneer niet wat hij daarvoor heeft uitgespookt, waarschijnlijk stond hij voorop bij het rellen tegen de ME.
'Mamma, ik liep vooraan in de rel-demonstratie en toen kreeg ik klappen, boehoequote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:49 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Wat deed hij daar uberhaubt, iedereen wist vooraf hoe het zou gaan verlopen dus om achteraf boehoe te doen maakt zo'n figuur alleen maar meer lachwekkend
Klopt. Zie je, jij gaat het ook nog wel snappen.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:50 schreef Relko het volgende:
[..]
Ja want dat is genoeg reden om iemand te bewerken met een knuppel, omdat hij waarschijnlijk iets gedaan heeft. Heldere ster.
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:51 schreef Scorpie het volgende:
[..]
'Mamma, ik liep vooraan in de rel-demonstratie en toen kreeg ik klappen, boehoe'
Even voor je verbeterd. Je begint het te snappen.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:50 schreef Relko het volgende:
[..]
Ja want dat is genoeg reden om iemand te bewerken met een knuppel, omdat hij waarschijnlijk iets gedaan tegen de ME gereld heeft. Heldere ster.
Het is allang bedtijd kleuter. Ik hoop dat jij binnenkort flink de tering in wordt geslagen door een agent met een slecht humeur, kijken of je dan nog zo weinig geeft om je grondrechten.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:51 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Klopt. Zie je, jij gaat het ook nog wel snappen.
Nee jij snapt het niet, zwakzinnig ventje. Demonstreren is wat anders als rellen. Demonstreren is je recht als burger, toch gun ik jou wel een wapenstok tussen je kaken hoor.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:53 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Even voor je verbeterd. Je begint het te snappen.
Als hij geen reden heeft zal hij het A niet doen en zal ik hem anders B aanklagen en C een vergoeding eisen.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:53 schreef Relko het volgende:
[..]
Het is allang bedtijd kleuter. Ik hoop dat jij binnenkort flink de tering in wordt geslagen door een agent met een slecht humeur, kijken of je dan nog zo weinig geeft om je grondrechten.
Je snapt het dus niet, dan houd het op.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:55 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Als hij geen reden heeft zal hij het A niet doen en zal ik hem anders B aanklagen en C een vergoeding eisen.
Als ik mee demonstreer met krakers dan mag hij me in de knieën schieten en dan zal ik nog niet piepen. Gevalletje oorzaak en gevolg.
Demonstreren is ook niet het stichten van openbare vuren op straat, het vernielen van auto`s en het kraken van huizen, en het meppen van ME-ers. En toch gebeurde dat gisteren allemaal tijdens de 'demonstratie', wat gewoon een ordinaire rooftocht was. Dus staat de ME volledig in hun recht het licht uit de oogjes van deze parasieten te slaan.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:54 schreef Relko het volgende:
[..]
Nee jij snapt het niet, zwakzinnig ventje. Demonstreren is wat anders als rellen. Demonstreren is je recht als burger, toch gun ik jou wel een wapenstok tussen je kaken hoor.
Nee, hij doet niet aan criminele activiteiten, dus houdt het idd heel snel op. Wij houden ons niet op in jouw milieu, als je dat soms bedoeltquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:56 schreef Relko het volgende:
[..]
Je snapt het dus niet, dan houd het op.
Volgens mij heb jij het over totaal iets anders als ik, ik refereer niet naar een situatie met openbare vuren en het vernielen van auto's.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:56 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Demonstreren is ook niet het stichten van openbare vuren, het vernielen van auto`s en het kraken van huizen. En toch gebeurde dat gisteren allemaal tijdens de 'demonstratie', wat gewoon een ordinaire rooftocht was. Dus staat de ME volledig in hun recht het licht uit de oogjes van deze parasieten te slaan.
Deze gasten zijn diezelfde als die je in andere filmpjes ziet..oud nieuws.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:59 schreef Relko het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij het over totaal iets anders als ik, ik refereer niet naar een situatie met openbare vuren en het vernielen van auto's.
Ik refereer naar een situatie als deze:
En dan vooral de eerste minuten.
Ik geef niets om gasten die shit in brand steken en vervolgens klappen krijgen, risico van de daad. Ik heb het over mensen die gewoon demonstreren om vervolgens belaagd te worden door een politiemacht.
En ik had het over de 'demonstraties' van gisteren en vandaag, waarin de ME volledig in hun recht staat om eens flink los te gaan op die lui. Onschuldige mensen klappen geven mag idd niet als politie zijnde, maar lets face it; die lui van gisteren en vandaag waren verre van onschuldigquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:59 schreef Relko het volgende:
En dan vooral de eerste minuten.
Ik geef niets om gasten die shit in brand steken en vervolgens klappen krijgen, risico van de daad. Ik heb het over mensen die gewoon demonstreren om vervolgens belaagd te worden door een politiemacht.
Het gaat ook niet om hen man, het gaat niet om die krakers überhaupt. Voor mij in ieder geval, ik geef geen fuck om hun. Het enige wat mij stoort is wanneer ik zie dat mensen demonstreren omdat ze ergens voor staan om vervolgens half lens geslagen te worden zonder duidelijk aanwijsbare reden.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:00 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Deze gasten zijn diezelfde als die je in andere filmpjes ziet..oud nieuws.
Ik ben om eerlijk te zijn vrij slecht geïnformeerd over wat er precies is gebeurt gister met die krakers, ik zie een filmpje waar in mensen staan te demonstreren en vervolgens zie ik knuppels zwaaien. Dat stoorde mij.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:01 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En ik had het over de 'demonstraties' van gisteren en vandaag, waarin de ME volledig in hun recht staat om eens flink los te gaan op die lui. Onschuldige mensen klappen geven mag idd niet als politie zijnde, maar lets face it; die lui van gisteren en vandaag waren verre van onschuldig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |