quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:08 schreef draaijer het volgende:
[..]
Ik heb in Nijmegen gewoond. Ik woonde daar op de Bijleveldsingel in het oude klooster. Daar heb ik gezien hoe Groenlinks gewoon die stad naar de knoppen helpt. GroenLinks trekt ook allemaal die linkse extremisten (krakers) aan. Dude, I've been there, seen it and didn't like it. Die hele stad zit vol met alto's. Ik heb serieus nog nooit in mijn regio bonje gehad en in Nijmegen 3 keer door dat alto tuig.
GL daar heeft zulke dwaze ideeën. SUV's weren uit de stad en Duitser gratis laten parkeren zodat je mensen aantrekt. Lekker sociaal voor alles en iedereen die daar in de regio woonachtig is. Dat is wat voor debielen die stad besturen.
'Mooi' ironisch contrast, deze beelden begeleid door een nummer uit een beduidend vrolijkere periode.quote:
?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:12 schreef kitao het volgende:
het enige wat die hufters aantrekken is buitenlanders met uniformen aan die alles het liefst verrot schieten.
heb je nog nooit die invasie van buitenlandse militairen gezien tijdens de 4-daagse ?quote:
en in hoeverre is dat relevant?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:18 schreef kitao het volgende:
[..]
heb je nog nooit die invasie van buitenlandse militairen gezien tijdens de 4-daagse ?
dat was een vraag op een antwoord.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
en in hoeverre is dat relevant?
Wat is dat nou weer voor iets vaagsquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:18 schreef kitao het volgende:
[..]
heb je nog nooit die invasie van buitenlandse militairen gezien tijdens de 4-daagse ?
totaal niet relevant.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
en in hoeverre is dat relevant?
Laat ik het dan zo stellen. In hoeverre was je eerdere opmerking over "het aantrekken van buitenlanders met uniformen die alles het liefst verrot schieten" relevant?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:21 schreef kitao het volgende:
[..]
dat was een vraag op een antwoord.
en als je even moeite had gedaan terug te lezen dan had je niet zo'n overbodige vraag hoeven te stellen.
jezus man , ben je blind ofzo ?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:22 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor iets vaags
Kunnen we weer ontopic?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:25 schreef kitao het volgende:
[..]
jezus man , ben je blind ofzo ?
ene poster hier heeft het over door gl aangetrokken personen , ik heb zelf dienst gelopen in nijmegen en wat ik zag was dat nijmegen de benen spreidde voor gore (buitenlandse) luizemilitairen.
Een rondje lopen zonder alles wat los en vast zit naar politie te gooien. itt de krakers?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:59 schreef Robin__ het volgende:
whaha, ja, de vierdaagse houden ze alleen maar om gedurende 4 dagen een (uitgepute) buitenlandse strijdmacht in de stad te hebben waarmee ze vervolgens.. ja wat eigenlijk?
De benen voor te spreiden!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:59 schreef Robin__ het volgende:
whaha, ja, de vierdaagse houden ze alleen maar om gedurende 4 dagen een (uitgepute) buitenlandse strijdmacht in de stad te hebben waarmee ze vervolgens.. ja wat eigenlijk?
Ja vast, in welke fantasiewereld leef jij? Ben je ooit wel eens bij een demonstratie geweest? Meestal rellen de blauwe fascisten. Goed voorbeeld is de demonstratie van studenten een tijd terug, op youtube stonden meerdere filmpjes van studenten die veelvuldig in hun rug geslagen werden door de politie, terwijl ze al op de vlucht waren. En anders kijk je nog even het filmpje in de OP.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:00 schreef Trommeldaris het volgende:
[..]
Een rondje lopen zonder alles wat los en vast zit naar politie te gooien. itt de krakers?
Ja vast. De politie is er om lekker met krakers te vechten in plaats van andersom. Doe niet zo naiefquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:07 schreef Relko het volgende:
[..]
Ja vast, in welke fantasiewereld leef jij? Ben je ooit wel eens bij een demonstratie geweest? Meestal rellen de blauwe fascisten. Goed voorbeeld is de demonstratie van studenten een tijd terug, op youtube stonden meerdere filmpjes van studenten die veelvuldig in hun rug geslagen werden door de politie, terwijl ze al op de vlucht waren. En anders kijk je nog even het filmpje in de OP.
Tevens ben ik mij ervan bewust dat het over militairen gaat, maar in een situatie als dit maakt dat weinig verschil.
Onzin.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:13 schreef Trommeldaris het volgende:
[..]
Ja vast. De politie is er om lekker met krakers te vechten in plaats van andersom. Doe niet zo naief. 9 van de 10 krakers schopt gewoon tegen alles wat ze niet zint. (blijkbaar letterlijk en figuurlijk).
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:02 schreef Boekenwurm het volgende:
[..]
Dat is toch precies wat je wilde? Met al je verheerlijking van straatgeweld hier en op de FP.
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:13 schreef Trommeldaris het volgende:
[..]
Ja vast. De politie is er om lekker met krakers te vechten in plaats van andersom. Doe niet zo naief. 9 van de 10 krakers schopt gewoon tegen alles wat ze niet zint. (blijkbaar letterlijk en figuurlijk).
Zet jij even een hele groep weg, als wij het doen ga je huilen.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:25 schreef kitao het volgende:
[..]
jezus man , ben je blind ofzo ?
ene poster hier heeft het over door gl aangetrokken personen , ik heb zelf dienst gelopen in nijmegen en wat ik zag was dat nijmegen de benen spreidde voor gore (buitenlandse) luizemilitairen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |