quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:00 schreef damian5700 het volgende:
Nu maar weer afwachten op de stemming van dinsdagwoensdag.
Frans Andriessenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:59 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Bert de Vries (oud-minister)
Willem Aantjes (oud-fractievoorzitter)
Aantjes was fout in de oorlog dus die tellen we niet meequote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:59 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Bert de Vries (oud-minister)
Willem Aantjes (oud-fractievoorzitter)
Boeiend om al die ouwtjes op te noemen. Zijn gewoon heren die helaas niet met hun tijd meegaan.quote:
Het zijn mensen die (vaak) veel voor ons land hebben betekend. Deze mensen kijken verder dan alleen naar de macht. Zoals ik Ben Bot zag was hij blij dat hij misschien weer een baantje kon krijgen.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:04 schreef RidgeF het volgende:
[..]
Boeiend om al die ouwtjes op te noemen. Zijn gewoon heren die helaas niet met hun tijd meegaan.
Voordat ze een verklaring op papier hebben staan waar de hele fractie het mee eens kan zijn kan het bij wijze van spreken nog een jaar of 3 duren.quote:
Hoezo dan? De fractievergadering is toch dinsdag?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:08 schreef Holograph het volgende:
[..]
Waarschijnlijk dat het weer zo lang gaat duren.
De laatste fractievergaderingen duurden tot midden in de nacht, dus feitelijk een dag laterquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoezo dan? De fractievergadering is toch dinsdag?
Dat vond Joel Voordewind ookquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:09 schreef clumsy_clown het volgende:
Het wa wel echt een epische fout van Verhagen om af te sluiten met 'dit is een feest'.
Sws moet ieder punt in het gereerakkord door de tweede en eerste kamer aangenomen worden...en er zijn alleen bij het CDA al 'dissidenten' genoeg.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:07 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Het zijn mensen die (vaak) veel voor ons land hebben betekend. Deze mensen kijken verder dan alleen naar de macht. Zoals ik Ben Bot zag was hij blij dat hij misschien weer een baantje kon krijgen.
En dan Verhagen die in zijn speech de plank volledig missloeg permanent.
De zaak is nog niet afgelopen met dit congres. Ik moet nog maar zien dat deze regering er daadwerkelijk komt en enige betekenis kan hebben.
Owh, ok..quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:09 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Voordat ze een verklaring op papier hebben staan waar de hele fractie het mee eens kan zijn kan het bij wijze van spreken nog een jaar of 3 duren.
de laatste duurde ook tot een uurtje of 3 snachts.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Start op dinsdag ja... en we zitten woensdagochtend weer in het zoveelste topic te kijken naar een deur... ;Pquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het was ongelukkig, maar ik vermoed dat hij het congres als zodanig als een feest wilde duiden.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat vond Joel Voordewind ook
JoelVoordewind Verhagen na uitslag: 'dit is een feest'. Zo wals je wel over een substantiele minderheid heen.
Hoezo? Had ie dat na Wilders speech moeten doen dan? Dat is pas slechte timing en bovendien volkomen nutteloos.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:11 schreef Zolcon het volgende:
Verhagen wenste vooraf aan de speech van Wilders een SMSje naar Wilders waarin hij hem succes wenste...
Niet de allerbeste timing lijkt mij...
De kneusjes om vijf uur naar huis sturen en daarna de champagne ontkurken.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:13 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Het was ongelukkig, maar ik vermoed dat hij het congres als zodanig als een feest wilde duiden.
En in feite was dit ook erg transparant.
Verhagen had vandaag maar één ding in zijn hoofd. Nu hij zijn gelijk heeft gekregen zal hij zich gelegitimeerd voelen om zijn zin door te drukken. Verhagen is de meest machtsgeile man die ik ooit heb gezien.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:13 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Het was ongelukkig, maar ik vermoed dat hij het congres als zodanig als een feest wilde duiden.
En in feite was dit ook erg transparant.
Nou, er gaat weer heel wat druk gezet worden iig, intimidatie en gescheld zal hun deel zijn. Daar veranderen alle mooie praatjes van "samen schouder aan schouder" en het veelvuldig gehoorde "partijvrienden" niks aanquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:19 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik zou zo ontzettend niet willen ruilen met Ferrier nu. Volgens mij gaan Verhagen en Donner haar ergens vastbinden en verkrachten tot ze ja roept.
Succes wensen aan Wilders rond zo'n crisis binnen zijn eigen partij. Hij wist dat Wilders dingen zou gaan zeggen die niet in lijn zouden zijn met de visie van het CDA. Als Verhagen enige steun wil houden voor zijn regering dan zal hij afstand moeten houden van Wilders. Ze gedogen slechts, maar de manier waarop ze nu met elkaar omgaan is het net alsof hij gewoon mee regeert.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:13 schreef Opa2012 het volgende:
[..]
Hoezo? Had ie dat na Wilders speech moeten doen dan? Dat is pas slechte timing en bovendien volkomen nutteloos.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |