quote:Dat hoor ik zo vaak, ik verwijs het bijna automatisch door naar 'wij zouden perfect voor elkaar zijn'. Je zegt gewoon wat ik wil horen.
quote:Wat ben je ook weer heerlijk creatief. Ik zou je pandaogen natmaken en alles uitvegen over je gezicht, en er tentoonstellingen mee houden. En op de momenten dat er geen bezoekers zijn, zal ik me aan mijn afspraak houden en jij zult nooit meer anders willen. Maar er zullen altijd bezoekers zijn omdat ze het pandaogenkunstwerk zo tof vinden, dus je zult voor eeuwig blijven smachten.Op donderdag 28 oktober 2010 15:48 schreef Pox het volgende:
Als ik dat uitgevonden had, had ik duizenden jaren later alle bosbrandjes gesticht , pyromanen etc ingehuurd en alle copyright op mensen die water gebruiken om vuur te blussen geclaimd, inclusief alle beloningen en de salarissen van de niet-vrijwillige-brandweer en deel van de aankoopprijs van hun materiaal, teven het materiaal van de wél vrijwillige brandweer, alle doe-het-zelf-helden en openbare gebouwen.
quote:Je mag niet tegen me liegen, Pox. Behalve als je het sensueel doet. Ik blaas in je oor en knabbel in je nek. Vervolgens gooi ik water over je heen en maak ik vier nieuwe Picasso's van die verrekte pandaogen van je.
quote:Ik hou niet water, water maakt dingen schoon en blust vuur. Waar IK overigens nooit de credits voor kreeg.Op donderdag 28 oktober 2010 16:15 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Je mag niet tegen me liegen, Pox. Behalve als je het sensueel doet. Ik blaas in je oor en knabbel in je nek. Vervolgens gooi ik water over je heen en maak ik vier nieuwe Picasso's van die verrekte pandaogen van je.
quote:Ik zal je leren van water te houden. En je die credits keihard geven. Je zult vergeten wie je bent en de buren zullen mijn naam weten.Op donderdag 28 oktober 2010 16:16 schreef Pox het volgende:
[..]
Ik hou niet water, water maakt dingen schoon en blust vuur. Waar IK overigens nooit de credits voor kreeg.
quote:Ik heb geen buren.Op donderdag 28 oktober 2010 16:20 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik zal je leren van water te houden. En je die credits keihard geven. Je zult vergeten wie je bent en de buren zullen mijn naam weten.
quote:Maakt niet uit. Het zal er niet minder fantastisch om zijn. En het is goed dat je dat soort mannen kan herkennen. De echte blijven vanzelf over. Ik help je alleen een handje. Maar misschien moet ik dat niet doen en je het allemaal zelf laten uitvinden + concluderen. Dat is misschien wel geloofwaardiger. Er leiden meer wegen naar Rome, je zal op dezelfde manier over me denken uiteindelijk.Op donderdag 28 oktober 2010 16:21 schreef Pox het volgende:
[..]
Ik heb geen buren.
Misschien hierom wel niet, de vele mannen die deze beloftes over internet maken, of mensen die op mannen lijken.
Of aan het feit dat ik bij elke bezichtiging van de buurkavel keihard ga kreunen, naakt voor het raam sta en mezelf bevredig?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |