Ik ben inderdaad best druk, maar ik ben geen xtc slikkend non-slapende stuiterbal.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:48 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik kan er niets aan doen. En verder lijk je me een heel hyper meisje.
Doe eens een pogingquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:41 schreef Blushed het volgende:
[..]
Nou eh, hij is.. weet ik veel hoe je dat moet uitleggen.
Ik trok een vergelijking wat betreft je hyperactiviteit, niet qua drugsgebruik. Ik vind jou zo schattig, Pox.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 08:15 schreef Pox het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad best druk, maar ik ben geen xtc slikkend non-slapende stuiterbal.
Als je xtc-slikt dan vind je het juist fijn als iemand aan je haar zit.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 08:15 schreef Pox het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad best druk, maar ik ben geen xtc slikkend non-slapende stuiterbal.
Ja. Maar ik was wakker. En dronken. En vervolgens heeft iemand anders het in zijn neus geduwd. En vervolgens heeft een derde het opgegeten.quote:
vroeger hadden we daar aanstekers voorquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:10 schreef chally het volgende:
Hi,
Ik ga binnenkort een weekje weg met school. ik ben een meisje van 15 overigens. Maar nu ben ik bang dat iemand mijn haar afknipt terwijl ik slaap. Veel jongens en veel bier. jullie snappen hem wel. Nu wil ik graag weten of jullie wel eens iemands haar geknipt hebben of dat het zelf bij jullie is gebeurt. (Het hoeft niet perse
gebeurd te zijn toen ik sliep) En hebben jullie tips om zo iets te voorkomen?
De meeste jongens zijn ouder dan 16.
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:24 schreef P8 het volgende:
[..]
Ja. Maar ik was wakker. En dronken. En vervolgens heeft iemand anders het in zijn neus geduwd. En vervolgens heeft een derde het opgegeten.
Drankspelletjes
quote:
Oja kan wel. Just sayin hi.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:43 schreef P8 het volgende:
[..]omdat je me niet gelooft? Heb ik wel eens verteld toch? Op het introkamp van mijn faal-uni-experience gebeurde dit.
Weestenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:56 schreef spoii het volgende:
ik zou die jongens zeker niet op ideen brengen,
heb zelf met andere kameraden iemand zijn haar weesten afknippen op een festival omdat ie zij ''als je mijn haar afknipt gaje er aan''
we hebben het toch gedaan en ik leef nog
Woon je net een jaartje in Nederland of ben je gewoon tenenkrommend dom?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:56 schreef spoii het volgende:
ik zou die jongens zeker niet op ideen brengen,
heb zelf met andere kameraden iemand zijn haar weesten afknippen op een festival omdat ie zij ''als je mijn haar afknipt gaje er aan''
we hebben het toch gedaan en ik leef nog
quote:
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:02 schreef xyzyx het volgende:
Gewoon naakt gaan slapen, 100% zeker dat ze niet eens zullen denken aan je haar afknippen.
Of gewoon naakt en niet slapen. Opgelost.
quote:van de verkeerde kant?Op zaterdag 9 oktober 2010 11:41 schreef Blushed het volgende:
[..]
Nou eh, hij is.. weet ik veel hoe je dat moet uitleggen.
quote:Okay, dit is op ZangerPetroRdeVries na de leukste.Op zondag 24 oktober 2010 16:53 schreef ZangerPetroelvink het volgende:
Neem een kapsel zoals ik, dan kunnen ze het ook niet afknippen.
quote:ik ben een belg,Op dinsdag 19 oktober 2010 19:35 schreef P8 het volgende:
[..]
Woon je net een jaartje in Nederland of ben je gewoon tenenkrommend dom?
quote:Ik ben ook schattig.Op woensdag 13 oktober 2010 15:28 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik trok een vergelijking wat betreft je hyperactiviteit, niet qua drugsgebruik. Ik vind jou zo schattig, Pox.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |