abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91096985
YESSSSSSSSSSSS
pi_91097011
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 21:33 schreef j0rdiiii het volgende:

:')
pi_91097092
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 23:50 schreef V-for-Vendetta het volgende:

[..]

Wat?
pi_94641912
Lenny heeft Baby get Higher uitgebracht...
http://itunes.apple.com/n(...)r-single/id427950171
  zaterdag 26 maart 2011 @ 16:45:03 #180
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_94643068
Wie?
pi_94645213
quote:
2s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 16:07 schreef iBenny het volgende:
Lenny heeft Baby get Higher uitgebracht...
http://itunes.apple.com/n(...)r-single/id427950171
leuk om te lezen!
pi_98597163
quote:
Lenny Keylard (The Voice) volgende maand met debuut-cd
Lenny Keylard is de tweede artiest van The Voice of Holland die zijn debuutalbum gaat uitbrengen. Natuurlijk is er al het met goud bekroonde You Thought You Knew Me By Now van Ben Saunders. Maar op 8 juli verschijnt het debuutalbum van Lenny Keylard, die in de kwartfinale van het RTL-programma strandde. Het album heet Jah Is the Remedy, Love is the Cure. De eerste echte eigen single (naast de VanVelzen-cover Baby Get Higher) is It’s You.

Leuk dat er vaart wordt gemaakt met het debuutmateriaal van andere kansrijke kandidaten uit de talentenjacht. Nu zijn de kandidaten nog niet helemaal weggezakt in het collectief geheugen. En een Nederlandse reggae-artiest die een groot publiek aanspreekt, die kennen we hier eigenlijk nog niet. In die zin is de muziek van Lenny Keylard een gat in de markt, bewijst het vrolijke en zomerse It’s You.

Ik vind m wel tof :D *O*
pi_98616535
Vrolijk, relaxed, maar het verveelt na 1,5e minuut al behoorlijk. Niet echt hitpotentie.
That's all folks!
pi_100032514
quote:
Lenny Keylard en vriendin doen het rustig aan
AMSTERDAM - Lenny Keylard en zijn vriendin proberen niet te hard van stapel te lopen. De 24-jarige reggaezanger, bekend van The Voice of Holland, leerde zijn geliefde enkele maanden geleden kennen.

Hoewel het erg goed gaat tussen hen, doen ze het rustig aan.
"Marloes komt niet uit de muziekwereld, maar doet administratief werk. We zien elkaar een paar keer per week", vertelt Lenny dinsdag in het AD.

"We proberen niet te hard van stapel te lopen. Al hebben we het wel eens over later. Ik zie de toekomst met haar rooskleurig in."
Dankbaar
"Ze is lief, leuk en sportief. We houden van dezelfde dingen: muziek, surfen en snowboarden. Ik kan niet beter wensen", vervolgt hij. "Ik ben er echt heel erg dankbaar voor dat ik haar ben tegengekomen."
Lennys debuutalbum Jah is The Remedy, Love is The Cure is onlangs verschenen. Naast zijn muzikale activiteiten blijft hij in het ziekenhuis actief als verpleegkundige en begint hij aan een nieuwe studie.
Zijn album Jah Is The Remedy Love Is The Cure‎ is trouwens ook uit en staat inmiddels in de top 10 van de Album top 100
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')