Jaja, nu hoort hij er helemaal bij.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 13:41 schreef hapseflaps het volgende:
Die maxime vehagen super trots met zn bodyguards
quote:
radioquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 13:45 schreef Kwaliteit het volgende:
TIP: Het is ook live op BNR Nieuwsradio en ook op Radio 1
joa moar dat is auch soequote:Op zaterdag 2 oktober 2010 13:46 schreef Kwaliteit het volgende:
RADIO 1 / BNR IS SNELLER DAN DE TV!!!! (in de ether)
ken ook dialect zijn en hoeft niet direct verband te hebben met jouquote:
Iedereen daar is anti Wilders. Daarom is het zo sneu dat ze wel met hem willen samenwerken. Geen ruggengraat noemen we datquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 13:58 schreef betyar het volgende:
alles wat Verhagen zegt is anti Wilders.
Alsof dit nog een kwestie van links en rechts isquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:03 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Zodat Femke en Emile een mooi akkoord kunnen schrijven. Nee dank je.
Die aannames weer.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:03 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Zodat Femke en Emile een mooi akkoord kunnen schrijven. Nee dank je.
Het is een anti-Wilders congresquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:03 schreef Splutje het volgende:
[..]
Alsof dit nog een kwestie van links en rechts is
En terecht. Het moet nu maar eens duidelijk worden gemaakt. Nu het bijna te laat is.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:04 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Het is een anti-Wilders congres
Anti-Wilders zijn heeft nog steeds niks met links of rechts te makenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:04 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Het is een anti-Wilders congres
Luister BNR... via de etherquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:06 schreef Dastan het volgende:
[..]
... dan loopt mijn radio een stuk achter.
Omdat CDA.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:08 schreef Silven het volgende:
Waarom zit het daar vol met lelijke en oude mensen?
Ik dacht dat de surinamers massaal afreisden om hun ferrier te steunen (typisch hoe dat elkaar toch aantrekt altijd.. maar laat ik daar verder maar niet op in gaan)quote:
dat is moeilijkerquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:11 schreef MobileSuit het volgende:
Waarom niet in volgorde opnoemen die getallen?
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:13 schreef Silven het volgende:
Volgens mij gaat u afronden he? Volgens mij gaat dat wel lukken dat afronden he? Oke!
Leuk om in een sluitpost te gebruiken. Gaan we onthouden.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:13 schreef Silven het volgende:
Volgens mij gaat u afronden he? Volgens mij gaat dat wel lukken dat afronden he? Oke!
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:13 schreef Silven het volgende:
Wat een held was dat.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:14 schreef Penisbaard het volgende:
Epische televisieVooral die man vanochtond met zijn V-teken en "WE WILL NEVER SURRENDER"
Vreemd dat daar geen opmerking over kwam. Ik vond hem te ver gaan...quote:
Dat heb ik dus gemist.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:18 schreef Penisbaard het volgende:
Die opstand in de zaal vanochtend
De man met zijn CDA-cape
Die man met zijn rode kaart en scheidsrechtersfluitje
Alle mensen die weg moesten bij de broodjes omdat de brandweer anders de hele boel zou sluiten
Notities makenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:19 schreef larry_flynt het volgende:
Waarom blijft die slet in de zaal staan???
ze is chaggoquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:19 schreef larry_flynt het volgende:
aandachtshoerquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:19 schreef larry_flynt het volgende:
Voelt zich ook eens in der leven belangrijkquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:19 schreef larry_flynt het volgende:
Geloofquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:20 schreef Razor21 het volgende:
Tief toch op met het GELOOF echt afschaffen dat geloof.
eens!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:20 schreef Razor21 het volgende:
Tief toch op met het GELOOF echt afschaffen dat geloof.
Hij is de grote baas.quote:
Die pot: 'We moeten geloven in onze eigen kracht'quote:
iddquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:21 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Argh.. zoom nou niet in mensen... Moet dat nou....
Wat zegt Jan-Keesquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:21 schreef Splutje het volgende:
Ik vind Jan-Kees de Jager trouwens wel de enige baas in deze kneuzenkermis
ik hoop dat ie een knor geluidje maaktquote:
Religie is de opium van het volkquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:24 schreef Lurk_Kloon het volgende:
welke drugs moet je nemen om daaar serieus de hele dag te zitten
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:24 schreef Lurk_Kloon het volgende:
[..]
ik hoop dat ie een knor geluidje maakt
en dat tijdens recessie!!!11!!!!!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:25 schreef trolololo het volgende:
Wat een chique merk water hebben ze op tafel zeg
Dat dit kan in Nederland!
U gaat afronden he? Dat gaat wel weer lukken dat afronden he ja? Oke!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:27 schreef trolololo het volgende:
'Ik was aan het afronden, voorzitter'
whehehequote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:27 schreef Silven het volgende:
Hahaha hij laat wel merken dat hij geen moslims in de zaal wil hebben, en al zeker niet aan t woord. xD
Hij zal vast niet doorhebben hoe knudde dat overkomt op tv en voor anderen in de zaal die aan het luisteren zijn. Ook totaal respectloos is het om op die manier iemand af te breken. Zal wel typerend zijn voor het CDA..quote:
Hoe het ook zij, alles zal betiteld worden als historisch.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:31 schreef donald_dick het volgende:
Zal wel wat zijn als alle moslims van het CDA naar de PvdA lopen.
Heeeerlijkquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:31 schreef Penisbaard het volgende:
Vanochtond was er ook nog een man die iets als "Wij Ggristenen zijn hier bijeen in dienst van de heer en zijn koninkrijk" zei
Niet zo gek omdat Partij voor de Allochtoonquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:31 schreef donald_dick het volgende:
Nog lang geen miljoen in ieder geval.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:33 schreef Lurk_Kloon het volgende:
hoeveel mensen in nederland zijn nou echt moslim?
iets van 4%?
plasterkquote:
Ik heb eens met hem gepraat; aardige manquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:37 schreef Lurk_Kloon het volgende:
[..]
plasterk![]()
die had mij een brief geschreven dat ik een vervolg opleiding moest doen
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:37 schreef trolololo het volgende:
[..]
Ik heb eens met hem gepraat; aardige man
Persoonlijk??quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:37 schreef Lurk_Kloon het volgende:
[..]
plasterk![]()
die had mij een brief geschreven dat ik een vervolg opleiding moest doen
die gastquote:
ik hoop hetquote:
Die 3 die nog geen PvdA stemmen bedoel je?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:31 schreef donald_dick het volgende:
Die 3 CDA-moslims die nog geen PVDA stemmen? Waar heb je het over gastquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die 3 die nog geen PvdA stemmen bedoel je?
Daarom stem ik geen CDA!!! Die gast zit alleen maar brieven te schrijven heel de dag!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:40 schreef Lurk_Kloon het volgende:
[..]
ik hoop het![]()
maar vet raar hij had ook andere menschen uit mijn klas een brief geschreven
plasterk is pvdaquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:43 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Daarom stem ik geen CDA!!! Die gast zit alleen maar brieven te schrijven heel de dag!
Het overgrote deel van de allochtonen stemt PvdA, die paar die CDA stemmen kunnen ze wel missen hoor.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:43 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Die 3 CDA-moslims die nog geen PVDA stemmen? Waar heb je het over gast
quote:
Dat is wel zo inderdaad.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:45 schreef larry_flynt het volgende:
Mm hij krijgt wel erg veel gejuig... Ben benieuwd...
Eens!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:49 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Flikker op met je levensloop. aandachtshoer.
Laat ik het voorzichtig brengen.. Ik zou mijn kleine zoontje niet alleen bij hem in de buurt laten.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:50 schreef trolololo het volgende:
Willem Waterreus:
http://waddinxveen.old.cda.nl/
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:51 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Laat ik het voorzichtig brengen.. Ik zou mijn kleine zoontje niet alleen bij hem in de buurt laten.
Mijn Mechelse herder overigens ook niet.
kutquote:
kanker op met je lapo!!!!quote:
je doet mijn gevoelens pijnquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:56 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
kanker op met je lapo!!!!
En dit hoort een lapo te zijn:
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:57 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Pas maar op anders doe ik je echt pijn!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |