Hier twee pyjama's, één flanellen vol met auto's en een badstoffen met een brandweerauto voorop.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 13:21 schreef Copycat het volgende:
Twee vrolijke bikini's rijker. Symphony in blue en in red.
Pics!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 13:21 schreef Copycat het volgende:
Bali zal opleven als jij in volle glorie op het strand verschijntquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 13:21 schreef Copycat het volgende:
picsquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 13:33 schreef Marrije het volgende:
[..]
Hier twee pyjama's, één flanellen vol met auto's en een badstoffen met een brandweerauto voorop.
haha, ja ik zit ook te kijkenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 13:44 schreef remlof het volgende:
Hoi W-J, volg je de RLS op Ned1 ook?
Nu komt de rat
We bedoelden meer pics van hoe het jou staatquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 13:45 schreef Copycat het volgende:
http://www.freyalingerie.com/Swimwear/Waves.aspx
De blauwe. Waarvan het broekje zowel effen als gemêleerd te dragen is. Wat een winares!
hopelijk dankzij broekie op vakantie een goedlachse minares van een dikke toeristquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 13:45 schreef Copycat het volgende:
http://www.freyalingerie.com/Swimwear/Waves.aspx
De blauwe. Waarvan het broekje zowel effen als gemêleerd te dragen is. Wat een winares!
hondjus!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 13:47 schreef hondjes het volgende:
Hij heeft zijn haar geverfd, zie ik nu.....
Oh. Dat heb ik dan heel per ongeluk verkeerd begrepen. Maar dat maakt in principe niet veel uit :p .quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 13:47 schreef remlof het volgende:
We bedoelden meer pics van hoe het jou staat
Ah, je deed een maximetjequote:Op zaterdag 2 oktober 2010 13:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh. Dat heb ik dan heel per ongeluk verkeerd begrepen. Maar dat maakt in principe niet veel uit :p .
hoi bruinhemdquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 13:56 schreef Jian het volgende:
Sympathieke, warme man toch eigenlijk, Maxime
Vieze vuile lafaard dat het isquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:08 schreef Jian het volgende:
Mooi die ontroering bij Maxime, ik geloof 'm
Hij had een punaise in z'n rechterschoen, hij hoefde alleen maar z'n gewicht naar rechts te verplaatsen.quote:
Ccquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 13:21 schreef Copycat het volgende:
Ik zit even op die foto te kijken van de bonnen voor Disana, maar ik zie zo 1,2,3 ook geen datumstempel. Volgens mij kunnen ze niet meer verlopen.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:29 schreef Toverheks het volgende:
ben er weer
Gezellig met jullie van het CDA genieten, heerlijk al die ouwe kereltjes op ned. 1.
en LIESJE volgens mij zijn die bonnen niks waard zonder stempels moet ook een datum opstaan tot wanneer je ze kan uitgeven.
kan wel van een partijtje gestolen irischecks wezen dus zou het niet doen.
oke, ja je weet maar nooit zo via internet.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zit even op die foto te kijken van de bonnen voor Disana, maar ik zie zo 1,2,3 ook geen datumstempel. Volgens mij kunnen ze niet meer verlopen.
Maar wees maar niet bang hoor, ik ga ze echt niet kopen.
Ja, er was wel een lekker ding, maar die werd het woord ontnomen, damn.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:33 schreef Toverheks het volgende:
en nou had ik vanmorgen al tijdje gekeken en geluistyerd naar ned. 1, maar valt me gewoon op, allemaal enge mannetjes geen 1 lekker ding heb ik nog voor die microfoon zien schuiven, en al die *dames* van het CDA echt trutjes holla holla
Tegen mij mag je dat zeggen, Jian wil het niet horen, denk ik.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:36 schreef Toverheks het volgende:zit ik nou hier in mijn eentje en in mijn uppie het CDA te kijken??? kan ik nu niet tegen iemand van jullie zeggen dat het CDA een echt enge partij is, dat het CDA enge mannetjes heeft, en dat het CDA gewoon 1 grote Poppenkast opvoert.
goffer de goffer, net gemist, ja moest ook even boodschappen doen maar misschien is er nog hoop voor de kijker en komt er een soort Rambo in een lawaaipapagaai shirt nog eens bij de microfoonquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, er was wel een lekker ding, maar die werd het woord ontnomen, damn.
Jian is toch geen CDAèrquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Tegen mij mag je dat zeggen, Jian wil het niet horen, denk ik.
hij had wel inhoudelijk wat te melden, maar dat ging weer langs je heen natuurlijkquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:49 schreef beequeen het volgende:
Willem Waterreus uit Waddinxveen. Prachtige alliteratie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |