Inderdaad, en voor minder gaan ze niet weg.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 11:57 schreef Anne het volgende:
Sorry hoor, maar waarom zou iemand de moeite nemen om 40 euro te gaan ruilen voor 40 euro?.
sorry hoor, waarom zou ik iets met een exacte waarde van 40 euro onder 40 euro verkopen?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 11:57 schreef Anne het volgende:
Sorry hoor, maar waarom zou iemand de moeite nemen om 40 euro te gaan ruilen voor 40 euro?.
Nouja, je OP doet anders vermoeden. Je geeft een richtprijs aan van 40 euro, met de opmerking dat lager bieden in ieder geval geen nut heeft. Dus...quote:
Vergeet de verzendkosten niet.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 12:02 schreef liesje1979 het volgende:
Wat zou het mij voor voordeel opleveren TS? Als ik ze van je over zou nemen voor 40 euro?
ik kan er niks aan doen dat fok een richtprijs verplicht steltquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 12:01 schreef Anne het volgende:
[..]
Nouja, je OP doet anders vermoeden. Je geeft een richtprijs aan van 40 euro, met de opmerking dat lager bieden in ieder geval geen nut heeft. Dus...
dan heb jij 40 euro aan iris cheques en ik 40 euroquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 12:02 schreef liesje1979 het volgende:
Wat zou het mij voor voordeel opleveren TS? Als ik ze van je over zou nemen voor 40 euro?
Dan kan je je 40 euro bij minder winkels kwijt dan gewoon 2 briefjes van 20quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 12:02 schreef liesje1979 het volgende:
fysieke winkel (waar ik het eventueel zou uit willen geven) is niet eens het probleem.. die accepteren em ook niet, nu jij weerquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 12:02 schreef L-ascorbinezuur het volgende:![]()
Ik denk dat TS eraf moet omdat je met VVV-bonnen niet online kan betalen, maar naar een fysieke winkel moet.![]()
Maar waarom zou ik ze dan niet gewoon hier in de winkel kopen?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 12:04 schreef mschol het volgende:
[..]
dan heb jij 40 euro aan iris cheques en ik 40 euro(en kan je die irischeques uitgeven in de winkels die die dingen accepteren, wat er een boel zijn, en kan ik de 40 euro gebruiken bij een winkel die die dingen NIET accepteert)
Klinkt als een gigantisch voordeel voor de koper inderdaad!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 12:04 schreef mschol het volgende:
[..]
dan heb jij 40 euro aan iris cheques en ik 40 euro(en kan je die irischeques uitgeven in de winkels die die dingen accepteren, wat er een boel zijn, en kan ik de 40 euro gebruiken bij een winkel die die dingen NIET accepteert)
En waarom zouden wij de moeite nemen om die bonnen van jou over te nemen ipv gewoon zelf ons geld uit te geven?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 12:04 schreef mschol het volgende:
[..]
Dus eigenlijk doet degene die inderdaad die 40 euro gaat bieden, JOU een plezierquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 12:04 schreef mschol het volgende:
[..]
Maar waarom dan zoveel moeite doen? Ze kan ook gewoon nu al naar de winkel gaan want die accepteert ook contant geld en pin transacties?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 12:04 schreef mschol het volgende:
[..]
zowww hee jij bent grappig, HAHAquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 12:06 schreef Anne het volgende:
[..]
Dus eigenlijk doet degene die inderdaad die 40 euro gaat bieden, JOU een plezier.
Daar mag best wel wat tegenover staan. Dat je dat niet snapt....
Jouw hoeveelheid notes moet zeker wel je IQ voorstellen.
jij geeft mensen gratis geld, goed van je..quote:
Koop je shampoo, tandpasta etc dan een keer bij de Hema, die accepteren ook VVV-bonnen.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 12:11 schreef mschol het volgende:
[..]
jij geeft mensen gratis geld, goed van je..
ik kan het geld wel gebruiken aangezien ik het niet echt ruim heb. dus ga ik geen geld geven aan mensen
Succes met de verkoop.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 12:11 schreef mschol het volgende:
[..]
jij geeft mensen gratis geld, goed van je..
ik kan het geld wel gebruiken aangezien ik het niet echt ruim heb. dus ga ik geen geld geven aan mensen
ik heb er inderdaad nog nooit zoveel gezien..quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 12:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Dat er nog zo'n achterlijke mensen op Fok! rondlopen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |