abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87091188
Ja, hij stopt er mee, op eigen verzoek, wegens te grote drukte. We kijken vol respect terug op zijn periode als manager. In een tijd dat er eigenlijk alleen maar tegenwind was heeft hij tegen de stroom in toch zijn koers bewaard en heeft nooit opgegeven.

Ik geef het een ieder te doen: in een situatie met een onervaren en pas vernieuwde crew een site weer op te pakken die aan het wegzakken is. Met als complicerende factor een continue stroom van sarcastische negatieve berichten in het FB topic, die naar het er uit zag simpelweg tot doel hadden zijn missie te doen falen.

Maar, de gehele vernieuwde crew, met KoosyNL alias Kevin voorop, liet zich niet kisten en ging gewoon door.
Nu gaat het enorm goed, zowel het aantal pageviews als het aantal unieke gebruikers stijgt enorm, contacten zijn weer opnieuw aangehaald en verstevigd, en we konden zaken oppakken als een bezoek aan Keulen en een Tokio.

Dit alles zou niet mogelijk geweest zijn als Kevin niet in die moeilijke ondankbare beginmaanden toch had volgehouden. En het was verdomd moeilijk: ergens in het begin van zijn managerschap zat ik tegenover hem in een cafe in Utrecht, waar hij zijn twijfels uitsprak mbt zijn geschiktheid voor deze functie. Gefrustreerd en geraakt door de talloze scherpe negatieve commentaren vanaf de zijlijn in FB. Dat hij toen toch heeft volgehouden, en toch is blijven geloven in het bestaansrecht van games.fok.nl is iets waar ik hem zelf eigenlijk nog nooit voor bedankt heb.

Bij deze: Kevin, bedankt voor je inzet, voor al je tijd en moeite. Het heeft geloond, zoals je ziet :)

RitseB is hem al opgevolgd, ook hij pakt dit zeer gedreven en serieus aan. Een waardige opvolging!
pi_87091736
Go Ritse! Heb je al een mooi tagje? :Y
DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')