SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OP met dank aan GlenSpey
Laatst bijgewerkt op donderdag 30 september door Douche-eendje
Deze OP kan je hier vinden.
*Propt Het Lijstje nu echt definitief door de papierversnipperaar*quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:59 schreef brunette82 het volgende:![]()
![]()
Oooooooooooooh, ik zit pas net op okcupid, en heb nu al een date voor zondag
![]()
(cute en woont bij me in de buurt, wel handig)
wahaha, wat zag je ooit in mij??? ik doe geen van allen!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 01:02 schreef brunette82 het volgende:
weet weinig,maar hij kan koken, heeft een auto, kind, rookt, en toch gaan we daten
Ja maar er zitten toch behoorlijk wat Nederlanders op. En buitenlanders die hier wonen of studeren.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 01:02 schreef simpeleharry het volgende:
Is okc een internationale datingsite?
ik heb een lijstje met to do en eentje met not to do...maar ja, in de buurt, tja, dan gooi ik die lijstjequote:Op zaterdag 2 oktober 2010 01:04 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wahaha, wat zag je ooit in mij??? ik doe geen van allen!
Spreek me niet van lijstjes.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 01:05 schreef brunette82 het volgende:
[..]
ik heb een lijstje met to do en eentje met not to do...maar ja, in de buurt, tja, dan gooi ik die lijstje
wel even weg
en stond ik nu op het to do lijstje of juist niet?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 01:05 schreef brunette82 het volgende:
[..]
ik heb een lijstje met to do en eentje met not to do...maar ja, in de buurt, tja, dan gooi ik die lijstje
wel even weg
Zo makkelijk gaat dat.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 01:05 schreef brunette82 het volgende:
[..]
wel even weg
hey! das al weer een paar dagen geleden of niet?quote:
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 01:07 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en stond ik nu op het to do lijstje of juist niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |