Nee, vooral sociaal. Ben niet zo'n reislustig typetjequote:Op zondag 3 oktober 2010 21:33 schreef palawan het volgende:
[..]
Misschien bedoelde hij huismus sarcastisch? En wat betreft de wii sluit ik me bij Lamon aan, ook al heb ik er zelf niet een
Wat voor do's heb jij dan? Toch geen reizen he
ik niet en wil 'm ook nietquote:Op zondag 3 oktober 2010 21:35 schreef brunette82 het volgende:
*hoorde ik dat goed dat iemand Wii zei *
Wieee???? wieee heeft er een Wii?
Oeh leuk, ik houd wel van sociale en non-reislustige typesquote:Op zondag 3 oktober 2010 21:36 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nee, vooral sociaal. Ben niet zo'n reislustig typetje
ik weet uit eigen ervaring al dat ik er weinig tot niks aan vind, dus nee, niet lachen in mijn gevalquote:Op zondag 3 oktober 2010 21:38 schreef palawan het volgende:
[..]
Heb geen wii, wil er wel een. is toch lachen?
quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:38 schreef palawan het volgende:
[..]
Oeh leuk, ik houd wel van sociale en non-reislustige types
Ik ben gewoon te gaar om een gevat antwoord te bedenkenquote:Op zondag 3 oktober 2010 21:50 schreef palawan het volgende:
[..]
Bij mij begint dat daten ook wel weer te kriebelen eigenlijk... Ik zie hier mogelijkheden!?
wat een ongelofelijke tegenvallerquote:Op zondag 3 oktober 2010 21:55 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik ben gewoon te gaar om een gevat antwoord te bedenken
Nee hoor, dat is gewoon je onderbewustzijn die aan het werk is.quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:55 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik ben gewoon te gaar om een gevat antwoord te bedenken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:59 schreef palawan het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is gewoon je onderbewustzijn die aan het werk is.
Die maakt dat je geen gevat antwoord weet omdat het eigenlijk met mij wil afsprekenJe lijkt wel een stalker, je zit elke meid in dit topic een date aan te praten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat, of wanhopigquote:Op zondag 3 oktober 2010 22:01 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Je lijkt wel een stalker, je zit elke meid in dit topic een date aan te praten.
veel plezier/succesquote:Op zondag 3 oktober 2010 22:02 schreef Lamon. het volgende:
Mijn date is iig geregeld voor volgende week. Ik heb geen haast, en ben tamelijk benieuwd naar haar.
En ik vind nog steeds dat de WII roeleert.
Hahaha ik had het zelf ook al in de gaten, ik dacht zal ik zelf er wat van zeggen of laat ik dat aan iemand anders overquote:Op zondag 3 oktober 2010 22:01 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Je lijkt wel een stalker, je zit elke meid in dit topic een date aan te praten.
Ah, in dat geval, never mindquote:Op zondag 3 oktober 2010 22:03 schreef palawan het volgende:
[..]
Hahaha ik had het zelf ook al in de gaten, ik dacht zal ik zelf er wat van zeggen of laat ik dat aan iemand anders over
Nouja, hopelijk voelen al die meiden zich gevleid, en wie weet lukt het me ook nog wel he
Ik bedacht me ook nog, zal ik mezelf bij brunette uitnodigen om gezellig samen te gaan wii'en, maar dat ging me net iets te ver
Naa, het is meer dat ik op het moment niet echt veel beters te doen heb.quote:
nee hoor, alleen afgewezenquote:
Nou ja, het is volgende week zondag pas.quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:03 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
veel plezier/succes
dat mag, zo heeft iedereen z'n gebrek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |