Succes!quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:45 schreef Silenus het volgende:
Oke, heel fout, na 10 minuten kletsen op paiq een date afgesproken.
Tijd: 21.00u, hier om de hoek.
Heb me net in m'n trainingsbroek gehesen, maar weer even omkleden dan. Ik ben single, Ajax heeft verloren, ik verdien verdomme wel een biertje.
Ja, mooi meisje. Slank, 28 jaar, woont hier op 5 minuten fietsen. Verder weet ik geen reet van haar, maar dat is wel weer spannend. Ik zie het wel, wie weet ben ik over één uur weer terug.quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:47 schreef palawan het volgende:
[..]
Succes!
Weet je al wel hoe ze eruit ziet?
You lucky basterd !quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:45 schreef Silenus het volgende:
Oke, heel fout, na 10 minuten kletsen op paiq een date afgesproken.
Tijd: 21.00u, hier om de hoek.
Heb me net in m'n trainingsbroek gehesen, maar weer even omkleden dan. Ik ben single, Ajax heeft verloren, ik verdien verdomme wel een biertje.
Leuk, benieuwd hoe het aflooptquote:Op zondag 3 oktober 2010 20:48 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja, mooi meisje. Slank, 28 jaar, woont hier op 5 minuten fietsen. Verder weet ik geen reet van haar, maar dat is wel weer spannend. Ik zie het wel, wie weet ben ik over één uur weer terug.
Ik wil geen zelfstandig naamwoord worden.quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:53 schreef Silenus het volgende:
Ah ze belde, ze is 5 minuten later. HET IS IIG EEN VROUW!
Wel apart, kreeg Lamon-achtige twijfels, ze wilde wel héél erg snel afspreken. Ben benieuwd. Tot straks luitjes!
edit: nog 3 minuten om de gespreksgeschiedenis even door te scannen zodat ik weet wat ze ook alweer doet.![]()
Ik haat je! Heel erg... ik moest maar eens met depri gast gaan praten, want dit gaat niet werken. Dan kan ik ook weer legitiem gaan daten, want het begint weer een beetje te kriebelenquote:Op zondag 3 oktober 2010 20:53 schreef Silenus het volgende:
Ah ze belde, ze is 5 minuten later. HET IS IIG EEN VROUW!
Wel apart, kreeg Lamon-achtige twijfels, ze wilde wel héél erg snel afspreken. Ben benieuwd. Tot straks luitjes!
edit: nog 3 minuten om de gespreksgeschiedenis even door te scannen zodat ik weet wat ze ook alweer doet.![]()
je bent niet de enigequote:Op zondag 3 oktober 2010 21:09 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik haat je! Heel erg... ik moest maar eens met depri gast gaan praten, want dit gaat niet werken. Dan kan ik ook weer legitiem gaan daten, want het begint weer een beetje te kriebelen
Joe, schat, ga dan in elk geval eens neuzen op zo´n site! Je hoeft toch niet meteen iets af te spreken?quote:
Wat is er nou erg aan dat een ander een date heeft?quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:09 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik haat je! Heel erg... ik moest maar eens met depri gast gaan praten, want dit gaat niet werken. Dan kan ik ook weer legitiem gaan daten, want het begint weer een beetje te kriebelen
Hoe is het met jouw OKcupid meisje dan?quote:
Hij is net 1 dag singlequote:Op zondag 3 oktober 2010 21:20 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Wat is er nou erg aan dat een ander een date heeft?
De Wii is cool, dus gelukkig maar dat ik je speeddate niet was...quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:25 schreef Spirit82 het volgende:
Overigens heb ik net een speeddate beeindigd omdat die gast als do´s huismus en wii had staan
quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:16 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Joe, schat, ga dan in elk geval eens neuzen op zo´n site! Je hoeft toch niet meteen iets af te spreken?
quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:22 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Hoe is het met jouw OKcupid meisje dan?
Ja sorry, heb dit topic een tijdje niet meer zo intensief gevolgdquote:
Hij is niet meer aan het chatten, want hij krijgt geen reactie meer.quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:31 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja sorry, heb dit topic een tijdje niet meer zo intensief gevolgdMaargoed, je bent dus aan het chatten
Goed bezig
Misschien bedoelde hij huismus sarcastisch? En wat betreft de wii sluit ik me bij Lamon aan, ook al heb ik er zelf niet eenquote:Op zondag 3 oktober 2010 21:25 schreef Spirit82 het volgende:
Overigens heb ik net een speeddate beeindigd omdat die gast als do´s huismus en wii had staan
*bedenkt zich en steekt compliment en z'n zak*quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:31 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja sorry, heb dit topic een tijdje niet meer zo intensief gevolgdMaargoed, je bent dus aan het chatten
Goed bezig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |