Je hebt geen date? Was het een grapje?quote:Op zondag 3 oktober 2010 15:43 schreef palawan het volgende:
[..]
Maar...maar.... Ik heb helemaal geen date met LDP
Of weten jullie soms meer dan ik?
Komt omdat ik als kind heel erg gepest ben, en nu na 17 jaar probeer ik die tijd nog steeds te compenseren met uitsloverig pubergedrag.quote:Op zondag 3 oktober 2010 16:07 schreef macondo het volgende:
[..]
Gefeliciflipstaart. Je legt de lat wel erg laag. Zeker voor iemand van 35 jaar.. msn of telefoonnummer bemachtigen
(of vind je dat écht een prestatie?)
om tekst te kunnen sturen moet je idd betalend lid zijn. 2 niet betalende leden gaan dus heel veel moeite krijgen elkaar echt te contacterenquote:Op zondag 3 oktober 2010 18:01 schreef brunette82 het volgende:
wat is dat met rp? ik kan wel hartjes versturen maar geen envelopjes beantwoorden?
of is dat alleen als je betaald lid bent ofzo? stom gedoe...maar ik vind het echt grappig rp!
ik heb eerlijk gezegd geen idee. mijn ervaringen met paiq tot nu toe is dat het meestal nauwelijks klikt en dat het meeste van mijn kant moet komen. botergeile sletjes die me binnen 2 zinnen hun msn geven ben ik nog niet tegengekomen.quote:Op zondag 3 oktober 2010 17:46 schreef g0dz0r het volgende:
Even een stomme vraag misschien maar ik heb me aangemeld bij Paiq met als (eventueel) doel dames te leren kennen om eens mee af te spreken. Gewoon wat eten, filmpje pakken etc. Ik ben niet uit op sex hoewel ik die mogelijkheid, indien de dame echt leuk is, niet compleet en volledig uitsluit.
Ik doe dit namelijk met medeweten van mijn vrouw die eenzelfde privilege heeft.![]()
Is Paiq daar het juiste platform voor? Gisteren had ik namelijk al meteen een gebonden dame in een speeddate die duidelijk iemand zocht en dan niet om mee te praten. Voor veel mannen misschien een catch maar niet voor mij.
Zoiets, lees maar terug op pagina 5quote:Op zondag 3 oktober 2010 17:31 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Je hebt geen date? Was het een grapje?
ik begreep er uit dat je haar wellicht toevallig eens in een kroeg zou treffen en dan naar d'r zou zwaaien. om dat nou een date te noemen.....:)quote:Op zondag 3 oktober 2010 18:34 schreef palawan het volgende:
[..]
Zoiets, lees maar terug op pagina 5
Blijkbaar vinden douche-eendje en brunette dat LDP en ik moeten gaat daten ofzo
Gewoon werk van makenquote:Op zondag 3 oktober 2010 18:34 schreef palawan het volgende:
[..]
Zoiets, lees maar terug op pagina 5
Blijkbaar vinden douche-eendje en brunette dat LDP en ik moeten gaat daten ofzo
98 keer getoond en een beoordeling van 8.9.quote:Op zondag 3 oktober 2010 19:24 schreef Lamon. het volgende:
Heb jullie je cijfer van je foto wel eens bekeken op Paiq?
Dus bijna altijd kiezen ze jouw profiel. Ik ben wel eens benieuwd om de eerlijkheid van de site te bekijken, of er ook mensen zijn met lage scores.quote:Op zondag 3 oktober 2010 19:25 schreef Ruudt het volgende:
[..]
98 keer getoond en een beoordeling van 8.9.
Hou dan een lijstje bij!quote:Op zondag 3 oktober 2010 19:30 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dus bijna altijd kiezen ze jouw profiel. Ik ben wel eens benieuwd om de eerlijkheid van de site te bekijken, of er ook mensen zijn met lage scores.
27 maal getoond, 9,3quote:Op zondag 3 oktober 2010 19:32 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Hou dan een lijstje bij!
Ruudt: 8.9 (98 keer getoond)
Lamon: ...
Silenus, kan jij niet even een foto opsporen van een afstotelijk lelijk figuur, om te testen of we met een account ook scores onder de 8 kunnen krijgen?quote:
WTF, een 5,6? Is dat mogelijk zo laag?quote:Op zondag 3 oktober 2010 19:40 schreef douche-eendje het volgende:
188 maal getoond, 5.6. Het wisselt wel heel sterk, gisteren was het nog een 8.
Wow, dat is wel heel erg veel verschilquote:Op zondag 3 oktober 2010 19:40 schreef douche-eendje het volgende:
188 maal getoond, 5.6. Het wisselt wel heel sterk, gisteren was het nog een 8.
Ja, dat is dus mogelijk. Ach, ik zie het positief.... 56% van de 188 beoordelingen waren dan toch gunstig voor mijquote:Op zondag 3 oktober 2010 19:44 schreef macondo het volgende:
[..]
Silenus, kan jij niet even een foto opsporen van een afstotelijk lelijk figuur, om te testen of we met een account ook scores onder de 8 kunnen krijgen?
Overigens spoort dat systeem naast de te hoge cijfers ook op een andere manier niet. Sommige foto's worden gewoon niet bekeken ("huidig aantal laten zien : 2"). En andere foto's weer angstwekkend vaak (980 keer).
[..]
WTF, een 5,6? Is dat mogelijk zo laag?
..en vrouwen krijgen altijd lagere cijfers...waarom dat is snap ik tot op heden nog steeds niet.quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:08 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja, dat is dus mogelijk. Ach, ik zie het positief.... 56% van de 188 beoordelingen waren dan toch gunstig voor mij.
Ik heb 5 foto'squote:Op zondag 3 oktober 2010 19:49 schreef palawan het volgende:
[..]
Wow, dat is wel heel erg veel verschil
Ik heb 3 foto's:
9,1 met 194 beoordelingen
9,1 met 204 beoordelingen
8,0 met 368 beoordelingen
Heb er nu ook 2 andere foto's opstaan waar ik wel nieuwsgierig naar ben hoe anderen vinden hoe ik daarop sta. Gewoon ff kijken welke ik beter als profielfoto kan gebruiken. Maar op die 2 nog geen rating
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |