Kan altijd, zolang ze maar geen gekke telefoonnummers opgeven of om geld gaan vragen, kan het geen kwaad.quote:Op zondag 3 oktober 2010 12:22 schreef 3rdRock het volgende:
en het loopt ineens storm op mijn RP-profiel. vandaag weer een interesseberichtje. om de 1 of andere eden twijfel ik echter of dit profiel echt is.....maar ik waag er toch maar even een reply aan
nja, alleen een mailadres gaf ze. ik heb haar een hotmail gegeven die ik zelden gebruikquote:Op zondag 3 oktober 2010 12:31 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Kan altijd, zolang ze maar geen gekke telefoonnummers opgeven of om geld gaan vragen, kan het geen kwaad.
Dat is uit te schakelen, alleen de nummering niet, dus je moet (zeg maar zoals hyves) wel een kijker meer hebben.quote:Op zondag 3 oktober 2010 12:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, alleen een mailadres gaf ze. ik heb haar een hotmail gegeven die ik zelden gebruik
datgene wat ik het meest verdacht vind is dat ze mijn profiel helemaal niet bezocht lijkt te hebben, maar ik heb nog niet gekeken of dat ergens uit te schakelen is...
mmm, had ik er gisteren nu 19 of 20...vandaag iig 20 en 2 reacties. das procentueel best lekker!quote:Op zondag 3 oktober 2010 12:37 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dat is uit te schakelen, alleen de nummering niet, dus je moet (zeg maar zoals hyves) wel een kijker meer hebben.
Daten is geen percentage kwestie he?quote:Op zondag 3 oktober 2010 12:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mmm, had ik er gisteren nu 19 of 20...vandaag iig 20 en 2 reacties. das procentueel best lekker!
i know, maar als 10% uverhaupt al de moeite neemt om te reageren maakt dat de kans dat je je match vindt wel groter.quote:Op zondag 3 oktober 2010 12:41 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Daten is geen percentage kwestie he?
1 op de 400 kan ook genoeg zijn, als het de goede maar is.
Tenzij het tellertje ook oploopt als je zelf kijkt?quote:Op zondag 3 oktober 2010 12:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mmm, had ik er gisteren nu 19 of 20...vandaag iig 20 en 2 reacties. das procentueel best lekker!
wahaha, dan had ie al veel hoger moeten zijn!quote:Op zondag 3 oktober 2010 12:43 schreef simpeleharry het volgende:
[..]
Tenzij het tellertje ook oploopt als je zelf kijkt?
Nope.quote:Op zondag 3 oktober 2010 12:43 schreef simpeleharry het volgende:
[..]
Tenzij het tellertje ook oploopt als je zelf kijkt?
Zeker zinloos, maar hier op fok heb ik dat wel bijvoorbeeld.quote:Op zondag 3 oktober 2010 12:48 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nope.
Zou ook een beetje zinloos zijn dan.
FOK! is dan ook geen datingsite.quote:Op zondag 3 oktober 2010 12:50 schreef simpeleharry het volgende:
[..]
Zeker zinloos, maar hier op fok heb ik dat wel bijvoorbeeld.
Haal die (nog) er maar uitquote:Op zondag 3 oktober 2010 01:29 schreef palawan het volgende:
[..]
Nee, ik ben al een hele tijd dateloos
Probeer wel love_sharon te verleiden tot een date, maar ze wil (nog) niet
Hoe kom je erbij dat ik een date zou hebben vanavond?
subtiele manier om iemand af te wijzenquote:
gaat graven tussen het afval dan!quote:Op zondag 3 oktober 2010 13:51 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Ja potverdikkie die had ik dus al weggegooid! Wat leuk weer een aanvulling.
Haha dus de aanhouder wint gaat niet op voor jou? Helaas, dan probeer ik LDP wel te verleiden.quote:
Graaft in het Fok! archief en komt weer boven met Het Lijstje!quote:
quote:Silenus en Spirit82
Civilian en Natalie78
Neelix en Natalie78
Godshand en Cue_
Palawan en LittleDutchPrincess
Maar...maar.... Ik heb helemaal geen date met LDPquote:Op zondag 3 oktober 2010 14:44 schreef Neelix het volgende:
[..]
Graaft in het Fok! archief en komt weer boven met Het Lijstje!
[..]
Gefeliciflipstaart. Je legt de lat wel erg laag. Zeker voor iemand van 35 jaar.. msn of telefoonnummer bemachtigenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:48 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dan een +1 voor mijn status, want al ben ik nog zo grof, echt op Paiq is er geen vrouw die me niet haar msn of telefoonnummer geeft.
Moet je nog wel trots zijn als het zo makkelijk is, kun je je dan afvragen.....
Natalie we zijn uit het lijstje verdwenenquote:Op zondag 3 oktober 2010 14:44 schreef Neelix het volgende:
[..]
Graaft in het Fok! archief en komt weer boven met Het Lijstje!
[..]
quote:Op zondag 3 oktober 2010 17:28 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Natalie we zijn uit het lijstje verdwenen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |