Verstandig.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:53 schreef Lamon. het volgende:
Hmmm,,, na een msn gesprek vroeg ik mezelf ineens af, wat doe ik als 35 jarige met een meisje van 23.
Ik ga denk ik toch voor die 30-jarige, ik voel me jong, maar het wordt een beetje te gek nu denk ik.
Maar jongere vrouwen maken nooit zo'n probleem van is dit mijn carriere en nog geen kinderen willen en dat soort dingen...dat maakt het makkelijk, maar als ik lees "Spreek je snel, mijn vriendin belt net aan, dus ik moet weg." is het weer heel erg ongemakkelijk.quote:
Batsen voor du status.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:53 schreef Lamon. het volgende:
Hmmm,,, na een msn gesprek vroeg ik mezelf ineens af, wat doe ik als 35 jarige met een meisje van 23.
Ik ga denk ik toch voor die 30-jarige, ik voel me jong, maar het wordt een beetje te gek nu denk ik.
Dan een +1 voor mijn status, want al ben ik nog zo grof, echt op Paiq is er geen vrouw die me niet haar msn of telefoonnummer geeft.quote:
In de leeftijdscategorie waarin jij je blijkbaar begeeft, is het geven van je msn/hyves of 06 net zo standaard als een hand geven bij het voorstellen irl.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:48 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dan een +1 voor mijn status, want al ben ik nog zo grof, echt op Paiq is er geen vrouw die me niet haar msn of telefoonnummer geeft.
Moet je nog wel trots zijn als het zo makkelijk is, kun je je dan afvragen.....
is een naam zo belangrijk? en wie weet heet ze eigenlijk wel karin, katinka of Colette!quote:Op zondag 3 oktober 2010 00:17 schreef Ruudt het volgende:
Haha, net een battledate gehad. De dame waarvoor de battle was heette Kaatje, daar zakte m'n enthousiasme voor de battle behoorlijk naar beneden.
Kwam ze uit Amstelveen?quote:Op zondag 3 oktober 2010 00:17 schreef Ruudt het volgende:
Haha, net een battledate gehad. De dame waarvoor de battle was heette Kaatje, daar zakte m'n enthousiasme voor de battle behoorlijk naar beneden.
Als iemand echt Kaatje heet dan is het voor mij al gedaan ja maar het kon idd best zo zijn dat het misschien een nickname was.quote:Op zondag 3 oktober 2010 00:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
is een naam zo belangrijk? en wie weet heet ze eigenlijk wel karin, katinka of Colette!
Ja, als iemand ook Kaatje heet dan is het per definitie al een domme doos, zou ik ook direct dumpen hoorquote:Op zondag 3 oktober 2010 00:35 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Als iemand echt Kaatje heet dan is het voor mij al gedaan ja maar het kon idd best zo zijn dat het misschien een nickname was.
dan doe (of deed) ik iets heel erg verkeerdquote:Op zondag 3 oktober 2010 00:20 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
In de leeftijdscategorie waarin jij je blijkbaar begeeft, is het geven van je msn/hyves of 06 net zo standaard als een hand geven bij het voorstellen irl.
Je maakt er meer van dan het is.
Had jij vanavond een date?quote:Op zondag 3 oktober 2010 01:07 schreef palawan het volgende:
[..]
Ja, als iemand ook Kaatje heet dan is het per definitie al een domme doos, zou ik ook direct dumpen hoor
Nee, ik ben al een hele tijd dateloosquote:
Ik zat in Enschede in de kroeg en ik zag iemand die misschien jij wel zou kunnen zijn (lekker cryptisch) maar ik dacht ik check ff.quote:Op zondag 3 oktober 2010 01:29 schreef palawan het volgende:
[..]
Nee, ik ben al een hele tijd dateloos
Probeer wel love_sharon te verleiden tot een date, maar ze wil (nog) niet
Hoe kom je erbij dat ik een date zou hebben vanavond?
Haha ik heb wel met het idee gespeeld om naar Fred&Douwe te gaan om jou even te bekijken. Misschien had ik dat toch maar moeten doenquote:Op zondag 3 oktober 2010 01:31 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Ik zat in Enschede in de kroeg en ik zag iemand die misschien jij wel zou kunnen zijn (lekker cryptisch) maar ik dacht ik check ff.
Ik zat in de Kater...quote:Op zondag 3 oktober 2010 01:37 schreef palawan het volgende:
[..]
Haha ik heb wel met het idee gespeeld om naar Fred&Douwe te gaan om jou even te bekijken. Misschien had ik dat toch maar moeten doen
Maar leuk dat mijn foto zo'n verpletterende indruk op je heeft achtergelaten dat je mij nu in willekeurige mensen ziet.
Is dit niet zo'n gevalletje: De wens is de vader van de gedachte?
Goed bezig met je cultuur hoor!quote:Op zondag 3 oktober 2010 01:39 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Ik zat in de Kater...ff naar concordia geweest daarvoor (cultureel van me he!)
Maarreh, ik voel me vereerd dat je zo'n wereldreis overwogen hebt voor dat doelZou je dat wel durven dan? Of ga je dan stiekem op een afstandje kijken?
haha.
Waarschijnlijk is dat te subtiel en denk ik waar zwaait die nou weer na *kijkt achter zich*quote:Op zondag 3 oktober 2010 01:46 schreef palawan het volgende:
[..]
Goed bezig met je cultuur hoor!
Ik dacht dat ik ergens op dit forum had gelezen dat je naar F&D ging, maar blijkbaar een change of plans.
Hmm dat zou wel beetje eng zijn, helemaal om er alleen naar toe te gaan.
Maar dan zou ik van een afstandje kijken, en ff zwaaien als je naar mij keek, en dan afwachten hoe je zou reageren
Hoe zou je dan reageren?
Haha nou de volgende keer dat er iemand naar je zwaait moet je hier maar weer even aan denken dan he. Je weet nooit wat er van kan komenquote:Op zondag 3 oktober 2010 01:53 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is dat te subtiel en denk ik waar zwaait die nou weer na *kijkt achter zich*
Ik ga maar eens slapen..slaap lekker oh dat mag ik niet posten van Sil, teveel slowchat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 3 oktober 2010 09:40 schreef brunette82 het volgende:
oooh die! Ik dacht, dat jij het over jezelf bedoelde!
*noteert*
LDP- palawan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |