Eerder een paar weken denk ikquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 01:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hey! das al weer een paar dagen geleden of niet?
naja, ehm....staan roken enzo juist op to do of juist op de not to do?quote:
En dan is weg ook echt weg, toch?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 01:13 schreef 3rdRock het volgende:
zit je potdomme te paiqen, is ze ineens foetsie zonder waarschuwing :s zal wel brak internet zijn
och jawel hoorquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 01:13 schreef brunette82 het volgende:
juist niet...maar als iemand in de buurt woont, kan je toch altijd even meeten?
alsof jij niet met iemand afspreekt, die bv niet houd van jouw muziek smaak en geen appeltaart kan
bakken, maar wel bv paar straten verder op woont?
Vertel!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 01:14 schreef douche-eendje het volgende:
HoiDat was een geslaagd avondje.
wel offline iigquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 01:13 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
En dan is weg ook echt weg, toch?
navond! ze hebben vandaag een echt shirt voor jou op www.shirtvandedag.nlquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 01:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
och jawel hoortwas niet aanvallend bedoeld hoor
Heyquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 01:14 schreef douche-eendje het volgende:
HoiDat was een geslaagd avondje.
volgens mij praten we langs elkaar heenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 01:15 schreef brunette82 het volgende:
ik geef alleen maar even een voorbeeld
ook primaquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 01:16 schreef Neelix het volgende:
[..]
grote kans dat je straks ineens geblocked bent weet ik uit ervaring...
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 01:17 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja, ik heb altijd goede dates met vriendinnen die ik veel te lang niet meer gezien heb!
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 01:17 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja, ik heb altijd goede dates met vriendinnen die ik veel te lang niet meer gezien heb!
truste!quote:
Sweet dreamsquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 01:25 schreef Natalie78 het volgende:
Ik ga ook eens dromenland opzoeken denk ik, weltrusten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |