Maar jongere vrouwen maken nooit zo'n probleem van is dit mijn carriere en nog geen kinderen willen en dat soort dingen...dat maakt het makkelijk, maar als ik lees "Spreek je snel, mijn vriendin belt net aan, dus ik moet weg." is het weer heel erg ongemakkelijk.quote:
Batsen voor du status.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:53 schreef Lamon. het volgende:
Hmmm,,, na een msn gesprek vroeg ik mezelf ineens af, wat doe ik als 35 jarige met een meisje van 23.
Ik ga denk ik toch voor die 30-jarige, ik voel me jong, maar het wordt een beetje te gek nu denk ik.
Dan een +1 voor mijn status, want al ben ik nog zo grof, echt op Paiq is er geen vrouw die me niet haar msn of telefoonnummer geeft.quote:
In de leeftijdscategorie waarin jij je blijkbaar begeeft, is het geven van je msn/hyves of 06 net zo standaard als een hand geven bij het voorstellen irl.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:48 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dan een +1 voor mijn status, want al ben ik nog zo grof, echt op Paiq is er geen vrouw die me niet haar msn of telefoonnummer geeft.
Moet je nog wel trots zijn als het zo makkelijk is, kun je je dan afvragen.....
is een naam zo belangrijk? en wie weet heet ze eigenlijk wel karin, katinka of Colette!quote:Op zondag 3 oktober 2010 00:17 schreef Ruudt het volgende:
Haha, net een battledate gehad. De dame waarvoor de battle was heette Kaatje, daar zakte m'n enthousiasme voor de battle behoorlijk naar beneden.
Kwam ze uit Amstelveen?quote:Op zondag 3 oktober 2010 00:17 schreef Ruudt het volgende:
Haha, net een battledate gehad. De dame waarvoor de battle was heette Kaatje, daar zakte m'n enthousiasme voor de battle behoorlijk naar beneden.
Als iemand echt Kaatje heet dan is het voor mij al gedaan ja maar het kon idd best zo zijn dat het misschien een nickname was.quote:Op zondag 3 oktober 2010 00:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
is een naam zo belangrijk? en wie weet heet ze eigenlijk wel karin, katinka of Colette!
Ja, als iemand ook Kaatje heet dan is het per definitie al een domme doos, zou ik ook direct dumpen hoorquote:Op zondag 3 oktober 2010 00:35 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Als iemand echt Kaatje heet dan is het voor mij al gedaan ja maar het kon idd best zo zijn dat het misschien een nickname was.
dan doe (of deed) ik iets heel erg verkeerdquote:Op zondag 3 oktober 2010 00:20 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
In de leeftijdscategorie waarin jij je blijkbaar begeeft, is het geven van je msn/hyves of 06 net zo standaard als een hand geven bij het voorstellen irl.
Je maakt er meer van dan het is.
Had jij vanavond een date?quote:Op zondag 3 oktober 2010 01:07 schreef palawan het volgende:
[..]
Ja, als iemand ook Kaatje heet dan is het per definitie al een domme doos, zou ik ook direct dumpen hoor
Nee, ik ben al een hele tijd dateloosquote:
Ik zat in Enschede in de kroeg en ik zag iemand die misschien jij wel zou kunnen zijn (lekker cryptisch) maar ik dacht ik check ff.quote:Op zondag 3 oktober 2010 01:29 schreef palawan het volgende:
[..]
Nee, ik ben al een hele tijd dateloos
Probeer wel love_sharon te verleiden tot een date, maar ze wil (nog) niet
Hoe kom je erbij dat ik een date zou hebben vanavond?
Haha ik heb wel met het idee gespeeld om naar Fred&Douwe te gaan om jou even te bekijken. Misschien had ik dat toch maar moeten doenquote:Op zondag 3 oktober 2010 01:31 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Ik zat in Enschede in de kroeg en ik zag iemand die misschien jij wel zou kunnen zijn (lekker cryptisch) maar ik dacht ik check ff.
Ik zat in de Kater...quote:Op zondag 3 oktober 2010 01:37 schreef palawan het volgende:
[..]
Haha ik heb wel met het idee gespeeld om naar Fred&Douwe te gaan om jou even te bekijken. Misschien had ik dat toch maar moeten doen
Maar leuk dat mijn foto zo'n verpletterende indruk op je heeft achtergelaten dat je mij nu in willekeurige mensen ziet.
Is dit niet zo'n gevalletje: De wens is de vader van de gedachte?
Goed bezig met je cultuur hoor!quote:Op zondag 3 oktober 2010 01:39 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Ik zat in de Kater...ff naar concordia geweest daarvoor (cultureel van me he!)
Maarreh, ik voel me vereerd dat je zo'n wereldreis overwogen hebt voor dat doelZou je dat wel durven dan? Of ga je dan stiekem op een afstandje kijken?
haha.
Waarschijnlijk is dat te subtiel en denk ik waar zwaait die nou weer na *kijkt achter zich*quote:Op zondag 3 oktober 2010 01:46 schreef palawan het volgende:
[..]
Goed bezig met je cultuur hoor!
Ik dacht dat ik ergens op dit forum had gelezen dat je naar F&D ging, maar blijkbaar een change of plans.
Hmm dat zou wel beetje eng zijn, helemaal om er alleen naar toe te gaan.
Maar dan zou ik van een afstandje kijken, en ff zwaaien als je naar mij keek, en dan afwachten hoe je zou reageren
Hoe zou je dan reageren?
Haha nou de volgende keer dat er iemand naar je zwaait moet je hier maar weer even aan denken dan he. Je weet nooit wat er van kan komenquote:Op zondag 3 oktober 2010 01:53 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is dat te subtiel en denk ik waar zwaait die nou weer na *kijkt achter zich*
Ik ga maar eens slapen..slaap lekker oh dat mag ik niet posten van Sil, teveel slowchat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 3 oktober 2010 09:40 schreef brunette82 het volgende:
oooh die! Ik dacht, dat jij het over jezelf bedoelde!
*noteert*
LDP- palawan![]()
Kan altijd, zolang ze maar geen gekke telefoonnummers opgeven of om geld gaan vragen, kan het geen kwaad.quote:Op zondag 3 oktober 2010 12:22 schreef 3rdRock het volgende:
en het loopt ineens storm op mijn RP-profiel. vandaag weer een interesseberichtje. om de 1 of andere eden twijfel ik echter of dit profiel echt is.....maar ik waag er toch maar even een reply aan
nja, alleen een mailadres gaf ze. ik heb haar een hotmail gegeven die ik zelden gebruikquote:Op zondag 3 oktober 2010 12:31 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Kan altijd, zolang ze maar geen gekke telefoonnummers opgeven of om geld gaan vragen, kan het geen kwaad.
Dat is uit te schakelen, alleen de nummering niet, dus je moet (zeg maar zoals hyves) wel een kijker meer hebben.quote:Op zondag 3 oktober 2010 12:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, alleen een mailadres gaf ze. ik heb haar een hotmail gegeven die ik zelden gebruik
datgene wat ik het meest verdacht vind is dat ze mijn profiel helemaal niet bezocht lijkt te hebben, maar ik heb nog niet gekeken of dat ergens uit te schakelen is...
mmm, had ik er gisteren nu 19 of 20...vandaag iig 20 en 2 reacties. das procentueel best lekker!quote:Op zondag 3 oktober 2010 12:37 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dat is uit te schakelen, alleen de nummering niet, dus je moet (zeg maar zoals hyves) wel een kijker meer hebben.
Daten is geen percentage kwestie he?quote:Op zondag 3 oktober 2010 12:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mmm, had ik er gisteren nu 19 of 20...vandaag iig 20 en 2 reacties. das procentueel best lekker!
i know, maar als 10% uverhaupt al de moeite neemt om te reageren maakt dat de kans dat je je match vindt wel groter.quote:Op zondag 3 oktober 2010 12:41 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Daten is geen percentage kwestie he?
1 op de 400 kan ook genoeg zijn, als het de goede maar is.
Tenzij het tellertje ook oploopt als je zelf kijkt?quote:Op zondag 3 oktober 2010 12:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mmm, had ik er gisteren nu 19 of 20...vandaag iig 20 en 2 reacties. das procentueel best lekker!
wahaha, dan had ie al veel hoger moeten zijn!quote:Op zondag 3 oktober 2010 12:43 schreef simpeleharry het volgende:
[..]
Tenzij het tellertje ook oploopt als je zelf kijkt?
Nope.quote:Op zondag 3 oktober 2010 12:43 schreef simpeleharry het volgende:
[..]
Tenzij het tellertje ook oploopt als je zelf kijkt?
Zeker zinloos, maar hier op fok heb ik dat wel bijvoorbeeld.quote:Op zondag 3 oktober 2010 12:48 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nope.
Zou ook een beetje zinloos zijn dan.
FOK! is dan ook geen datingsite.quote:Op zondag 3 oktober 2010 12:50 schreef simpeleharry het volgende:
[..]
Zeker zinloos, maar hier op fok heb ik dat wel bijvoorbeeld.
Haal die (nog) er maar uitquote:Op zondag 3 oktober 2010 01:29 schreef palawan het volgende:
[..]
Nee, ik ben al een hele tijd dateloos
Probeer wel love_sharon te verleiden tot een date, maar ze wil (nog) niet
Hoe kom je erbij dat ik een date zou hebben vanavond?
subtiele manier om iemand af te wijzenquote:
gaat graven tussen het afval dan!quote:Op zondag 3 oktober 2010 13:51 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Ja potverdikkie die had ik dus al weggegooid! Wat leuk weer een aanvulling.
Haha dus de aanhouder wint gaat niet op voor jou? Helaas, dan probeer ik LDP wel te verleiden.quote:
Graaft in het Fok! archief en komt weer boven met Het Lijstje!quote:
quote:Silenus en Spirit82
Civilian en Natalie78
Neelix en Natalie78
Godshand en Cue_
Palawan en LittleDutchPrincess
Maar...maar.... Ik heb helemaal geen date met LDPquote:Op zondag 3 oktober 2010 14:44 schreef Neelix het volgende:
[..]
Graaft in het Fok! archief en komt weer boven met Het Lijstje!
[..]
Gefeliciflipstaart. Je legt de lat wel erg laag. Zeker voor iemand van 35 jaar.. msn of telefoonnummer bemachtigenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:48 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dan een +1 voor mijn status, want al ben ik nog zo grof, echt op Paiq is er geen vrouw die me niet haar msn of telefoonnummer geeft.
Moet je nog wel trots zijn als het zo makkelijk is, kun je je dan afvragen.....
Natalie we zijn uit het lijstje verdwenenquote:Op zondag 3 oktober 2010 14:44 schreef Neelix het volgende:
[..]
Graaft in het Fok! archief en komt weer boven met Het Lijstje!
[..]
quote:Op zondag 3 oktober 2010 17:28 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Natalie we zijn uit het lijstje verdwenen
Je hebt geen date? Was het een grapje?quote:Op zondag 3 oktober 2010 15:43 schreef palawan het volgende:
[..]
Maar...maar.... Ik heb helemaal geen date met LDP
Of weten jullie soms meer dan ik?
Komt omdat ik als kind heel erg gepest ben, en nu na 17 jaar probeer ik die tijd nog steeds te compenseren met uitsloverig pubergedrag.quote:Op zondag 3 oktober 2010 16:07 schreef macondo het volgende:
[..]
Gefeliciflipstaart. Je legt de lat wel erg laag. Zeker voor iemand van 35 jaar.. msn of telefoonnummer bemachtigen
(of vind je dat écht een prestatie?)
om tekst te kunnen sturen moet je idd betalend lid zijn. 2 niet betalende leden gaan dus heel veel moeite krijgen elkaar echt te contacterenquote:Op zondag 3 oktober 2010 18:01 schreef brunette82 het volgende:
wat is dat met rp? ik kan wel hartjes versturen maar geen envelopjes beantwoorden?
of is dat alleen als je betaald lid bent ofzo? stom gedoe...maar ik vind het echt grappig rp!
ik heb eerlijk gezegd geen idee. mijn ervaringen met paiq tot nu toe is dat het meestal nauwelijks klikt en dat het meeste van mijn kant moet komen. botergeile sletjes die me binnen 2 zinnen hun msn geven ben ik nog niet tegengekomen.quote:Op zondag 3 oktober 2010 17:46 schreef g0dz0r het volgende:
Even een stomme vraag misschien maar ik heb me aangemeld bij Paiq met als (eventueel) doel dames te leren kennen om eens mee af te spreken. Gewoon wat eten, filmpje pakken etc. Ik ben niet uit op sex hoewel ik die mogelijkheid, indien de dame echt leuk is, niet compleet en volledig uitsluit.
Ik doe dit namelijk met medeweten van mijn vrouw die eenzelfde privilege heeft.![]()
Is Paiq daar het juiste platform voor? Gisteren had ik namelijk al meteen een gebonden dame in een speeddate die duidelijk iemand zocht en dan niet om mee te praten. Voor veel mannen misschien een catch maar niet voor mij.
Zoiets, lees maar terug op pagina 5quote:Op zondag 3 oktober 2010 17:31 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Je hebt geen date? Was het een grapje?
ik begreep er uit dat je haar wellicht toevallig eens in een kroeg zou treffen en dan naar d'r zou zwaaien. om dat nou een date te noemen.....:)quote:Op zondag 3 oktober 2010 18:34 schreef palawan het volgende:
[..]
Zoiets, lees maar terug op pagina 5
Blijkbaar vinden douche-eendje en brunette dat LDP en ik moeten gaat daten ofzo
Gewoon werk van makenquote:Op zondag 3 oktober 2010 18:34 schreef palawan het volgende:
[..]
Zoiets, lees maar terug op pagina 5
Blijkbaar vinden douche-eendje en brunette dat LDP en ik moeten gaat daten ofzo
98 keer getoond en een beoordeling van 8.9.quote:Op zondag 3 oktober 2010 19:24 schreef Lamon. het volgende:
Heb jullie je cijfer van je foto wel eens bekeken op Paiq?
Dus bijna altijd kiezen ze jouw profiel. Ik ben wel eens benieuwd om de eerlijkheid van de site te bekijken, of er ook mensen zijn met lage scores.quote:Op zondag 3 oktober 2010 19:25 schreef Ruudt het volgende:
[..]
98 keer getoond en een beoordeling van 8.9.
Hou dan een lijstje bij!quote:Op zondag 3 oktober 2010 19:30 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dus bijna altijd kiezen ze jouw profiel. Ik ben wel eens benieuwd om de eerlijkheid van de site te bekijken, of er ook mensen zijn met lage scores.
27 maal getoond, 9,3quote:Op zondag 3 oktober 2010 19:32 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Hou dan een lijstje bij!
Ruudt: 8.9 (98 keer getoond)
Lamon: ...
Silenus, kan jij niet even een foto opsporen van een afstotelijk lelijk figuur, om te testen of we met een account ook scores onder de 8 kunnen krijgen?quote:
WTF, een 5,6? Is dat mogelijk zo laag?quote:Op zondag 3 oktober 2010 19:40 schreef douche-eendje het volgende:
188 maal getoond, 5.6. Het wisselt wel heel sterk, gisteren was het nog een 8.
Wow, dat is wel heel erg veel verschilquote:Op zondag 3 oktober 2010 19:40 schreef douche-eendje het volgende:
188 maal getoond, 5.6. Het wisselt wel heel sterk, gisteren was het nog een 8.
Ja, dat is dus mogelijk. Ach, ik zie het positief.... 56% van de 188 beoordelingen waren dan toch gunstig voor mijquote:Op zondag 3 oktober 2010 19:44 schreef macondo het volgende:
[..]
Silenus, kan jij niet even een foto opsporen van een afstotelijk lelijk figuur, om te testen of we met een account ook scores onder de 8 kunnen krijgen?
Overigens spoort dat systeem naast de te hoge cijfers ook op een andere manier niet. Sommige foto's worden gewoon niet bekeken ("huidig aantal laten zien : 2"). En andere foto's weer angstwekkend vaak (980 keer).
[..]
WTF, een 5,6? Is dat mogelijk zo laag?
..en vrouwen krijgen altijd lagere cijfers...waarom dat is snap ik tot op heden nog steeds niet.quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:08 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja, dat is dus mogelijk. Ach, ik zie het positief.... 56% van de 188 beoordelingen waren dan toch gunstig voor mij.
Ik heb 5 foto'squote:Op zondag 3 oktober 2010 19:49 schreef palawan het volgende:
[..]
Wow, dat is wel heel erg veel verschil
Ik heb 3 foto's:
9,1 met 194 beoordelingen
9,1 met 204 beoordelingen
8,0 met 368 beoordelingen
Heb er nu ook 2 andere foto's opstaan waar ik wel nieuwsgierig naar ben hoe anderen vinden hoe ik daarop sta. Gewoon ff kijken welke ik beter als profielfoto kan gebruiken. Maar op die 2 nog geen rating
Succes!quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:45 schreef Silenus het volgende:
Oke, heel fout, na 10 minuten kletsen op paiq een date afgesproken.
Tijd: 21.00u, hier om de hoek.
Heb me net in m'n trainingsbroek gehesen, maar weer even omkleden dan. Ik ben single, Ajax heeft verloren, ik verdien verdomme wel een biertje.
Ja, mooi meisje. Slank, 28 jaar, woont hier op 5 minuten fietsen. Verder weet ik geen reet van haar, maar dat is wel weer spannend. Ik zie het wel, wie weet ben ik over één uur weer terug.quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:47 schreef palawan het volgende:
[..]
Succes!
Weet je al wel hoe ze eruit ziet?
You lucky basterd !quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:45 schreef Silenus het volgende:
Oke, heel fout, na 10 minuten kletsen op paiq een date afgesproken.
Tijd: 21.00u, hier om de hoek.
Heb me net in m'n trainingsbroek gehesen, maar weer even omkleden dan. Ik ben single, Ajax heeft verloren, ik verdien verdomme wel een biertje.
Leuk, benieuwd hoe het aflooptquote:Op zondag 3 oktober 2010 20:48 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja, mooi meisje. Slank, 28 jaar, woont hier op 5 minuten fietsen. Verder weet ik geen reet van haar, maar dat is wel weer spannend. Ik zie het wel, wie weet ben ik over één uur weer terug.
Ik wil geen zelfstandig naamwoord worden.quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:53 schreef Silenus het volgende:
Ah ze belde, ze is 5 minuten later. HET IS IIG EEN VROUW!
Wel apart, kreeg Lamon-achtige twijfels, ze wilde wel héél erg snel afspreken. Ben benieuwd. Tot straks luitjes!
edit: nog 3 minuten om de gespreksgeschiedenis even door te scannen zodat ik weet wat ze ook alweer doet.![]()
Ik haat je! Heel erg... ik moest maar eens met depri gast gaan praten, want dit gaat niet werken. Dan kan ik ook weer legitiem gaan daten, want het begint weer een beetje te kriebelenquote:Op zondag 3 oktober 2010 20:53 schreef Silenus het volgende:
Ah ze belde, ze is 5 minuten later. HET IS IIG EEN VROUW!
Wel apart, kreeg Lamon-achtige twijfels, ze wilde wel héél erg snel afspreken. Ben benieuwd. Tot straks luitjes!
edit: nog 3 minuten om de gespreksgeschiedenis even door te scannen zodat ik weet wat ze ook alweer doet.![]()
je bent niet de enigequote:Op zondag 3 oktober 2010 21:09 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik haat je! Heel erg... ik moest maar eens met depri gast gaan praten, want dit gaat niet werken. Dan kan ik ook weer legitiem gaan daten, want het begint weer een beetje te kriebelen
Joe, schat, ga dan in elk geval eens neuzen op zo´n site! Je hoeft toch niet meteen iets af te spreken?quote:
Wat is er nou erg aan dat een ander een date heeft?quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:09 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik haat je! Heel erg... ik moest maar eens met depri gast gaan praten, want dit gaat niet werken. Dan kan ik ook weer legitiem gaan daten, want het begint weer een beetje te kriebelen
Hoe is het met jouw OKcupid meisje dan?quote:
Hij is net 1 dag singlequote:Op zondag 3 oktober 2010 21:20 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Wat is er nou erg aan dat een ander een date heeft?
De Wii is cool, dus gelukkig maar dat ik je speeddate niet was...quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:25 schreef Spirit82 het volgende:
Overigens heb ik net een speeddate beeindigd omdat die gast als do´s huismus en wii had staan
quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:16 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Joe, schat, ga dan in elk geval eens neuzen op zo´n site! Je hoeft toch niet meteen iets af te spreken?
quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:22 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Hoe is het met jouw OKcupid meisje dan?
Ja sorry, heb dit topic een tijdje niet meer zo intensief gevolgdquote:
Hij is niet meer aan het chatten, want hij krijgt geen reactie meer.quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:31 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja sorry, heb dit topic een tijdje niet meer zo intensief gevolgdMaargoed, je bent dus aan het chatten
Goed bezig
Misschien bedoelde hij huismus sarcastisch? En wat betreft de wii sluit ik me bij Lamon aan, ook al heb ik er zelf niet eenquote:Op zondag 3 oktober 2010 21:25 schreef Spirit82 het volgende:
Overigens heb ik net een speeddate beeindigd omdat die gast als do´s huismus en wii had staan
*bedenkt zich en steekt compliment en z'n zak*quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:31 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja sorry, heb dit topic een tijdje niet meer zo intensief gevolgdMaargoed, je bent dus aan het chatten
Goed bezig
Nee, vooral sociaal. Ben niet zo'n reislustig typetjequote:Op zondag 3 oktober 2010 21:33 schreef palawan het volgende:
[..]
Misschien bedoelde hij huismus sarcastisch? En wat betreft de wii sluit ik me bij Lamon aan, ook al heb ik er zelf niet een
Wat voor do's heb jij dan? Toch geen reizen he
ik niet en wil 'm ook nietquote:Op zondag 3 oktober 2010 21:35 schreef brunette82 het volgende:
*hoorde ik dat goed dat iemand Wii zei *
Wieee???? wieee heeft er een Wii?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |