Ohw, die wilde ik eigenlijk kado doen aan Villa en c_a, omdat ik in hun tuin mocht slapen.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:11 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
En ik de J&J champagne voor de afterparty.
Dan kunnen we elkaar waarschijnlijk een hoek geven.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Wederzijdsch
En als ik slap begin te lullen geef je me maar een hoek
Mij leek het leuk om bij Miauw te slapenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik bij jouw in de achtertuin... neem mijn Jip & Janneke tentje mee, goed?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Miauw kijk eens hoe klein
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Dus je gaat niet treinen?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:13 schreef Koen66 het volgende:
Zie wel hoe het gaat op/tijdens/na de meet
Heb alleen geen zin om te rijdenMja, 's nachts kom je zo beroierd in Zoetermeer terug
ach, ik woon in Heerhugowaard en ga in regio Rotterdam slapenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:13 schreef Koen66 het volgende:
Zie wel hoe het gaat op/tijdens/na de meet
Heb alleen geen zin om te rijdenMja, 's nachts kom je zo beroierd in Zoetermeer terug
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:13 schreef Kally het volgende:
Zwarte katSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Miauw kijk eens hoe kleinOngeluk
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Er wordt niet gemept bij mij thuisquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Wederzijdsch
En als ik slap begin te lullen geef je me maar een hoek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Miauw kijk eens hoe klein![]()
gewoon op zondag gaan voetballenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:13 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Morgen naar Katwijk voor het voetbal.
Teringeind ook.allemaal.
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mij leek het leuk om bij Miauw te slapen
Je gaat weer? Slaap lekkerquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:13 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Morgen naar Katwijk voor het voetbal.
Teringeind ook.allemaal.
heb ik ook eens mazzelquote:
het liefste wel, maar is zo lastig als er geen nachttreinen rijdenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Miauw kijk eens hoe klein![]()
![]()
![]()
wat klein en lief
With the stars as her umbrella
quote:
wat een poepieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Miauw kijk eens hoe klein
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
Die is straks van mijquote:
Heb ik nou nooitquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
heb ik ook eens mazzel
sorry let ff niet op mij, ik ben melig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |