Oh toch wel?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 10:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee idd hoevaak is het voorgekomen dat jij meer post dan mij, vaak genoegdus die 2 keer kunnen er ook wel bij
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga echt deze bestellen. KLAAR met alle hippe fratsen.
[ afbeelding ]
Bellen en gebeld worden. PUNT.
Bazen-apparaat
Morge Marijke, veel schoonmaak plezierquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 10:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hier ookDus dan maar verder met operatie schoon huis
En goedemorgen allemaal![]()
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 10:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
JA
[..]
Je hebt gelijkGoeiemorgen snoetje
Hey Enfequote:Op zaterdag 2 oktober 2010 10:56 schreef Enfermera het volgende:
Moggeh allemaal
Thanks nog voor de beterschap-hoofdpijn wensen van gister
Werd helaas toch wakker met hoofdpijnMja, komt ook omdat mn spieren gewoon vastzitten en daar krijg ik hoofdpijn van, die ken ik maar al te goed. Mja.
Lekker wat paracetamol nemen vandaag en genoeg blijven bewegen
Hoe ist hier?
Hey!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 10:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Enfe![]()
![]()
Jammer van je hoofdpijn enzo, hier is alles goed
Komt later vandaag welquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 10:59 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Hey!
Mooi zo
Al plannen gemaakt voor dit weekend?
maar wel zonder katerquote:
morguh GFquote:
giertjequote:
trevquote:
vanavond bij vrienden halo spelenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 12:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
Zo, de gordijnen zitten in de wasmachineIk woon hier al 5 jaar en heb ze nooit meer gewassen
Dus werd tijd
Zijn er nog mensen met leuke plannen voor het weekend?
solquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 12:13 schreef Solique het volgende:
Goedemiddag allen
Maar eens ontbijten en het centrum onveilig maken.
vanavond werkenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 12:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
Zo, de gordijnen zitten in de wasmachineIk woon hier al 5 jaar en heb ze nooit meer gewassen
Dus werd tijd
En nog steeds niks maar de dag is ook nog niet omquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 12:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
Dus werd tijd
Lachenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 12:15 schreef Giertje het volgende:
[..]
vanavond bij vrienden halo spelen
en u?
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 12:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
vanavond werken![]()
en zondag uitslapen
Lekker toch, even weinigquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 12:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
En nog steeds niks maar de dag is ook nog niet om
weekendje niks doen is op zijn tijd wel lekker jaquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 12:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lachen![]()
Ehm, in elk geval poetsen en opruimen en wasjes draaien enzoEn ik gok vanavond wel weer wow-en of lekker tv kijken. Niet echt veel spannends dit weekend, maar daar was ik stiekem ook wel aan toe
Mag ook wel weer eens, sinds vorige weekend weer rust, daarvoor van af begin augustus elk weekend wel wat dingen op de planning staanquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 12:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lachen![]()
Ehm, in elk geval poetsen en opruimen en wasjes draaien enzoEn ik gok vanavond wel weer wow-en of lekker tv kijken. Niet echt veel spannends dit weekend, maar daar was ik stiekem ook wel aan toe
[..]Verwacht je veel mensen? Wat ik me trouwens afvroeg, krijg je vaak dezelfde gasten of is het iedere week anders?
Uitslapen
[..]
Lekker toch, even weinig
de zaterdag is normaal wel de drukste avondquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 12:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Verwacht je veel mensen? Wat ik me trouwens afvroeg, krijg je vaak dezelfde gasten of is het iedere week anders?
Uitslapen
Ik denk dat het te maken heeft met lunch tijdquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 12:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
en toen was het hier ook weer rustig
Ja, zoiets dacht ik alquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 12:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
de zaterdag is normaal wel de drukste avond![]()
we hebben een redelijk "vaste" groep van klanten alleen de samenstelling wisselt steeds
Ja, druk druk druk met opruimen. Ik dacht dat ik nog maar 1 gewone mini usb kabel had en een heel kleintje, maar er kwamen er nu nog 3 boven waterquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 12:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
en toen was het hier ook weer rustig
Nee, tijd voor ontbijt.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 12:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik denk dat het te maken heeft met lunch tijd
Test geslaagd!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 13:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Test vanaf mijn htc. K zit nu in de stoptrein naar tiel. Op weg naar feest.
Hoe dan ook, smakelijk etenquote:
Oudersquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 13:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Test geslaagd!Wat voor feest ga je heen?
Gefeliciteerd!quote:
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 13:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Dank jeweinig dat dit werkt. Maar nog lang niet optochtmaal
duidelijk dat het niet optimaal werktquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 13:13 schreef Dr_Flash het volgende:
feli flesquote:
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 13:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |