Dingen die je niet gewoon op google kan vinden, gebruik maken van ingewikkelde api's.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 13:20 schreef mschol het volgende:
[..]
innerhtml wel
maar een volledige XMLHttpRequest (met post en get waardes e.d.) is imho geen basic (en wat had jij anders ingedachte voor niet basic code?)
Dan download je xampp en draai je een locale server op je computer....quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 13:32 schreef Roces18 het volgende:
ja dat begrijp ik maar als ik in notepad++ zit en ik wil even kijken of het werkt moet ik telkens bij een aanpassing het opnieuw uploaden en dat is een beetje krom lijkt mij dan.
xxamp? lol ik doe geen informatica ofzo, heb een beetje medelijden. Ik heb hem eindelijk af , bijna dan. Maar ik loop vast op dit stukje:quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:09 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Dan download je xampp en draai je een locale server op je computer....
Neem eens wat initiatief, want ik weet zeker dat als je nu alles overnieuw moet typen dat je nog steeds niet weet waar je moet beginnen.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | <li><script type="text/javascript"> function stelVraag(Vraag,Antwoord){ var getResponse = prompt(Vraag); if(getResponse == Antwoord){ window.location = "index.html"; }else{ alert('Permission denied'); } } </script> |
xampp is een Apache MySQL PHP en Perl stack, oftewel je hebt een hele webserver op je eigen computer. Wil je trouwens dat niet, moet je even kijken naar de FTP Sync plugin voor Notepad++. Die kan bestanden straight synchroniseren op je FTP server als jij lokaal iets aanpast. Dan hoef je het dus niet telkens zélf te uploaden.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:22 schreef Roces18 het volgende:
[..]
xxamp? lol ik doe geen informatica ofzo, heb een beetje medelijden. Ik heb hem eindelijk af , bijna dan. Maar ik loop vast op dit stukje:
[ code verwijderd ]
Als ze het fout hebben gaat hij alsnog naar index.html en dat is niet helemaal de bedoeling. Moet ik dan overal per pagina window.location veranderen? Want ik weet echt niet waar ik op moet zoeken? Heb hier 0,0 verstand van.
Nerdquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:17 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
xampp is een Apache MySQL PHP en Perl stack, oftewel je hebt een hele webserver op je eigen computer. Wil je trouwens dat niet, moet je even kijken naar de FTP Sync plugin voor Notepad++. Die kan bestanden straight synchroniseren op je FTP server als jij lokaal iets aanpast. Dan hoef je het dus niet telkens zélf te uploaden.
(Of als je shell toegang hebt tot je server kan je op je PC en op de server Dropbox installeren, maar dat betwijfel ik als je gewoon een simpele vhost ergens hebt)
# i.p.v. index.htmlquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:22 schreef Roces18 het volgende:
[..]
xxamp? lol ik doe geen informatica ofzo, heb een beetje medelijden. Ik heb hem eindelijk af , bijna dan. Maar ik loop vast op dit stukje:
[ code verwijderd ]
Als ze het fout hebben gaat hij alsnog naar index.html en dat is niet helemaal de bedoeling. Moet ik dan overal per pagina window.location veranderen? Want ik weet echt niet waar ik op moet zoeken? Heb hier 0,0 verstand van.
parameter?????? wTF?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:27 schreef mschol het volgende:
[..]
# i.p.v. index.html
en je kan nog een parameter meegeven aan de functie die je de waarde van de pagina meegeeft
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 | <a href="#" onclick="stelVraag('gfg?','fff')">Home</a></li> <li><script type="text/javascript"> function stelVraag(Vraag,Antwoord){ var getResponse = prompt(Vraag); if(getResponse == Antwoord){ window.location = "index.html"; }else{ alert('Permission denied'); } } </script> <a href="#" onclick="stelVraag('gfg','4')">Biography</a></li> <li><script type="text/javascript"> function stelVraag(Vraag,Antwoord){ var getResponse = prompt(Vraag); if(getResponse == Antwoord){ window.location = "Biography.html"; }else{ alert('Permission denied'); } } </script> <a href="#" onclick="stelVraag('Ij','20gg')">discography</a></li> <li><script type="text/javascript"> function stelVraag(Vraag,Antwoord){ var getResponse = prompt(Vraag); if(getResponse == Antwoord){ window.location = "Discography.html"; }else{ alert('Permission denied'); } } </script> <a href="#" onclick="stelVraag('B-?','Ic')">Agenda</a></li> <li><script type="text/javascript"> function stelVraag(Vraag,Antwoord){ var getResponse = prompt(Vraag); if(getResponse == Antwoord){ window.location = "Agenda.html"; }else{ alert('Permission denied'); } } </script> <a href="#" onclick="stelVraag('gfgfg?','August/14')">Contact us</a></li> <li><script type="text/javascript"> function stelVraag(Vraag,Antwoord){ var getResponse = prompt(Vraag); if(getResponse == Antwoord){ window.location = "Contactus.html"; }else{ alert('Permission denied'); } } </script> </ul> |
quote:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | function stelVraag(Vraag,Antwoord,Pagina){ var getResponse = prompt(Vraag); if(getResponse == Antwoord){ window.location = Pagina; }else{ alert('Permission denied'); } } </script> |
1 |
1 |
1 |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | <script type="text/javascript"> function stelVraag(Vraag,Antwoord){ var getResponse = prompt(Vraag); if(getResponse == Antwoord){ window.location = "index.html"; }else{ alert('Permission denied'); } } </script> |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 | <a href="#" onclick="stelVraag('as?','2006','index.html')">Home</a> <script type="text/javascript"> function stelVraag(Vraag,Antwoord){ var getResponse = prompt(Vraag); if(getResponse == Antwoord){ window.location = "index.html"; }else{ alert('Permission denied'); } } </script> <a href="#" onclick="stelVraag('as?','4','Biography.html')">Biography</a> <script type="text/javascript"> function stelVraag(Vraag,Antwoord){ var getResponse = prompt(Vraag); if(getResponse == Antwoord){ window.location = "Biography.html"; }else{ alert('Permission denied'); } } </script> <a href="#" onclick="stelVraag('as?','2010','Discography.html')">Discography</a> <script type="text/javascript"> function stelVraag(Vraag,Antwoord){ var getResponse = prompt(Vraag); if(getResponse == Antwoord){ window.location = "Discography.html"; }else{ alert('Permission denied'); } } </script> <a href="#" onclick="stelVraag('sd?','Isd','Agenda.html')">Agenda</a> <script type="text/javascript"> function stelVraag(Vraag,Antwoord){ var getResponse = prompt(Vraag); if(getResponse == Antwoord){ window.location = "Agenda.html"; }else{ alert('Permission denied'); } } </script> <a href="#" onclick="stelVraag('as?','August/14','Contactus.html')">Contact us</a> <script type="text/javascript"> function stelVraag(Vraag,Antwoord){ var getResponse = prompt(Vraag); if(getResponse == Antwoord){ window.location = "Contactus.html"; }else{ alert('Permission denied'); } } </script> </li></ul> |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | function stelVraag(Vraag,Antwoord,Pagina){ var getResponse = prompt(Vraag); if(getResponse == Antwoord){ window.location = Pagina; }else{ alert('Permission denied'); } } </script> <ul> <li><a href="#" onclick="stelVraag('as?','2006','index.html')">Home</a></li> <li><a href="#" onclick="stelVraag('as?','4','Biography.html')">Biography</a></li> <li><a href="#" onclick="stelVraag('as?','2010','Discography.html')">Discography</a></li> <li><a href="#" onclick="stelVraag('sd?','Isd','Agenda.html')">Agenda</a></li> <li><a href="#" onclick="stelVraag('as?','August/14','Contactus.html')">Contact us</a></li> </ul> |
Dacht dat dit voor jezelf was?quote:Op zondag 3 oktober 2010 17:20 schreef Roces18 het volgende:
Ok zal het morgen even proberen, heb nu even genoeg gehad met dat huiswerk. In 2 dagen tijd al 15 uur er aangezeten.
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:02 schreef Roces18 het volgende:
Hey,
Ik ben voor school bezig met een soort van website![]()
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 11:45 schreef Roces18 het volgende:
dit is niet eens mijn huiswerk man. Wij hoeven dit niet eens te kunnen,
Wie begrijpt het nog?quote:Op zondag 3 oktober 2010 17:20 schreef Roces18 het volgende:
Ok zal het morgen even proberen, heb nu even genoeg gehad met dat huiswerk.
Het is geen quiz, het is gewoon wat `leuks` dat eventjes moet werken. Ik studeer zeker geen informatica dus dat iedereen het kan hacken maakt me niet uit.quote:Op maandag 4 oktober 2010 13:24 schreef Sitethief het volgende:
Welke gek gaat er nou een quiz volledig in Javascript bouwen......... volledig clientsided, kan iedereen zich lekker door de quiz heen hacken.....
Oh, natuurlijk. Of iets wel of niet te hacken is maakt natuurlijk alleen uit als je informatica studeert.quote:Op maandag 4 oktober 2010 13:39 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Het is geen quiz, het is gewoon wat `leuks` dat eventjes moet werken. Ik studeer zeker geen informatica dus dat iedereen het kan hacken maakt me niet uit.
groetjes
Inderdaad, als je geen informatica studeert mag alles te hacken zijn.quote:Op maandag 4 oktober 2010 13:58 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Oh, natuurlijk. Of iets wel of niet te hacken is maakt natuurlijk alleen uit als je informatica studeert.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |