Goffer Ingquote:
Zu Presjuurquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:40 schreef oh-oh het volgende:
Kom op, hoe moeilijk was die nou, twee seconde later wist je m wel
Schele theeleutquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:41 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga heel teleurgesteld een bakje venkelthee maken
Jaquote:
kuifje en de "verdwenen" paling van kapitein haddockquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:40 schreef Greys het volgende:
Het lijkt wel een Kuifje titel zo
Of nee, dan was het 't Palingsoundmysterie geweest.
En je Friese klomp pantoffels?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:42 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja![]()
Hoe raadt je het zo?![]()
Zou Tombo hem ook aan hebben?
Nee, instappertjesquote:
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, straks schrikt ze en verslikt ze zich in zijn palingtong!
Ik zou je doen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:43 schreef Ingetje79 het volgende:
En m'n Man Bijt Hond shirt onder de MSN jas.
Hoe hip!
Neuk en Simon are everywheeeeeeerequote:
Stomme nepfan!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:46 schreef Greys het volgende:
Whut, had Nick nou 3 weken (?? of drie uur?) in coma gelegen met die fik in Volendam?
En brandwonden. Nooit gezien eigenlijk.
Iquote:
Echt? Oh, best heftig dan.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Stomme nepfan!
En let je wel op![]()
3 hele weken ja!
Da's Neuk.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:49 schreef oh-oh het volgende:
OH MIJN GOD wat deed die een slechte auditie![]()
Is dat Neuk of Simon???
Er zijn er niet zo veelquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:50 schreef APK het volgende:
Ik ga gewoon -zonder nieuws van Tombo- blinde zangers posten.![]()
Hebben ze verder nog iets gezegd?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:50 schreef Goodbye het volgende:
Nou, ik ga zo met mijn vriend in het huis van m'n schoonmoeder slapen. Zij is opgenomen in het ziekenhuis, maar ze heeft nog drie honden die niet alleen kunnen blijven natuurlijk...
Nou, mss ga ik het nu es onthouden.quote:
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:50 schreef oh-oh het volgende:
"het is echt heeeeeel slehecht"
Ik mis m wel hoor , en Jerney ook
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:50 schreef Goodbye het volgende:
Nou, ik ga zo met mijn vriend in het huis van m'n schoonmoeder slapen. Zij is opgenomen in het ziekenhuis, maar ze heeft nog drie honden die niet alleen kunnen blijven natuurlijk...
Bad news: Schoonmoeder in ziekenhuis.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:50 schreef Goodbye het volgende:
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
het ergste is dat ik ook weet wat curly wurly is, you snap the whip, honey i washed the kids
waarom onthou ik dat
Neuk is die met de slaapkamerogen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, mss ga ik het nu es onthouden.
Kleine kans , maar ik doe een poging.
OK?
Goodbye Goodbye, doggysit ze
ja volgens mij heb ik echt een ziek aantal haarwortels, ik verlies echt veel meer dan 50 haren per dag, maar ik krijg alleen maar meer haarquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:53 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Je kop is te groot, passen teveel hersens in die dan ook teveel nutteloze info opslaan. EN dan is er ook nog plek voor al die haarwortels van je
Daarom onthou je dat.
quote:
Ik ga er écht op klikken hoor, als die blinde klaar is, maar wéér een of ander talent dat 'Hallelujah' zingt?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:53 schreef Greys het volgende:
Neuk is die met de slaapkamerogen.
En hier, dit shirt dat hij hier aan heeft zal je ook wel helpen. (En dit zingt ie echt best lekker)
Da's heel erg kats eigenlijkquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja volgens mij heb ik echt een ziek aantal haarwortels, ik verlies echt veel meer dan 50 haren per dag, maar ik krijg alleen maar meer haar
Ja hallo, denk je nou zelf echt dat ik ook nog op filmpjes met Neuk en Simon ga klikken???quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Neuk is die met de slaapkamerogen.
En hier, dit shirt dat hij hier aan heeft zal je ook wel helpen. (En dit zingt ie echt best lekker)
Was het leuk? Heeft ze daar ook iets over gezegd?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:56 schreef Ingetje79 het volgende:
sms van Tombo; over een half uur is ze thuis
Dan klikkie toch lekker niet?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:56 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ga er écht op klikken hoor, als die blinde klaar is, maar wéér een of ander talent dat 'Hallelujah' zingt?![]()
Nee, dus schenk maar eentje in en pak de borrelnoten erbijquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:57 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Was het leuk? Heeft ze daar ook iets over gezegd?
Godsamme, effe 2 seconden, nog voordat ie begint te zingen zie je het shirt dat jou gaat helpen onthouden wie Neuk en wie Simon is, mieperdquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja hallo, denk je nou zelf echt dat ik ook nog op filmpjes met Neuk en Simon ga klikken???
Fuck Volendam!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:54 schreef oh-oh het volgende:
Blind en echt tof![]()
En ook een hele mooie gospel
maar ik heb al een overdosis Neuk en Simon gehadquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Godsamme, effe 2 seconden, nog voordat ie begint te zingen zie je het shirt dat jou gaat helpen onthouden wie Neuk en wie Simon is, mieperd
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:56 schreef Ingetje79 het volgende:
sms van Tombo; over een half uur is ze thuis
whehehe, doet me denken aan de kat van een vriendin, een mooie witte zachte haarbalquote:
Als er gezoend was, waren ze nu nog niet naar huisquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:59 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik gok ook op nee, maar wel 3 zoenen op de wang
Tombo kennende niet neequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Als er gezoend was, waren ze nu nog niet naar huis
Ik lees het morgen wel helemaal bij, denk ik. Vanavond ga ik niet veel fokken.Overdag de laatste tijd ook wat minder. Meer dingen te doen. Veel meer lezen en zo. Maandag trouwens weer op gesprek voor een uitzendbaantje.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:58 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nee, dus schenk maar eentje in en pak de borrelnoten erbij
Een shirt met een grote N er op.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
maar ik heb al een overdosis Neuk en Simon gehad![]()
Zoek dan ff een fotow of zo
Spannendquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:00 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik lees het morgen wel helemaal bij, denk ik. Vanavond ga ik niet veel fokken.Overdag de laatste tijd ook wat minder. Meer dingen te doen. Veel meer lezen en zo. Maandag trouwens weer op gesprek voor een uitzendbaantje.
Ik begrijp niet hoe ze hier zoveel haren kunnen evrliezen en toch nog een hele vacht kunnen overhouden.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
whehehe, doet me denken aan de kat van een vriendin, een mooie witte zachte haarbal
als ik daar geweest ben zit ik onder de witte haren
Ik gok dat hij een beetje te jong was en dat ze minstens 1x over het onderwerp 'IPhone' gesproken hebben.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:59 schreef Greys het volgende:
Wat gokken we?
Is er gezoend met de date?
Ik gok op nee
Dat zegt nog niets.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:02 schreef APK het volgende:
[..]
Ik gok dat hij een beetje te jong was en dat ze minstens 1x over het onderwerp 'IPhone' gesproken hebben.![]()
En dat stond niet in het boek!
Nou.quote:
Mwoah, niks bijzonders geloof ik. Gewoon secretaresse. Lager ingeschaald dan mijn laatste baan. Minder uitdaging ook. Verdient veeeeeel minder. Wel bij OCW (gemeente). Vorige baan was bij P&O. Het is ook weer tijdelijk, tot half december. Maar hey, beter dit dan geen baan, toch.quote:
Een keer neuken is ook wel es lachen hoor, maar een gesprek moet je dr niet mee willen voeren meestalquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat zegt nog niets.
Ik heb ook wel eens gezoend met iemand die eigenlijk te jong was
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:04 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Mwoah, niks bijzonders geloof ik. Gewoon secretaresse. Lager ingeschaald dan mijn laatste baan. Minder uitdaging ook. Verdient veeeeeel minder. Wel bij OCW (gemeente). Vorige baan was bij P&O. Het is ook weer tijdelijk, tot half december. Maar hey, beter dit dan geen baan, toch.
Die schele manke poedel van je telt niet mee hoor.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:04 schreef Greys het volgende:
Dat zegt nog niets.
Ik heb ook wel eens gezoend met iemand die eigenlijk te jong was
Wat was jouw grootste leeftijdsverschil, naar beneden én naar boven?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Een keer neuken is ook wel es lachen hoor, maar een gesprek moet je dr niet mee willen voeren meestal
Jij bent toch niet te jong?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:06 schreef APK het volgende:
[..]
Die schele manke poedel van je telt niet mee hoor.
10 jaar, beide kanten opquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat was jouw grootste leeftijdsverschil, naar beneden én naar boven?
halloooooooo, ik zeg het toch ookquote:
In hondenjaren niet!quote:
2quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:08 schreef DeZwabber het volgende:
één zuigpoll, alstublieft dankuwel
Poll: Wat heeft Tombo vanavond gedaan
• ze ligt nu in bed met hem
• het was niets
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Grootste leeftijdsverschil dat hij jonger was meer dan 10 jaar in elk gevalquote:
Daar zijn nog allerlei andere opties mogelijkquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:08 schreef DeZwabber het volgende:
• het was niets
Tussenstand:
[ afbeelding ]
het was niets maar ze ligt toch maar in bed met em?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar zijn nog allerlei andere opties mogelijk
Ik val alleen op Zwabber, maar verder no way niet op jongere mannen eigenlijkquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Grootste leeftijdsverschil dat hij jonger was meer dan 10 jaar in elk geval
En qua ouder eentje 9 jaar ouder (duurde een jaar ongeveer) en eentje 11 jaar ouder (alleen keertje gezoend).
Neh, zo is ons Tombootje nietquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
het was niets maar ze ligt toch maar in bed met em?
polariseren is much more funquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Neh, zo is ons Tombootje niet
Maar er zit toch nog best veel tussen 'het was niets' en meteen tussen de lakens springen?
Ik normaal ook nietquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik val alleen op Zwabber, maar verder no way niet op jongere mannen eigenlijk
nah, als t wat is moet je gelijk checken of alles wat is, anders heb je dr nog niks anquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Neh, zo is ons Tombootje niet
Maar er zit toch nog best veel tussen 'het was niets' en meteen tussen de lakens springen?
Zij heeft het over het echte leven, niet dat Internet-gedoe van jou.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik val alleen op Zwabber, maar verder no way niet op jongere mannen eigenlijk
Ik ben daar over het algemeen iets te preutsbraaf voorquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
nah, als t wat is moet je gelijk checken of alles wat is, anders heb je dr nog niks an
Niets. Maar bij die gemeente is dat een heel erg laag ingeschaalde baan. Echt functieschalen lager en ook veel minder betaald. En ik ben dol op secretaresse-plus banen. Waar je begint als secretaresse en uiteindelijk echt vanalles aan het doen bent en alles naar eigen inzicht op kunt pikken. Daar ben ik ook een stuk beter in.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
naja, wat is dr mis met gewoon secretaresse???
Nou als ik hierna ooit nog secretaresse wil spelen ga ik t wel als ambtenaar doen hoor, met leuke secundaire arbeidsvoorwaardenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:18 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Niets. Maar bij die gemeente is dat een heel erg laag ingeschaalde baan. Echt functieschalen lager en ook veel minder betaald. En ik ben dol op secretaresse-plus banen. Waar je begint als secretaresse en uiteindelijk echt vanalles aan het doen bent en alles naar eigen inzicht op kunt pikken. Daar ben ik ook een stuk beter in.
Whahaha, ik ben gewoon jaloers op jouw vooruitzichten!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:18 schreef nokwanda het volgende:
Niets. Maar bij die gemeente is dat een heel erg laag ingeschaalde baan. Echt functieschalen lager en ook veel minder betaald. En ik ben dol op secretaresse-plus banen. Waar je begint als secretaresse en uiteindelijk echt vanalles aan het doen bent en alles naar eigen inzicht op kunt pikken. Daar ben ik ook een stuk beter in.
ja, was jij maar een secetaresse hequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:22 schreef APK het volgende:
[..]
Whahaha, ik ben gewoon jaloers op jouw vooruitzichten!
'Prince'quote:
Nee click jij Caro maar gewoon , kijk ik Shaka welquote:
2 stemmen?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:08 schreef DeZwabber het volgende:
• het was niets
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ik ben nog steeds heel benieuwd naar wat jij nou doet.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:22 schreef APK het volgende:
[..]
Whahaha, ik ben gewoon jaloers op jouw vooruitzichten!
Twee dagen per week uitzendwerk en de rest van de week mijn eigen ding.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:29 schreef nokwanda het volgende:
Ik ben nog steeds heel benieuwd naar wat jij nou doet.
Werk is best leuk, en als je dan af en toe een sms'je van jouw partner oid krijgt die vraagt hoe het is dan is het best te doen ondanks de centen.quote:Ik verheug me wel op weer werk hebben, want werkloos zijn heeft me al te lang geduurd. Maar liever verheug ik me op een leuke vaste baan. En dan maken de centen me minder uit.
Klopt!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:35 schreef APK het volgende:
[..]
Twee dagen per week uitzendwerk en de rest van de week mijn eigen ding.
[..]
Werk is best leuk, en als je dan af en toe een sms'je van jouw partner oid krijgt die vraagt hoe het is dan is het best te doen ondanks de centen.
Nog 20 minutenquote:
Leuk!quote:
roken krijg je kanker van Zwab, je weet togquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:46 schreef DeZwabber het volgende:
ik ben lichtelijk teleurgesteld, mijn favo sigarenmerk is er mee opgehouden
met het geringe aantal sigaren dat ik rook (nu al een half jaar geen sigaar meer opgestoken) zal dat wel meevallenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
roken krijg je kanker van Zwab, je weet tog
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:08 schreef DeZwabber het volgende:
• het was niets
Tussenstand:
[ afbeelding ]
ooh, maar ik ben dronken en rook niet. Dus ik heb geeeeeeeeeeeeeen ideequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
met het geringe aantal sigaren dat ik rook (nu al een half jaar geen sigaar meer opgestoken) zal dat wel meevallen
en sigaren rook je niet over je longen
Wat de fuck zit jij nou vaag te distracten?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:53 schreef Greys het volgende:
The Holiday, leuke film zondag
Met Jack Black
Alleen op het eind even ermee gespeeld, toen ging ie zoeken waar ik woondequote:
dan beperk je de keuze eigenlijk alleen maar tot nerdsquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:53 schreef Qwea het volgende:
ik zit me te bedenken, maar als ik ooit op date zou moeten, zou ik niks anders weten dan apple. microsoft, severs, netwerken, databases en codes om het over te hebben ws!
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:53 schreef Qwea het volgende:
ik zit me te bedenken, maar als ik ooit op date zou moeten, zou ik niks anders weten dan apple. microsoft, severs, netwerken, databases en codes om het over te hebben ws!
En?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Alleen op het eind even ermee gespeeld, toen ging ie zoeken waar ik woonde
kloptquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dan beperk je de keuze eigenlijk alleen maar tot nerds
Daar heb ik nog wel een boek voorquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:53 schreef Qwea het volgende:
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
kloptik zou serieus ook niet weten wat ik met een niet nerd moet
als ik nou zeg "godverdomme mn master ligt eruit en mn slave doet ook vaag! En ik moet godverdomme ook mn osi layers leren, en een mmc maken!"
Dan kijkt ie me tenminste niet compleet debiel aan alsof ik zwaar gestoord ben en in turks lul
Wacht, eerst even een liedje voor Qweaquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:03 schreef APK het volgende:
Ik ga die Fransen even zoeken, iedereen weer happy.
Die ken ik, en die is briljant. I wanna fuck her gentlty, I wanna bone her hardquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:05 schreef Greys het volgende:
Hier Q, even helemaal luisteren.
En goed hard zetten, zodat MM het ook hoort.
Ik moest meteen aan je denken. Geen idee waarom.
I do! I do!quote:
Dit is de live versiequote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Die ken ik, en die is briljant. I wanna fuck her gentlty, I wanna bone her hard
*beltquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:07 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ben nog wakkert, dus bellen mag ook heur
Tombo bedoelde ikquote:
Ik?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:54 schreef APK het volgende:
[..]
Wat de fuck zit jij nou vaag te distracten?![]()
![]()
Ooh, dus je houdt niet van me?!?!!??!quote:
Welneeeee. Alleen een beetje geil ofzo. Toch?quote:
Jawelquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh, dus je houdt niet van me?!?!!??!
Je haalt nu jezelf en mij door de war.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Welneeeee. Alleen een beetje geil ofzo. Toch?
Beide + 1.80, bloedgeil en van tijd tot tijd dronken?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Je haalt nu jezelf en mij door de war.
Geeft niets, kan gebeuren, ik zie de gelijkenis!
Erhm... lemmethink...quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
Beide + 1.80, bloedgeil en van tijd tot tijd dronken?
Groen.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:19 schreef DeZwabber het volgende:
maar, greys, hoe blauw is jouw schouw?
Snap je nu waarom ik nog steeds geen cocktails met je ben gaan drinken?quote:
OBER! DEZE JONGEDAME WIL GRAAG 2 ORGASMES VAN JE! VAN DIE HEVIGE!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:21 schreef Greys het volgende:
En mochten we wel cocktails gaan drinken, mag jij ze bestellen.
En niet te luidruchtig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:23 schreef Greys het volgende:
Ja zie, daarom durf ik dus niet
saaiwijf ben je ook!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga slapen. Die skuumkoppe bier hakt erintrusten babe!
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Trusten troelaquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
saaiwijf ben je ook!
Ik ga slapen. Die skuumkoppe bier hakt erintrusten babe!
Troelaquote:
Ja nee de groeten, nu wil ik die cocktail ookquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
Troela![]()
![]()
Weet je wat, gaan we geen cocktails bestellen. Alleen maar wijn enzo
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja nee de groeten, nu wil ik die cocktail ook
Welnee, dat kunnen we prima zelf.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:28 schreef CarOnline het volgende:
ik schaam me dood, ik verpest jullie hele topic![]()
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Welnee, dat kunnen we prima zelf.
Zingen, kreng!
WAAROM FLUISTER JE! En waarom schreeuw ik?quote:
Véry F&F!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:33 schreef CarOnline het volgende:
monkeys
monkeys
monkeys
*monkey noises*
Sorry!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:34 schreef trovey het volgende:
[..]
WAAROM FLUISTER JE! En waarom schreeuw ik?
Ga je Poifect Day meezingen?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Je haalt me de woorden uit de mond.
Tsk, jij mag door de week alquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Je haalt me de woorden uit de mond.
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Trusten!
Ik vind je stoer!
En morgen verder kruisverhoor
Ik luister ze wel, het zingen laat ik aan jullie over.quote:
uhhh..quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 01:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik luister ze wel, het zingen laat ik aan jullie over.
Zijn jullie ook te boeken met songfestivalrepertoire?
Ik ga proberen haar aan de Fransen te krijgen.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 01:02 schreef Greys het volgende:
Ik luister ze wel, het zingen laat ik aan jullie over.
Zijn jullie ook te boeken met songfestivalrepertoire?
Baguette! Ahaha..!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 01:07 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ga proberen haar aan de Fransen te krijgen.
we zitten al een uur te bellequote:Op zaterdag 2 oktober 2010 01:08 schreef APK het volgende:
Good luck with that.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 01:07 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ga proberen haar aan de Fransen te krijgen.
*klik*quote:
Dit ook!quote:
ce qui est mieuxquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 01:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Dit ook!
Belle, is the only word I know that suits her well
When she dances oh, the stories she can tell
A free bird trying out her wings to fly away
And when I see her move I see the hell to pay
She dances naked in my soul and sleep won't come
And it's no use to pray this prayers to Notre Dame
Tell, who'd be the first to raise his hand and throw a stone
I'd hang him high and laugh to see him die alone
Oh Lucifer, please let me go beyond god's law
And run my fingers through her hair Esmeralda
Belle, there is a demon inside her who came from hell
And he turned my eyes from god, and oh, I fell
He put this heat inside me I'm ashamed to tell
Without my god inside I'm just a burning shell
The sin of Eve she has in her I know so well
For want of her I know I'd give my soul to sell
Belle, this gypsy girl is there a soul beneath her skin
And dies she bear the cross of all our human sin
Oh Notre-Dame please let me go beyond god's law
Open the door of love inside Esmeralda
Belle, even though her eyes seem to lead us to hell
She may be more pure more pure than the words can tell
But when she dances feelings come no man can quell
Beneath her rainbow coloured dress there burns the well
My promised one please let me one time be untrue
Before in front of god and man I marry you
Who'd be the man who'd turn from her to save his soul
To be with her I'd let the devil take me whole
Oh, Fleur-De-Lys I am a man who knows no love
I go to open up the rose Esmeralda
She dances naked in my soul and sleep won't come
And it's no use to pray this prayers to Notre Dame
Tell, who'd be the first to raise his hand and throw a stone
I'd hang him high and laugh to see him die alone
Oh Lucifer,please let me go beyond god's law
And run my fingers through her hair Esmeralda
Qui!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 01:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar in het Frans valt het minder op dat het een sloerie is.
Oeh, trrrrrrrumpetquote:
't Klinkt zo bekend, maar ik heb nog nooit van hem gehoord. Wel nice, alsof je in een verhaal/sprookje zit van begin naar eindquote:
he kyteman, die heb je zeker nog nooit gepost hier?quote:
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 01:32 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
't Klinkt zo bekend, maar ik heb nog nooit van hem gehoord. Wel nice, alsof je in een verhaal/sprookje zit van begin naar eind
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 01:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
he kyteman, die heb je zeker nog nooit gepost hier?
quote:
Even Kyteman uitluisteren, en dan ga ik klikken.quote:
Geen tijd, ik moet werken!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 01:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij mag ook best een keertje doordeweeks hoor![]()
Ken je hem niet?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 01:39 schreef APK het volgende:
[..]
Even Kyteman uitluisteren, en dan ga ik klikken.
Naaah.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 01:39 schreef APK het volgende:
[..]
Even Kyteman uitluisteren, en dan ga ik klikken.
Ik had het over Ella, Kyteman ken ik zelf nietquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 01:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
kyteman is een beetje een ritueel geworden hier, hij heeft em zeker al honderd keer gehoord
quote:
heb jij onder een steen geleefd ofzoquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 01:43 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik had het over Ella, Kyteman ken ik zelf niet
Zo groot is mijn steen nu ook alweer nietquote:
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:05 schreef Greys het volgende:
Hier Q, even helemaal luisteren.
En goed hard zetten, zodat MM het ook hoort.
Ik moest meteen aan je denken. Geen idee waarom.
Ja die blijft toch briljant he?quote:
Ja, 10 jaar geledenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 01:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja die blijft toch briljant he?
Ik ga hem nog even luisteren
Hara, heb jij die al gehoord?
Leuk, die targets op je werk, maar dat wordt niets als je niet kan tellen natuurlijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |