Goffer Ingquote:
Zu Presjuurquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:40 schreef oh-oh het volgende:
Kom op, hoe moeilijk was die nou, twee seconde later wist je m wel
Schele theeleutquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:41 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga heel teleurgesteld een bakje venkelthee maken
Jaquote:
kuifje en de "verdwenen" paling van kapitein haddockquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:40 schreef Greys het volgende:
Het lijkt wel een Kuifje titel zo
Of nee, dan was het 't Palingsoundmysterie geweest.
En je Friese klomp pantoffels?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:42 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja![]()
Hoe raadt je het zo?![]()
Zou Tombo hem ook aan hebben?
Nee, instappertjesquote:
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, straks schrikt ze en verslikt ze zich in zijn palingtong!
Ik zou je doen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:43 schreef Ingetje79 het volgende:
En m'n Man Bijt Hond shirt onder de MSN jas.
Hoe hip!
Neuk en Simon are everywheeeeeeerequote:
Stomme nepfan!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:46 schreef Greys het volgende:
Whut, had Nick nou 3 weken (?? of drie uur?) in coma gelegen met die fik in Volendam?
En brandwonden. Nooit gezien eigenlijk.
Iquote:
Echt? Oh, best heftig dan.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Stomme nepfan!
En let je wel op![]()
3 hele weken ja!
Da's Neuk.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:49 schreef oh-oh het volgende:
OH MIJN GOD wat deed die een slechte auditie![]()
Is dat Neuk of Simon???
Er zijn er niet zo veelquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:50 schreef APK het volgende:
Ik ga gewoon -zonder nieuws van Tombo- blinde zangers posten.![]()
Hebben ze verder nog iets gezegd?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:50 schreef Goodbye het volgende:
Nou, ik ga zo met mijn vriend in het huis van m'n schoonmoeder slapen. Zij is opgenomen in het ziekenhuis, maar ze heeft nog drie honden die niet alleen kunnen blijven natuurlijk...
Nou, mss ga ik het nu es onthouden.quote:
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:50 schreef oh-oh het volgende:
"het is echt heeeeeel slehecht"
Ik mis m wel hoor , en Jerney ook
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:50 schreef Goodbye het volgende:
Nou, ik ga zo met mijn vriend in het huis van m'n schoonmoeder slapen. Zij is opgenomen in het ziekenhuis, maar ze heeft nog drie honden die niet alleen kunnen blijven natuurlijk...
Bad news: Schoonmoeder in ziekenhuis.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:50 schreef Goodbye het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |