verzzonnuhhhhhhhquote:Op maandag 4 oktober 2010 20:52 schreef Xili0n het volgende:
Zal ik hem dan ook maar even invullen?
Wat was jullie slechtste date ervaring?
Ik was uit en zag een (heel erg) knappe meid los staan te gaan op zo'n eenpersoons podium. Ik een beetje met 'r flirten en dat liep opzich goed... maar uiteindelijk zei ze dat ze niet op zoek was. Ze was er voor de lol.
No harm done natuurlijk, dus ik ging verder met lol hebben.
Wat later in de nacht stond ik met wat vrienden op het wat grotere podium in de zaal, toen er opeens een andere meid tegen me aan ging dansen. Type tweede-huid-strakke-rooie-broek en lang, zwart, golvend haar. Eentje om op te eten, en hoewel ze er uit zag als rond de 30 (ik was destijds 19) had ik daar geen probleem mee.
Iets later weer stond ik met haar te praten en vertelde ze me dat ze 42 was. Was heel even een shock, maar de combinatie van alcohol en haar mooie lichaam (ik heb geen last van beergoggles als ik drink) heeft me uiteindelijk in haar bed doen belanden. Was verder erg gezellig en ik mag niet klagen hoe dat was.
Wat hier nu de 'slechtste ervaring' aan is? Toen ik de volgende ochtend beneden kwam, zat daar aan de ontbijttafel die meid waar ik het eerst over had. Dat was dus de dochter. En die zat mij aan te kijken zo van "je hebt met m'n moeder geneukt'"...
Hoe lang heeft de date geduurd?
Een nachtje dus
Heb je uw date hierachter nog terug gezien?
Zie d'r nog wel eens tijdens het uitgaan
Heeft dit invloed gehad op je toekomstige dates?
Eigenlijk niet, maar dit is wel een leer-moment geweest...
Nou dat is wel hartstikke terecht inderdaad dat negeren,damn dat hij je uberhaupt nog durfde te smsen daarnaquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 13:33 schreef Musyn het volgende:
ij stuurde me nog smsjes dat hij me echt zag zitten maar ik was zo op die jongen afgeknapt omdat hij niet eens de moeite nam om te douchen voor een afspraakje dat ik hem heb genegeerd.
Lol, klinkt alsof je met mij gedate hebtquote:Op maandag 4 oktober 2010 20:29 schreef melanie_x het volgende:
Dat weet ik nog wel haha. Ik was 15 ofzo. Ik afgesproken met een jongen thuis. Meteen zijn ouders + zusjelief ontmoet. Wij boven filmpje kijken.. en hij zei gewoon NIKS. En ik wist op een gegeven moment ook niet meer wat ik moest zeggen. Maar weer gezoend omdat het anders helemaal zo'n dumper was. Was echt zó ongemakkelijk!
quote:Op zondag 10 oktober 2010 14:38 schreef Dipkip het volgende:
De jongen die op onze eerste date over mn menstruatiecyclus begon. Nee die heb ik daarna nooit meer gezien nee
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:21 schreef robby0123 het volgende:
Heb je uw date hierachter nog terug gezien?
Beenhaar?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:01 schreef Thomas030 het volgende:
mijn ergste date is van een paar jaar terug.
ze had beenhaar![]()
Vriendin die puzzeltquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:22 schreef Lay-DC het volgende:
Hshahahahah zoek de afgang van een jongen die vraagt hoe zijn sms moet worden opgelost hahahah
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |