abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 4 oktober 2010 @ 22:10:24 #51
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_87188068
Dat was een keer met een of ander meisje dat de hele avond meer aandacht had voor haar telefoon en andere mensen die ze in die kroeg kende dan voor haar date. Ze was wel best lekker dus heb ik het nog even geprobeerd maar toen het hopeloos leek heb ik maar een vriend gebeld om met hem de rest van de avond bier te gaan drinken.
  maandag 4 oktober 2010 @ 23:10:21 #52
320441 Higher_
I can take you higher.
pi_87191069
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 20:52 schreef Xili0n het volgende:
Zal ik hem dan ook maar even invullen? :')

Wat was jullie slechtste date ervaring?
Ik was uit en zag een (heel erg) knappe meid los staan te gaan op zo'n eenpersoons podium. Ik een beetje met 'r flirten en dat liep opzich goed... maar uiteindelijk zei ze dat ze niet op zoek was. Ze was er voor de lol.
No harm done natuurlijk, dus ik ging verder met lol hebben.

Wat later in de nacht stond ik met wat vrienden op het wat grotere podium in de zaal, toen er opeens een andere meid tegen me aan ging dansen. Type tweede-huid-strakke-rooie-broek en lang, zwart, golvend haar. Eentje om op te eten, en hoewel ze er uit zag als rond de 30 (ik was destijds 19) had ik daar geen probleem mee.
Iets later weer stond ik met haar te praten en vertelde ze me dat ze 42 was. Was heel even een shock, maar de combinatie van alcohol en haar mooie lichaam (ik heb geen last van beergoggles als ik drink) heeft me uiteindelijk in haar bed doen belanden. Was verder erg gezellig en ik mag niet klagen hoe dat was.

Wat hier nu de 'slechtste ervaring' aan is? Toen ik de volgende ochtend beneden kwam, zat daar aan de ontbijttafel die meid waar ik het eerst over had. Dat was dus de dochter. En die zat mij aan te kijken zo van " }:| je hebt met m'n moeder geneukt'"... :')

Hoe lang heeft de date geduurd?
Een nachtje dus

Heb je uw date hierachter nog terug gezien?
Zie d'r nog wel eens tijdens het uitgaan :9

Heeft dit invloed gehad op je toekomstige dates?
Eigenlijk niet, maar dit is wel een leer-moment geweest... :@
verzzonnuhhhhhhh
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 01:55:08 #53
218653 honne
lufs Geejeetjuhhhhhhhhhh :-)
pi_87195812
Ik was 19, was samen met een vriendin in een ander stadje waar 's avonds gezellie bandjes , kraampjes en terasjes waren.
Liepen twee gozers langs en we raakten aan de praat, was op zich wel leuk maar heel erg kort want mijn vriendin en ik moesten de trein terug naar huis halen.
Snel telefoonnummers uitgewisseld en hij zou bellen voor een afspraakje.
Weet het niet zeker meer ( tis al zooooo lang geleden :-P ) maar volgens mij hadden we een week later of voor mijn part twee weken later op een bepaald tijdstip afgesproken bij een discotheek in dat stadje en overlegd dat hij mij weer thuis zou brengen ( waar ik bij mijn ouders woonde ).
Best zenuwachtig waren we en we gingen aan een tafeltje zitten en drankje erbij en babbelen.
Als iets verschrikkelijk is is dat iemand over zijn pas gebroken relatie begint te lullen en verhaal van ze hadden samen gewoond en hij was er kapot van enzoorvoort , dan is het dat wel!
Ik had het al heel vlot weer bekeken en dacht ik wil naar huis!!!!
Ik zei dat ik ontzettend moe was omdat ik die dag heel lang gewerkt had ( had ik ook wel ) en dat ik liever naar huis ging.
Hij bracht mij naar huis in zijn auto en toen we bij mij thuis waren merkte ik wel dat hij wilde zoenen waarbij ik dus vliegensvlug een kus op zijn wang gaf en mompelend antwoorde van is goed toen hij zei dat hij me nog wel zou bellen of schrijven. (uhm ok er was toen nog geen internet zoals nu :-P )
Ik was hem al snel vergeten, maar ontving op een gegeven moment een brief van hem waarin hij schreef dat hij mij helemaal zag zitten en helemaal verliefd op me was geworden.
Heb hem daarop maar netjes terug geschreven dat ik die klik niet had van mijn kant en wenste hem het beste toe met het verwerken van zijn ex en verbroken relatie.
Gelukkige mensen hebben niet het beste van het beste
Zij maken het beste van wat ze hebben
pi_87383975
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 13:33 schreef Musyn het volgende:
ij stuurde me nog smsjes dat hij me echt zag zitten maar ik was zo op die jongen afgeknapt omdat hij niet eens de moeite nam om te douchen voor een afspraakje dat ik hem heb genegeerd.
Nou dat is wel hartstikke terecht inderdaad dat negeren,damn dat hij je uberhaupt nog durfde te smsen daarna :P

quote:
Op maandag 4 oktober 2010 20:29 schreef melanie_x het volgende:
Dat weet ik nog wel haha. Ik was 15 ofzo. Ik afgesproken met een jongen thuis. Meteen zijn ouders + zusjelief ontmoet. Wij boven filmpje kijken.. en hij zei gewoon NIKS. En ik wist op een gegeven moment ook niet meer wat ik moest zeggen. Maar weer gezoend omdat het anders helemaal zo'n dumper was. Was echt zó ongemakkelijk!
Lol, klinkt alsof je met mij gedate hebt :P Ik heb ook wel es zo'n soort date gehad lang geleden, toen was ik bij een meisje thuis maar ik wist eigenlijk helemaal niet wat ik tegen haar moest zeggen. Ik vond haar wel hartstikke leuk :@ Maar ik was gewoon te zenuwachtig, inderdaad erg ongemakkelijk.
pi_87384172
De jongen die op onze eerste date over mn menstruatiecyclus begon. Nee die heb ik daarna nooit meer gezien nee :')
  zondag 10 oktober 2010 @ 14:42:42 #56
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_87384293
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 14:38 schreef Dipkip het volgende:
De jongen die op onze eerste date over mn menstruatiecyclus begon. Nee die heb ik daarna nooit meer gezien nee :')
:')
pi_87384592
Een vriend van mij nam een keertje met uitgaan zijn tante en nichtje mee. In mijn dronken roes probeerde ik het nichtje te versieren, zonder succes. Uiteindelijk werd ik door de tante versierd, binnen gezoend. Die vriend van mij kon het niet echt waarderen, ik achteraf ook niet. Heb het op alcohol afgeschoven..
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former."
-Albert Einstein
pi_87384783
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 22:21 schreef robby0123 het volgende:
Heb je uw date hierachter nog terug gezien?
:')
Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
pi_87384900
Hmm even denken...

Oh ja, die ene keer dat ze haar vriend meenam. Ze dacht dat ik wel in zou zijn voor een trio'tje :')
This might be a surprise but it's true
That I'm not like you and I don't want your advice
Or your praise or to move in the ways you do
And I never will
  zondag 10 oktober 2010 @ 15:19:31 #60
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_87385207
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 15:01 schreef Thomas030 het volgende:
mijn ergste date is van een paar jaar terug.

ze had beenhaar :X

Beenhaar? :o No way!! :o Dat dat kan in nederland! :{w

Kneus :') elke vrouw heeft haar op dr benen :')
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
pi_87385294
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 22:22 schreef Lay-DC het volgende:
Hshahahahah zoek de afgang van een jongen die vraagt hoe zijn sms moet worden opgelost hahahah
Vriendin die puzzelt :P ?
pi_87387588
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 10 oktober 2010 @ 16:49:41 #63
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_87387598
We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
  zondag 10 oktober 2010 @ 16:56:11 #64
319301 M1979
Not just anyone
pi_87387771
Slechtste date, let me think.
Leuke dame tegengekomen tijdens het stappen, erg leuk mee staan praten en dansen, nummers uitgewisseld aan het eind van de avond. Een week erna gaan daten. Super leuke date, strandwandeling, etentje erbij, het klikte echt super.
Beetje jammer dat toen we in bed belanden ze er als een zak aardappelen bijlag en er geen eigen initiatief of geluid uitkwam. Klinkt maybe erg lullig, maar dan houdt het erg snel op :) Het lulligste was dat zij het helemaal geweldig vond.. De volgende dag maar heel eerlijk geweest om het niet te pijnlijk te laten worden :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')