quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:11 schreef Peter het volgende:
Vandaag mijn oude buurvrouw waar ik 18 jaar naast woonde 'uitgezwaaid' in het crematorium te Zwolle.
Was best een heftige dag, maar wel mooi. Korte plechtigheid (30 - 40 minuutjes ongeveer ), heel anders als bij de katholieken.
Is het bal pas op 11 november?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:20 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
van een prins, het was een hele officiële uitnodiging op duur briefpapier en met logo en dat logo stond ook op de enveloppe echt heel sjiek, wat een engel is die prins
Ik denk al, wat voel ik!quote:
quote:
Nee, beetje problemen met een vriendin wat voor het grootste deel mijn schuld is en ik voel me er best kut onder.quote:
Ik had de verkeerde smilie te pakken en het was niet op jouw gericht.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Nee, beetje problemen met een vriendin wat voor het grootste deel mijn schuld is en ik voel me er best kut onder.
Ik doe mijn best.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:46 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik had de verkeerde smilie te pakken en het was niet op jouw gericht.
Da's kut.Goedmaken die handel.
Hee! Lang geledenquote:
Ja, heel goed, druk met van alles en zo.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:06 schreef wonderer het volgende:
Volgens mij word ik verkouden, verder wel goed.
Met jou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |