Die zijn echt genius, luister ze vaak in de metro en zit dan heel sneu in m'n eentje met m'n oordopjes op te lachenquote:Op zaterdag 27 november 2010 20:33 schreef Elusive het volgende:
mensen, als je dit geweldig vond dan moet je echt de podcasts van steve, ricky en steve downloaden
Een bucket listquote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:02 schreef sjeppert het volgende:
moet seizoen 1 nog afkijken
wat is de insteek van seizoen 2 dan?
Ik ging ook kapot toen hij Ronan Keating quotte alsof het een groot filosoof betrof.quote:
Precies hetzelfde hier.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:14 schreef remake_remodel het volgende:
[..]
Die zijn echt genius, luister ze vaak in de metro en zit dan heel sneu in m'n eentje met m'n oordopjes op te lachen
Bij mij hetzelfde.quote:Op dinsdag 1 november 2011 02:18 schreef mootie het volgende:
Een van de weinige programma's waar ik hardop om kan lachen.
Ze gaan nog een of twee afleveringen opnemen mat Karl en Warwick Davis. Karl op de fiets en Warwick in het mandje.quote:Op maandag 28 mei 2012 21:13 schreef Felixa het volgende:
Ik hoorde een tijdje geleden op de Engelse radio dat er een seizoen 3 komt, zonder Karl Pilkington maar met ene Terry...
Die show met Warwick is overigens niet zo top begrijp ik? Of toch wel het kijken waard?quote:Op maandag 28 mei 2012 21:14 schreef arucard het volgende:
[..]
Ze gaan nog een of twee afleveringen opnemen mat Karl en Warwick Davis. Karl op de fiets en Warwick in het mandje.
Life's too short? Die vond ik ook niet zo nee. Als je fan van The office bent is het misschien het kijken wel waard.quote:Op woensdag 30 mei 2012 01:36 schreef thettes het volgende:
[..]
Die show met Warwick is overigens niet zo top begrijp ik? Of toch wel het kijken waard?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |