Wie is er nou eigenlijk de gitarist van de 'nieuwe' GnR? Bumblebee?quote:Op maandag 4 oktober 2010 13:02 schreef Braddie het volgende:
Hartstikke vet!.
Ze kwamen bijna 2 uur te laat, maar wat een show zeg, Axl is nog erg goed bij stem(beter dan the 90`s???....)
Ze deden nog 2 covers(Another Brick In The Wall en Whole Lotta Rosie) bij Whole Lotta Rosie kwam er een Pitiedereen rende door elkaar heen en ging elkaar duwen, was echt ziek!!
Ja, ik vind het gewoon misplaatste arrogantie voor een uitgerangeerde band. Blijkbaar geef je dan geen zak om je fans, maar doe je het alleen maar voor het geld en om stoer te doen. Zul je bij Slash en Myles niet zien, ook duidelijk af te lezen aan hun Twitterberichten, ze hebben gewoon heel veel plezier in wat ze doen.quote:Op maandag 4 oktober 2010 13:17 schreef Patrijz het volgende:
Een pit bij GNR(nog bij een cover ook...)
En twee uur te laat komen... die gasten leren het ook NOOIT! Echt een schande als je het mij vraagt...
Leuk dat iedereen Slash & Myles zegt, in plaats van gewoon Slash!quote:Op maandag 4 oktober 2010 13:50 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ja, ik vind het gewoon misplaatste arrogantie voor een uitgerangeerde band. Blijkbaar geef je dan geen zak om je fans, maar doe je het alleen maar voor het geld en om stoer te doen. Zul je bij Slash en Myles niet zien, ook duidelijk af te lezen aan hun Twitterberichten, ze hebben gewoon heel veel plezier in wat ze doen.
Die Whole Lotta Rosie hebben ze al vaker gecovered hoor, staat al op hun Live From the Jungle EP. Maar toch leuk dat je daar 2 uur staat te wachten op een band die al ver voorbij haar hoogtepunt is. Dat Axl beter bij stem is dan in de 90s kun je mij trouwens niet wijsmaken.quote:Op maandag 4 oktober 2010 13:02 schreef Braddie het volgende:
Hartstikke vet!.
Ze kwamen bijna 2 uur te laat, maar wat een show zeg, Axl is nog erg goed bij stem(beter dan the 90`s???....)
Ze deden nog 2 covers(Another Brick In The Wall en Whole Lotta Rosie) bij Whole Lotta Rosie kwam er een Pitiedereen rende door elkaar heen en ging elkaar duwen, was echt ziek!!
Dat laatste doen ze ook al zo'n 17 jaar niet meer.quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:06 schreef wimjongil het volgende:
Conclusie: GNR is een kutband, maar ze maken wel leipe muziek.
Kritiek? Als er zang bij komt kan het een aardig nummertje worden vind ik zelf.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:40 schreef Gitaarmat het volgende:
Idee voor een eerste nummer van m'n band.
Instrumentaal dus nog een beetje saai in de coupletten etc.
Ja er valt lastig wat op te zeggen zonder zang, dat maakt het of het verneukt het. Dus probeer het eens met wat zang op te nemen dan kan je wat beter feedback krijgenquote:Op maandag 4 oktober 2010 16:13 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Kritiek? Als er zang bij komt kan het een aardig nummertje worden vind ik zelf.
Ok, deze week gaan we hard repeteren en vrijdag optreden en dan worden er dingen opgenomen maargoed met videocamera van 4 megapixels is de kwaliteit ook weer slechter dus eigenlijk kan er pas beoordeeld worden als we in november dingen gaan opnemen.quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:14 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja er valt lastig wat op te zeggen zonder zang, dat maakt het of het verneukt het. Dus probeer het eens met wat zang op te nemen dan kan je wat beter feedback krijgen
Bedacht ik ook al toen ik het posttequote:Op maandag 4 oktober 2010 16:12 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat laatste doen ze ook al zo'n 17 jaar niet meer.
Ja natuurlijk is dat belangrijk, maar het jammere bij GNR is dat ze zulke goeie muziek maaktenquote:Op maandag 4 oktober 2010 16:16 schreef Witchfynder het volgende:
Ik vind het altijd heel belangrijk hoe een band zich gedraagt. Een band die ik kan waarderen om hun gedrag, waardeer ik ook meer om hun muziek. Dat ik Megadeth zo waardeer komt deels doordat ik het tof vind hoe ze doen, dat ze flesjes water gingen uitdelen samen met wat roadies aan fans die in de bloedhitte in de rij stonden om de zaal binnen te gaan. Gewoon, zulke dingen. Kijk, dán doe je het voor de fans. Zelfde geldt voor een band als Iron Maiden.
Maar GNR? Kom op. Maar de meeste van die Sunset Stripbands zijn eikels, lijkt het wel.
Izzy Stradlin was mogelijk belangrijkerquote:
Fixed!quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:47 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Izzy Stradlin was mogelijk belangrijker
Je ziet het ook aan hoe ze op het podium staan. Als je Slash met band ziet, dan zie je ze daar ook echt genieten. Er zijn zat (ook heel bekende) bands die er als een zoutzak met een chagrijnig gezicht bij staan. Helemaal erg vind ik altijd van die ingehuurde sessiemuzikanten die er bij staan met een gezicht van "het is dat ik hier geld voor krijg".quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:16 schreef Witchfynder het volgende:
Ik vind het altijd heel belangrijk hoe een band zich gedraagt. Een band die ik kan waarderen om hun gedrag, waardeer ik ook meer om hun muziek. Dat ik Megadeth zo waardeer komt deels doordat ik het tof vind hoe ze doen, dat ze flesjes water gingen uitdelen samen met wat roadies aan fans die in de bloedhitte in de rij stonden om de zaal binnen te gaan. Gewoon, zulke dingen. Kijk, dán doe je het voor de fans. Zelfde geldt voor een band als Iron Maiden.
Maar GNR? Kom op. Maar de meeste van die Sunset Stripbands zijn eikels, lijkt het wel.
Vervang de Nirvana cd's door een paar van Soundgarden en je bent op de goede wegquote:Op maandag 4 oktober 2010 18:45 schreef Dribbel_ het volgende:
Maar weer eens m'n Nirvana en Alice in Chains cd aangeslingerd voor wat inspiratie
Snel weer weg gooien dan.quote:Op maandag 4 oktober 2010 19:13 schreef Under_Score het volgende:
ik heb mijn ziel verkocht en een heuse hyves gemaakt![]()
![]()
http://deadly-alliance-band.hyves.nl/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |