quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:48 schreef Daantke het volgende:
Ja ik kan nog steeds geen gitaar spelen dus ga er maar fotos van staan maken
en wat denk je, komen er minderjarige meisjes naar me toe voor een handtekening op hun kussensloop, tas en arm
BEWIJS: http://twitpic.com/2ueity
Ik snap het niet dat ze allemaal zichzelf punk noemen, terwijl het gewoon popbandjes zijnquote:Op zondag 3 oktober 2010 21:52 schreef Cynic het volgende:
Al die hippe bandjes, ik ken er helemaal niks van
Als ik hip genoeg was zou ik ook in een popbandje gaan spelen. Maar dan ga ik de audities niet redden denk ik.quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:52 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik snap het niet dat ze allemaal zichzelf punk noemen, terwijl het gewoon popbandjes zijn
Hij is ook niet strak genoeg.quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:55 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Check de vorderingen van mijn laatste song![]()
http://www.esnips.com/doc(...)9-2010-synthpeejdrie
Synth staat vals en te hard
Ik speel zelden keys dus ben ik daar idd niet strak inquote:
quote:Maar je pitchbend-wieltje kan wel heel ver!
Gewoon je l*l breken en laten ingipsenquote:
Jap, ik heb ooit wel gesigneerd, maar dat was op een bierviltje van een meisje van 8 ofzo (we speelden op een kermisquote:
De Ultra is beterquote:Op maandag 4 oktober 2010 01:04 schreef Iemand91 het volgende:
OMG![]()
WANNA WANNA WANNA:
Les Paul
blckbb, deze beter?:
Hollowbody
Die LPquote:Op maandag 4 oktober 2010 01:26 schreef RickL het volgende:
Goooeeeeeeeedenavond.
Oja was vergeten: a.s. donderdag ga ik op gitaar visite. Kijken of de Epiphone Zakk wylde nog wat is ^^
Hoe was dat concert?quote:
2 uur te laat?quote:Op maandag 4 oktober 2010 13:02 schreef Braddie het volgende:
Hartstikke vet!.
Ze kwamen bijna 2 uur te laat, maar wat een show zeg, Axl is nog erg goed bij stem(beter dan the 90`s???....)
Ze deden nog 2 covers(Another Brick In The Wall en Whole Lotta Rosie) bij Whole Lotta Rosie kwam er een Pitiedereen rende door elkaar heen en ging elkaar duwen, was echt ziek!!
Bepaalde arrogantie van Axl schat ik zo.quote:Op maandag 4 oktober 2010 13:18 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
2 uur te laat?Mijn god, waarom kunnen die gasten nooit op tijd beginnen?
Inderdaad tegen de tijd dat het concert begon deden mijn voeten echt verschrikkelijk zeer... maar alsnog keihard los gegaan!!quote:Op maandag 4 oktober 2010 13:17 schreef Patrijz het volgende:
Een pit bij GNR(nog bij een cover ook...)
En twee uur te laat komen... die gasten leren het ook NOOIT! Echt een schande als je het mij vraagt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |