Ik bedoelde hun looks. Van die mislukte Justin Biebers allemaalquote:Op zondag 3 oktober 2010 12:00 schreef Daantke het volgende:
[..]
Metro inderdaad, en ook inderdaad erg jammer van hun imago.
Bij het kijken naar die foto's die Daantke linkte viel me ook al op dat het een beetje een kloon-project leekquote:Op zondag 3 oktober 2010 12:09 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik bedoelde hun looks. Van die mislukte Justin Biebers allemaal
Ja stomme shit!quote:Op zondag 3 oktober 2010 12:21 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Bij het kijken naar die foto's die Daantke linkte viel me ook al op dat het een beetje een kloon-project leek
Ik haat muziek en luister er al helemaal niet naar!quote:Op zondag 3 oktober 2010 12:49 schreef KaMo het volgende:
[..]
Ja stomme shit!
Ik luiste renkel Attack Attack! Dat zijn allemaal eigen typetjes!
Nice, een goed midikeyboard staat ook nog altijd op mijn lijstje.quote:Op zondag 3 oktober 2010 01:27 schreef GuitarJJ het volgende:
Vandaag een usb-/midi keyboard aangeschaftWeer eens iets anders dan gitaar!
[ afbeelding ]
Die waren 2 weken terug ofzo hier in het dorp in het openluchttheater.quote:Op zondag 3 oktober 2010 13:31 schreef Metalfreak het volgende:
Gisteren naar Rowwen Heze geweestWas weer erg gezellig, alleen snap ik het hele gedoe rond het biergooien nog steeds niet...
quote:Op zondag 3 oktober 2010 13:06 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Ik haat muziek en luister er al helemaal niet naar!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
graag verwijderen
Tweede stuk!quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:48 schreef Dribbel_ het volgende:
Bezig met een solo schrijven maar hey daar ben ik niet goed in
Als intro stukje had ik zoiets maar wat is toffer (ook al is er moeilijk nu al iets over te zeggen)
De eerste of de tweede die heel basic is. Ze staan gelijk achter elkaar
http://www11.speedyshare.com/files/24530473/download/solo.mp3
Ja ik ben ook meer van de lekker basic dingenquote:Op zondag 3 oktober 2010 21:22 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Tweede stuk!
Die bend in het eerste stuk maakt het idd geval zwakker.
Proberen kan geen kwaadquote:Op zondag 3 oktober 2010 21:23 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja ik ben ook meer van de lekker basic dingenmaar ik denk ik probeer eens wat anders
Ik vind hun muziek zelfs ook goed, maar ik schaamde me wel toen ik er bij stond te kijken/fotograferenquote:Op zondag 3 oktober 2010 21:31 schreef guitarist het volgende:
Niet zo negatief over OSL... Je kan het niet goed vinden maar ze zijn, vooral kwa marketing en zo, echt super goed bezig!
Af, dan moeten we dus poppunk gaan makenquote:Op zondag 3 oktober 2010 21:38 schreef Dribbel_ het volgende:
poppunk he dat trekt alleen minderjarige meisjes aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |