quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:37 schreef wimjongil het volgende:
Hilversum-Zwolle is maar een uurtje rijden, als Braddie dan ff een kwartiertje zou oefenen heb je een prima bassist!
Nah, is te makkelijkquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:03 schreef guitarist het volgende:
Met een klasgenoot een keer jammen. Beetje richting hardcore / emocore. We zoeken nog een bassist. Iemand?
quote:Op zondag 3 oktober 2010 01:27 schreef GuitarJJ het volgende:
Vandaag een usb-/midi keyboard aangeschaftWeer eens iets anders dan gitaar!
[ afbeelding ]
Dat heet fretbuzz, is veel over te vinden via google en het is te verhelpen door aan je trussrod te draaien of door je brug of topkam hoger te zetten.quote:Op zondag 3 oktober 2010 01:48 schreef m0ridin het volgende:
Hmmm, als ik sommige snaren op mn gitaar aansla gebeurt het dat de snaar tegen andere frets aantrilt. Alsof hij soort van te dicht op andere frets zit en daardoor tegen de andere fret 'vibreert'... Is dat een bekend iets en is daar iets tegen te doen?
Gaat om een yamaha 412V, dunne snaren. Ben nog geen maand geleden begonnen dus kan natuurlijk ook zijn dat ik gewoon als een achterlijke op die snaren jas (hoewel dat wel meevalt geloof ik). Soms gebeurt het zelfs op open snaren...
Dat is nog best een mooie ook! Heeft vast wat gekost, of niet?quote:Op zondag 3 oktober 2010 01:27 schreef GuitarJJ het volgende:
Vandaag een usb-/midi keyboard aangeschaftWeer eens iets anders dan gitaar!
[ afbeelding ]
Thanks!quote:Op zondag 3 oktober 2010 09:38 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Dat heet fretbuzz, is veel over te vinden via google en het is te verhelpen door aan je trussrod te draaien of door je brug of topkam hoger te zetten.
Trussrod is die metalen pen die in je nek zit.quote:Op zondag 3 oktober 2010 10:06 schreef m0ridin het volgende:
[..]
Thanks!
Een term is al heel handig... ga ik daar verder op zoeken. (Dan kom ik er vanzelf wel achter wat een trussrod en topkam zijn)
Dat dreigement kregen wij ook over onze show vanavond op Leidens Ontzetquote:Op zondag 3 oktober 2010 11:56 schreef Daantke het volgende:
Brian krijgt een bult kleine meisjes bij zijn show, ha!
(JochemOSL tipte jullie show op twitter)
Maar jij bent dan ook raar.quote:Op zondag 3 oktober 2010 11:57 schreef Witchfynder het volgende:
Ik blijf 'nalopen' een raar woord vinden.
Je vergeet de 'quote:
Ja, die meidenband stond laatst ook in de Spits [ofzo].quote:Op zondag 3 oktober 2010 11:57 schreef Daantke het volgende:
Overigens hebben ze mijn foto's op hun website gezet.
http://www.onlysevenleft.(...)reden-amersfoort-cs/
Metro inderdaad, en ook inderdaad erg jammer van hun imagoquote:Op zondag 3 oktober 2010 12:00 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, die meidenband stond laatst ook in de Spits [ofzo].
Hij was net eergisteren binnengekomen bij de winkel. 250 euro. Valt dus wel mee, aangezien er ook Sonar/Cakewalk 9 bij zitquote:Op zondag 3 oktober 2010 09:43 schreef guitarist het volgende:
[..]
Dat is nog best een mooie ook! Heeft vast wat gekost, of niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |