jup, alleen 100 watt, of er moet iets niet goed vast zitten, dan wil het volume wel eens wegvallen...quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:46 schreef The_Dean het volgende:
Ja, daarom... vind het gek. Er zijn toch geen 50 watt versiers? Ik kan alleen de 100 vinden namelijk
Dat wilde ik ook wel 'ns kopen, maar heb nu bestelling bij DealExtreme staan welke als een week op 'Item received - In stock' staat.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:53 schreef Iemand91 het volgende:
[ afbeelding ]
Kost maar ¤5,91 en het schijnt dat je er zelf ook nog op kunt 'spelen'.
Dan is dat geen goede standquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:40 schreef wimjongil het volgende:
Van een soortgelijk model als op die foto krijg ik krassen op mijn gitaar. Niet dat ik dat erg vind, maar jij misschien wel?
Nou de body staat dan tegen een stukje plastic aan.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:42 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dan is dat geen goede stand
Ervaring met beide modellen, beide wel goed... Voor de V's heb zo'n hoge, LP gaat in beide.
lijm er dan een stukje vilt of rubber tegenaanquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:43 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Nou de body staat dan tegen een stukje plastic aan.
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:43 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Nou de body staat dan tegen een stukje plastic aan.
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:16 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Je leeft nog steeds, dat is een meevaller.
Ik jou ook, wat een toevalquote:
Ik wel, gitaar van mij is nagenoeg nieuw, geen krasje/butsje te zien.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:40 schreef wimjongil het volgende:
Van een soortgelijk model als op die foto krijg ik krassen op mijn gitaar. Niet dat ik dat erg vind, maar jij misschien wel?
Nou, mocht ik ooit een LP kopen dan is dat voorzienquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:42 schreef The_Dean het volgende:
Ervaring met beide modellen, beide wel goed... Voor de V's heb zo'n hoge, LP gaat in beide.
Ik heb ook twee soortgelijke stands en niets gebeurd so far.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:35 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ik wel, gitaar van mij is nagenoeg nieuw, geen krasje/butsje te zien.
[..]
Nou, mocht ik ooit een LP kopen dan is dat voorzien![]()
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:55 schreef KaMo het volgende:
Er hoeft niet meer gewacht te worden op donkere sterretjes!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee man op mijn elektrische is dat een relic en mijn klassieke zet ik altijd voorzichtig neerquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:54 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
lijm er dan een stukje vilt of rubber tegenaan
Waarom had je eigenlijk de keuze uit zwarte of witte inlay? Zelf gedaan?quote:
Iemand heeft hem voor me in elkaar gezet. Ik kon dus zelf alle onderdelen kiezenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:19 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Waarom had je eigenlijk de keuze uit zwarte of witte inlay? Zelf gedaan?
Voor ons is dat precies andersom.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:17 schreef Witchfynder het volgende:
Raar. Snelle nummers schrijven vind ik moeilijker dan langzamere.
Waar repeteren julliequote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:03 schreef guitarist het volgende:
Met een klasgenoot een keer jammen. Beetje richting hardcore / emocore. We zoeken nog een bassist. Iemand?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |