Hoiquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:21 schreef Bos81 het volgende:
Zo de afwas is gedaan, ik hoef vandaag nog maar weinig doen gelukkig
quote:
absoluut! ik kan mij gedragen op commando! en misdragen ook trouwensquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh gelukkig![]()
De ideale schoondochter dat ben jij toch?
Doe eensquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:23 schreef little-miss-sunshine het volgende:
[..]
absoluut! ik kan mij gedragen op commando! en misdragen ook trouwens
Maar dat heb ik net gedaan toen ik de "mannen-zin" van YipYip pikte..quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Doe eensDat wil ik wel eens zien
Ik bescherm je welquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:22 schreef little-miss-sunshine het volgende:
[..]
Maar ik schreeuwde het nu..
Ach moppie tochquote:
Breng dr nou niet op ideeenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:22 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Inderdaad, jakkie bah. Niet aan meedoen Yuki![]()
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:24 schreef little-miss-sunshine het volgende:
[..]
Maar dat heb ik net gedaan toen ik de "mannen-zin" van YipYip pikte..( over dat extra gat enzo..)
Hey Tijnquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoi![]()
ik hoef vandaag niets meer te doen
* Tally Yuki ook een knuffel geeft!quote:
Je moet ook nooit een vent met aambeien neukenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
![]()
Maarre ik stop hem nooit in een bloedend gat
Dan zou je in dit geval een blowjob mislopenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
![]()
Maarre ik stop hem nooit in een bloedend gat
Vannacht weer wakker gebeld?quote:
Nee, die viespeukerijquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:22 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Inderdaad, jakkie bah. Niet aan meedoen Yuki![]()
Dus dat doe ik foutquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:27 schreef Tally het volgende:
[..]
Je moet ook nooit een vent met aambeien neuken
Geeft niet je hebt ook nog andere gaatjesquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:27 schreef little-miss-sunshine het volgende:
[..]
Dan zou je in dit geval een blowjob mislopen
Nee, ze hebben me deze keer met rust gelaten..quote:
Kun je het daar nog een keer doenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:27 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nee, die viespeukerij
Moet ik daarna helemaal douchen enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |