Ze claimen van niet.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:42 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Volgens mij is er ook wel wat photoshop aan te pas gekomen
Camera waarbij je kleurbalans enz kan instellenquote:
Ik wil ze wel in het echt zien!quote:
Istochnietzoraar?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:57 schreef -SG- het volgende:
dude, wtf
http://www.dumpert.nl/med(...)ot_feest_in_urk.html
wtfquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:57 schreef -SG- het volgende:
dude, wtf
http://www.dumpert.nl/med(...)ot_feest_in_urk.html
Stuur terug dat allah een nepperd is en steve jobs de enige echte god isquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:07 schreef Hyman het volgende:
Vind ik toch wel lief van allah. Dat ie me zomaar een smsje stuurt.
laat je papa gewoon betalenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:21 schreef xyzyx het volgende:
Een vriend vroeg of we vanavond/morgen zouden toeren met de range rover.. Ik zo is goed joh als jij de tank vol gooit..
Dus hij zo ja is prima! Dan betaal ik het deze x wel
Ik denk dat ik zo kan lachen bij de pomp als hij zijn centjes ziet weglopen in die tank
Juistem!quote:
Mijn pa betaalt de benzine nooit, hij zegt dan pak je maar de fiets.quote:
zoiets ja, maar waarom zeg je heel de tijd range rover en niet gewoon auto. Is dat stoerder ofzo?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:42 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Mijn pa betaalt de benzine nooit, hij zegt dan pak je maar de fiets.
~90 liter euro 98 is 130 euro ofzo?
RON 98quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:42 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Mijn pa betaalt de benzine nooit, hij zegt dan pak je maar de fiets.
~90 liter euro 98 is 130 euro ofzo?
Beter voor zijn e-penis.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:45 schreef -SG- het volgende:
[..]
zoiets ja, maar waarom zeg je heel de tijd range rover en niet gewoon auto. Is dat stoerder ofzo?
Je zegt toch ook Aaaifooon ipv telefoon.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:45 schreef -SG- het volgende:
[..]
zoiets ja, maar waarom zeg je heel de tijd range rover en niet gewoon auto. Is dat stoerder ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |