quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Hang nou ohopppppp.
Nee, jij moet als eerste ophangen!
Nee, jij!
Tegelijk dan. Oké... één, twee...
*stilte*
*nog meer stilte*
Je hebt niet opgehangen!
Was in de auto, want regenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:26 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Afscheid nemen bij de auto was vast ook lekker ongemakkelijk
Vooral als er dan niet echt gezoend wordt maar kusjes op de wang en je dan net allebei de verkeerde/zelfde kant op gaatquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:26 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Afscheid nemen bij de auto was vast ook lekker ongemakkelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:47 schreef tombolafan het volgende:
Foto!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je weet dat die foto op deze manier erg geschikt is voor paint he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:47 schreef tombolafan het volgende:
Foto!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flauw.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En wat lekker spontaan!!!11!!!!!!I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:48 schreef Greys het volgende:
Weet je zeker dat je niet per ongeluk met je neef aan het daten was?
Jullie lijken best op elkaar!
Ja, flauw, maar ik hou niet van met mijn hoofd op internetquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:49 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Flauw.
En wat lekker spontaan!!!11!!!!!!
Dan pm je maar, wij weten hoe je eruit zietquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, flauw, maar ik hou niet van met mijn hoofd op internetEn dan maar niet spontaan
Jij hebt mij nog nooit gezien!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:51 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dan pm je maar, wij weten hoe je eruit ziet
Niet mijn hoofd toch?quote:
Oh ja!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:53 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja echt wel, van je roadtrip met Cat
Oh vandaar, na mij voelde je je onzekerquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh ja!
Okee okee, ik heb jou immers ook gezien
Nadat ik jouw foto zag durfde ik mijne niet meer online te zetten nee!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:55 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh vandaar, na mij voelde je je onzeker
wie zegt dat hij naar huis is gegaan?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 01:02 schreef Greys het volgende:
Hoe ver woont icemotion van Amsterdam?
Issie nog niet thuis?
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:15 schreef tombolafan het volgende:
Voor degenen die nog gaan onder spoiler
Shiiit! Ik quote je spoiler en nu kan ik hem lezen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het was een hele geslaagde avond![]()
![]()
FOK! En CTaste ontzettend bedankt!![]()
*klikt gauw weg*Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |