Een kennis van me had een nieuw mandje gemaakt voor dEUS (omdat zijn favoriete mand was ingepikt door het zwarte monstertje) maar het bleek bij alle katten in huis een succes, ook bij onze partners in crime Flynn en Tony:
![SDC14672.jpg]()
![SDC14674.jpg]()
Tony werd voor ons steeds leuker want hij kwam meer en meer op schoot om rustig te knuffelen, maar tegen de grote katten werd meneertje steeds overmoediger. Zeker Flynn moest het ontgelden natuurlijk.
Hier lag Flynn rustig op schoot te slapen bij mijn man en kwam Tony voor de zoveelste keer die avond op hem liggen om op zijn oren te kauwen:
![SDC14702.jpg]()
![SDC14709.jpg]()
![SDC14710.jpg]()
Kom maar eens hier voor een wasbeurt, brutaal kitten:
![SDC14716.jpg]()
Tony had meer zin in een potje klieren;
![SDC14718.jpg]()
![SDC14720.jpg]()
Dat Flynn zijn ogen nog heeft vind ik zo af en toe een wonder:
![SDC14723.jpg]()
Op de laatste ochtend bij ons liet Tony Flynn ook al niet rustig alleen in z'n stoel liggen;
![S8307033.jpg]()
In principe doet Flynn daar niet moeilijk over, maar Tony was een beetje aan het klieren. Flynn tolereert dat best goed, maar op een gegeven moment was het uit met de pret en ging Tony in de houdgreep voor een wasbeurt. Tegenstribbelen werkt dan alleen nog maar averechts;
![S8307035.jpg]()
![S8307038.jpg]()
Toen Flynn Tony losliet ging het ventje overigens niet weg maar sprong gewoon weer bovenop hem.
________________________________________________________________________________________________
In het bakje zitten sprinkhanen voor mijn andere huisdieren. Ze mogen dan bedoeld zijn als voer , de katten hebben de sprinkhanen als entertainment opgeëist. Ik laat het bakje best op de vloer staan anders klimmen ze in de kast en gooien het naar beneden. Hier keken ze met drie katers "sprinkhaan-TV"
![S8307049.jpg]()
Weer eens een gelegenheid voor Ernesto om aan Tony te snuffelen.
![S8307050.jpg]()
Ernesto is nooit lelijk tegen kittens geweest, toen dEUS en Flynn hier kwamen wonen niet, met Frank en Black niet en met Tony ook niet. Hooguit een keertje blazen ofzo omdat hij het zelf eng vindt. In de tijd dat Tony nog in de kittenkamer zat heeft Ernesto hem behoorlijk links laten liggen, vanaf dat de kleine los liep toonde hij meer interesse maar toen vond Tony hem eng. Hij is ook best groot.
Op een gegeven moment liep ik met Tony in m'n armen langs Ernesto, Ernesto gaf er blijk van dat hij wilde snuffelen dus ik zette Tony bij hem. Tony was duidelijk nog niet op zijn gemak maar Ernesto was gewoon lief.
De laatste dagen voor vertrek was Tony een stuk brutaler geworden en durfde hij gewoon op Ernesto zijn rug te springen als die langsliep. Ernesto pikt dat ook gewoon.