Ik had nog wel willen blijven.quote:Op maandag 4 oktober 2010 08:03 schreef KingOfMars het volgende:
Op zich wel weer tof dat je er bent Q.
Ja ?quote:
Mwah, zo'n goede trackrecord heeft Moskowitztztsch nou ook weer niet, nog best veel veroordelingenquote:Op maandag 4 oktober 2010 09:13 schreef Joene het volgende:
mwah ik vind het wel prima dit met mosko aan zn zijdeHij word toch vrijgesproken.
Wat kameraad JK zegt. Waarom denk je dat ik dit jaar nog even in het ziekenhuis heb gelegen en me door heb laten lichten? Volgend jaar kan de simpele arbeider dat allemaal niet meer betalen! OPE JE OGE T!!111quote:Op maandag 4 oktober 2010 09:43 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Nu kan het nog zonder eigen bijdrage, ik zeg: "Doen!"
Zo van:quote:Op maandag 4 oktober 2010 11:22 schreef Tally het volgende:
Toch maar even een afspraak gemaakt na een opmerking van hubbie
Kan alleen woensdag terecht.. Nou dan woensdag maar..
Isse stoek?quote:Op maandag 4 oktober 2010 11:11 schreef Joene het volgende:
Nu maar hopen dat mn toestel wordt gefixed. Samsung aangemeld bij Vodafone Reparatie (dynafix) ballentent ,dus hopelijk mag ik hem 3x inzenden en krijg ik dan een replacement.
Ik moest lachen.quote:Op maandag 4 oktober 2010 11:24 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Zo van:
"Nou pas er maar mee op ik kende iemand die had ook oorpijn en ging niet naar de dokter en nu is-ie dood. OK wel door een verkeersongeluk maar je weet maar nooit let op met oorpijn open je ogen mensen!"
Nee zo van: DE TERING WAT STAAT DIE TV HARD!!! Ik:quote:Op maandag 4 oktober 2010 11:24 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Zo van:
"Nou pas er maar mee op ik kende iemand die had ook oorpijn en ging niet naar de dokter en nu is-ie dood. OK wel door een verkeersongeluk maar je weet maar nooit let op met oorpijn open je ogen mensen!"
Mwah vodafone zegt van niet , ik zeg van welquote:Op maandag 4 oktober 2010 11:21 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Huh, is je Galaxy nu al kaduuk?
Eigenlijk nooit goed geweest hele stukken wegvallend netwerk waarvan ik eerst vodafone de schuld gaf , maar naar later blijkt wrs toch aan mn toestel ligt gezien met andere galaxy en mijn sim wel bereikquote:
Hm. Incidenteel wegvallend netwerk? Had je net zo goed "een andere telefoon" kunnen nemen.quote:Op maandag 4 oktober 2010 11:41 schreef Joene het volgende:
[..]
Eigenlijk nooit goed geweest hele stukken wegvallend netwerk waarvan ik eerst vodafone de schuld gaf , maar naar later blijkt wrs toch aan mn toestel ligt gezien met andere galaxy en mijn sim wel bereik
Incidenteel als soms uren geen bereik J. Maar idd mn iphone 4 heeft momenteel ongeveer gelijke klachten als ik hem op een bepaalde manier vasthou.quote:Op maandag 4 oktober 2010 11:47 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Hm. Incidenteel wegvallend netwerk? Had je net zo goed "een andere telefoon" kunnen nemen.
Dat hou ik mezelf ook maar voor. Maar liever had ik thuis gebleven.quote:Op maandag 4 oktober 2010 11:59 schreef KingOfMars het volgende:
Die ene week zal er ook toch nog wel bijkunnen?
Wat zegt je arts dan?quote:Op maandag 4 oktober 2010 12:43 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat hou ik mezelf ook maar voor. Maar liever had ik thuis gebleven.
De babysuperdumpmegastoreXLquote:Op maandag 4 oktober 2010 12:42 schreef Tally het volgende:
Ik ben gister voor het eerst in een babywinkel geweest
Ik voel me er op dit moment niet thuis
Kinderwagen is besteld. Mijn moeder ging weg met een badset (en standaard), kruikenzakken, badcape en nog meer troepquote:Op maandag 4 oktober 2010 12:46 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
De babysuperdumpmegastoreXL. My god wat een winkels idd.
Ach het hoort er een beetje bij maar het is idd een apart soort winkelquote:Op maandag 4 oktober 2010 12:47 schreef Tally het volgende:
[..]
Kinderwagen is besteld. Mijn moeder ging weg met een badset (en standaard), kruikenzakken, badcape en nog meer troep
Mja voorlopig zien ze mij er niet meer terugquote:Op maandag 4 oktober 2010 12:48 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ach het hoort er een beetje bij maar het is idd een apart soort winkel.
Heb je al een blije doos?quote:Op maandag 4 oktober 2010 12:49 schreef Tally het volgende:
[..]
Mja voorlopig zien ze mij er niet meer terug
Mijn doos lacht aan 1 stuk door J.!quote:
Incl. nog maanden lange telefoonterreurquote:Op maandag 4 oktober 2010 12:50 schreef Tally het volgende:
[..]
Mijn doos lacht aan 1 stuk door J.!
Maar die krijg je pas bij 7 maanden
quote:Op maandag 4 oktober 2010 12:51 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Incl. nog maanden lange telefoonterreur.
Ja vorige week vrijdag. Morgen de combinatietest (nekplooimeting en bloedonderzoek).quote:
Dat scheelt al heel erg die 12w voorbij, nu nog even die 2 testjes en je kunt helemaal los!quote:Op maandag 4 oktober 2010 12:55 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja vorige week vrijdag. Morgen de combinatietest (nekplooimeting en bloedonderzoek).
Dat helemaal los.. mwah... Opruimen.. Dat ga ik doen want anders kan ik dat spul niet kwijtquote:Op maandag 4 oktober 2010 12:56 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Dat scheelt al heel erg die 12w voorbij, nu nog even die 2 testjes en je kunt helemaal los!
Ja ik heb een afspraak gemaakt. Maar kan pas woensdag.quote:Op maandag 4 oktober 2010 13:03 schreef KingOfMars het volgende:
Misschien moet je naar de huisarts ermee ofzo?
Dat het verstandiger is om niet te beginnen met meds als ik in Taiwan zitquote:
Het is dat ik tijdens de herfstvakantie vrij wil anders zou ik deze week vrij nemen denk ikquote:
Lekker thuis dood op de bank hangen en dom uit je ogen kijken en Samsam kijken ofzo.quote:Op maandag 4 oktober 2010 13:21 schreef Joene het volgende:
[..]
Het is dat ik tijdens de herfstvakantie vrij wil anders zou ik deze week vrij nemen denk ik
Heb ik geen puf voor JK.quote:
Ziek kan je het niet noemen. Voor mij doen (zeker de laatste 7 weken) heb ik al veel gedaan vandaag.quote:Op maandag 4 oktober 2010 13:47 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Oh. Je bent echt ziek, dan!
Weltrusten dan maar..
NEE JK! IK BEN NOG STEEDS WAKKER!quote:
Ik zag ook pas iemand met een N95. Antiek!quote:Op maandag 4 oktober 2010 15:04 schreef Joene het volgende:
Nokia n97 in return voor mn galaxydat ik ooit heb kunnen bellen met een nokia
Bellen er mee lukt prima, de rest alleen niet.quote:Op maandag 4 oktober 2010 15:04 schreef Joene het volgende:
Nokia n97 in return voor mn galaxydat ik ooit heb kunnen bellen met een nokia
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |