Mwah, zo'n goede trackrecord heeft Moskowitztztsch nou ook weer niet, nog best veel veroordelingenquote:Op maandag 4 oktober 2010 09:13 schreef Joene het volgende:
mwah ik vind het wel prima dit met mosko aan zn zijdeHij word toch vrijgesproken.
Wat kameraad JK zegt. Waarom denk je dat ik dit jaar nog even in het ziekenhuis heb gelegen en me door heb laten lichten? Volgend jaar kan de simpele arbeider dat allemaal niet meer betalen! OPE JE OGE T!!111quote:Op maandag 4 oktober 2010 09:43 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Nu kan het nog zonder eigen bijdrage, ik zeg: "Doen!"
Zo van:quote:Op maandag 4 oktober 2010 11:22 schreef Tally het volgende:
Toch maar even een afspraak gemaakt na een opmerking van hubbie
Kan alleen woensdag terecht.. Nou dan woensdag maar..
Isse stoek?quote:Op maandag 4 oktober 2010 11:11 schreef Joene het volgende:
Nu maar hopen dat mn toestel wordt gefixed. Samsung aangemeld bij Vodafone Reparatie (dynafix) ballentent ,dus hopelijk mag ik hem 3x inzenden en krijg ik dan een replacement.
Ik moest lachen.quote:Op maandag 4 oktober 2010 11:24 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Zo van:
"Nou pas er maar mee op ik kende iemand die had ook oorpijn en ging niet naar de dokter en nu is-ie dood. OK wel door een verkeersongeluk maar je weet maar nooit let op met oorpijn open je ogen mensen!"
Nee zo van: DE TERING WAT STAAT DIE TV HARD!!! Ik:quote:Op maandag 4 oktober 2010 11:24 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Zo van:
"Nou pas er maar mee op ik kende iemand die had ook oorpijn en ging niet naar de dokter en nu is-ie dood. OK wel door een verkeersongeluk maar je weet maar nooit let op met oorpijn open je ogen mensen!"
Mwah vodafone zegt van niet , ik zeg van welquote:Op maandag 4 oktober 2010 11:21 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Huh, is je Galaxy nu al kaduuk?
Eigenlijk nooit goed geweest hele stukken wegvallend netwerk waarvan ik eerst vodafone de schuld gaf , maar naar later blijkt wrs toch aan mn toestel ligt gezien met andere galaxy en mijn sim wel bereikquote:
Hm. Incidenteel wegvallend netwerk? Had je net zo goed "een andere telefoon" kunnen nemen.quote:Op maandag 4 oktober 2010 11:41 schreef Joene het volgende:
[..]
Eigenlijk nooit goed geweest hele stukken wegvallend netwerk waarvan ik eerst vodafone de schuld gaf , maar naar later blijkt wrs toch aan mn toestel ligt gezien met andere galaxy en mijn sim wel bereik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |