Check het date-topic dan!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:52 schreef Greys het volgende:
TT?
Moiiiiii?
Stress klinkt zo negatief.
Ik heb gewoon plaatsvervangende vlinders voor je, Tombo
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:55 schreef Ingetje79 het volgende:
Tombo, der staat een foto van je date in het topic
Ja hehe, dat wist ik allangquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:55 schreef Ingetje79 het volgende:
Tombo, der staat een foto van je date in het topic
En niet ff zeggenquote:
Die had je al per PM gekregen ook ofzo?quote:
quote:
Nee joh, ik had via de PM gehoord dat ie m in het forum ging zettenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Die had je al per PM gekregen ook ofzo?
Whaaaaaaa, wat ben je koelbloedig!
Hyper eens mee!
Het is LEUK!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
Nee joh, ik had via de PM gehoord dat ie m in het forum ging zetten
En ik ben heul niet koelbloedigNormaal ben ik hyper en nu dus niet = stress
Het is ENGquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is LEUK!
Maar kan me wel voorstellen dat je het spannend vindt!
Ik verwacht alleen maar dat jullie een leuke avond hebben.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Het is ENG
Al dat gehyper van iedereen over verliefd worden, trouwen, babies maken etc etc
Dat laatste is alleen maar pesterij natuurlijkquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Het is ENG
Al dat gehyper van iedereen over verliefd worden, trouwen, babies maken etc etc
Tuurlijk, stiekem zou het leuk zijn... Maar ik ben echt belachelijk moeilijk en kritisch wat betreft mannen, dus ik verwacht echt niet dat ik hoteldebotel terug kom...quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat laatste is alleen maar pesterij natuurlijk
Hoewel het wel heel leuk zou zijn, stiekem, bwehehehe.
quote:En het is ENG én LEUK!
Sowieso is het grappig om daar te eten in dat donker. Tegen die tijd heb je elkaar al gezien en is het vast al grappig en ongedwongen enzo. Mocht je in het donker tijdens het eten iets in je decolleté voelen zou ik rennen en niet meer omkijken. Verder kan er weinig misgaan denk ik
Ik durf zelf ook niet meer nuquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:12 schreef Greys het volgende:
Ik wilde er eerst 'FOK!babies' van maken, maar ik was bang dat je aanstaande verloofdedate dat zou lezen en dan zou denken dat je dat zelf gedaan had die TT en niet meer zou durven vanavond
Wil jij in mijn plaats?quote:
En al de mensen die op jou gestemd hebben teleurstellen?quote:
waarom niet?quote:
Jawelllll!quote:
Ik heb niks aan jouquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Jawelllll!
Zal ik nog iets zeggen over een knetterlolly in je mond in het donker?
Of durf je dan helemáál niet meer?
Sorry
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Jawelllll!
Zal ik nog iets zeggen over een knetterlolly in je mond in het donker?
Of durf je dan helemáál niet meer?
Sorry
* jaloersquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:29 schreef Cat22 het volgende:
Truus is bezig met de benedenboel, ik ga mijn bad eens vol laten lopen.
Ik krijg verkeerde signalen bij het woord benedenboelquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:29 schreef Cat22 het volgende:
Waarom heet ze eigenlijk Truus?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:29 schreef Cat22 het volgende:
Dat is enkel jouw dirrrtey mind.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:32 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik krijg verkeerde signalen bij het woord benedenboel
Dat heeft ze me verteld.quote:
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:32 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik krijg verkeerde signalen bij het woord benedenboel
Hou op, schei uit...ik begeef het hier bijnaquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Die van Tombo is al gedaan als het goed is, gisteravond.
Ik zou haar Dora noemenquote:
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Die van Tombo is al gedaan als het goed is, gisteravond.
Fijn dat je dat met ons deelt.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:46 schreef tombolafan het volgende:
En ter uwer info; gisteravond heb ik alleen mn benen bijgewerkt
Dan hoop ik niet dattie toch in je broekje gaat en dan een oerwoud aantreftquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:46 schreef tombolafan het volgende:
En ter uwer info; gisteravond heb ik alleen mn benen bijgewerkt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allereerst heel erg bedankt voor de lieve, leuke kaart van alle FFSC'ers.![]()
![]()
Alle onderzoekjes zijn gedaan, er zijn geen beletsels om maandag te opereren.
Om 7:30 moet ik me melden, om 7:45 ga ik al onder het mes. Als alles goed gaat mag ik de volgende dag weer naar huis.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dan hoop ik niet dattie toch in je broekje gaat en dan een oerwoud aantreft
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:38 schreef Pagan het volgende:
*Ploink*All systems go dus!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allereerst heel erg bedankt voor de lieve, leuke kaart van alle FFSC'ers.![]()
![]()
Om 7:30 moet ik me melden, om 7:45 ga ik al onder het mes. Als alles goed gaat mag ik de volgende dag weer naar huis.![]()
Wel lekker hoor, dat je maandag morgen niet te lang hoeft te wachten. Daarna de hele dag plat zeker?Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:38 schreef Pagan het volgende:
*Ploink*Fijn dat je mag, en fijn dat je snel weer naar huis magSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allereerst heel erg bedankt voor de lieve, leuke kaart van alle FFSC'ers.![]()
![]()
Om 7:30 moet ik me melden, om 7:45 ga ik al onder het mes. Als alles goed gaat mag ik de volgende dag weer naar huis.![]()
![]()
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Gewoon weer die pizza's die MM eigenlijk vandaag wildequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:19 schreef Qwea het volgende:
ik heb geen FLAUW idee wat we vanaaf moeten eten
Salat mit Huhn?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:19 schreef Qwea het volgende:
ik heb geen FLAUW idee wat we vanaaf moeten eten
Nee die hebben we woensdag al gehadquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Gewoon weer die pizza's die MM eigenlijk vandaag wilde
quote:
Dan gá je toch uit eten.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:21 schreef Qwea het volgende:
[..]zoals elke vrijdag
Ik wilde uit eten, maar ja..he.
Hij is al onderweg zag ikquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:40 schreef tombolafan het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
STRESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
Aaiaaiquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:40 schreef tombolafan het volgende:
Oeh, dat klinkt ook lekker jaquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:45 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb nog zelfgemaakte perencompote in de koelkast, das ook wel lekker met kip en aardappeltjes
Ik verkies sweet chili saus voor de kip en mijn patat dip ik in de appelmoesquote:
Mevroi pakt het chique aan met de FRIET.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Oeh, dat klinkt ook lekker ja
[..]
Ik verkies sweet chili saus voor de kip en mijn patat dip ik in de appelmoes
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:40 schreef tombolafan het volgende:
Ik had het over het Kinderen voor Kinderen liedje! Gekookte aardappelen at ik vroegah met appelmoesquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Oeh, dat klinkt ook lekker ja
[..]
Ik verkies sweet chili saus voor de kip en mijn patat dip ik in de appelmoes
Greys heeft het moeilijk he?quote:
En je gaat maandag pas toch?quote:
Ja maar als mn werk niet af was zou ik vanavond doorwerken of van t weekend nog ff komen maar ik ben klaaaaaaaaaaaaarquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:16 schreef Greys het volgende:
Ik ben nog zenuwachtiger dan die daterts zelf.
[..]
En je gaat maandag pas toch?
Nee idd nietquote:
Echt nietquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:16 schreef Greys het volgende:
Ik ben nog zenuwachtiger dan die daterts zelf.
Oh da's lekker, kan je lekker relaxen vanavond en rustig aan doen in het weekend!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja maar als mn werk niet af was zou ik vanavond doorwerken of van t weekend nog ff komen maar ik ben klaaaaaaaaaaaaar
Veel plezier beeb!quote:
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:21 schreef APK het volgende:
Nu begin ik ook nerveus te worden van al dat gestress hier.
Nou, morgen wil ik heel mn huis schoon hebben, en vanavond dus eerst de honden scheren, of morgenochtend.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh da's lekker, kan je lekker relaxen vanavond en rustig aan doen in het weekend!
Nu niet meer hoor, nu is die zenuwpees al op weg naar haar date.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Foto?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:50 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Spannend
![]()
![]()
![]()
![]()
Waar blijft die foto, Qwea
Om zulke foto's zou ik niet vragenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Foto?
Qwea?
Het is etenstijd he...
Hoi Haar!
Jouw avatar wordt ook steeds erger.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:52 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Om zulke foto's zou ik niet vragen
Haaaaaiii
Oeh. Die werkt enigszins kalmerend op mijn Tombo-nervesquote:
Nog een kalmerende blinde:quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:55 schreef Greys het volgende:
Oeh. Die werkt enigszins kalmerend op mijn Tombo-nerves
Ik probeer je zoveel als mogelijk te ontwijken.quote:
Ooh jah, goffer. Ga zometeen naar laptop. Stuur es een pm dan ofzo ter reminderquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:50 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Spannend
![]()
![]()
![]()
![]()
Waar blijft die foto, Qwea
Wel heel toepasselijk ook met dat gedate in the dark!quote:
Zow, jij bent scherp vandaag.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:08 schreef Greys het volgende:
Wel heel toepasselijk ook met dat gedate in the dark!
Nou, ik ga zo even uit eten dus ik weet niet of ik op tijd thuis ben! Maar ik vind The Voice echt zó leuk, dus ik pik het einde vast wel mee en de rest kijk ik terug op rtlgemist.nlquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:17 schreef Greys het volgende:
[..]
![]()
Nog wilde plannen voor vanavond of ga je ook The Voice kijken?
Ik weet het nog nietquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:22 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou, ik ga zo even uit eten dus ik weet niet of ik op tijd thuis ben! Maar ik vind The Voice echt zó leuk, dus ik pik het einde vast wel mee en de rest kijk ik terug op rtlgemist.nl
Jij nog plannen voor het weekend? Het wordt zondag lekker weer!
Met al de hondjes?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:24 schreef oh-oh het volgende:
The Voice!
Ik ben alweer thuis, begin ik heel fanatiek naar huis te lopen krijg ik een lift van iemand
En jij spartelen en krijsen en roepen 'Neeeeeee neeeee, laat me met rust, ik wil lopen!'.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:24 schreef oh-oh het volgende:
The Voice!
Ik ben alweer thuis, begin ik heel fanatiek naar huis te lopen krijg ik een lift van iemand
Ooooohhhh, is haar date vanavond?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:38 schreef Greys het volgende:
Tombo d'r date zit nu aan de rand van Amsterdam.
Nee, ik probeer me er nou eens één keertje niet (teveel) mee te bemoeienquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:38 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ooooohhhh, is haar date vanavond?Als je haar nog smst, wens haar dan even veel plezier van mij
Serieus?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, ik probeer me er nou eens één keertje niet (teveel) mee te bemoeien
Hij schreef het net zelf in het R&P topic van de Singles actie.
Hoe weet jij dat?quote:
Ik verveel mequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:53 schreef Greys het volgende:
En nu smst ze dat ze er zwart wc-papier hebben
Q, tissur?
Live updatesquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:53 schreef Greys het volgende:
En nu smst ze dat ze er zwart wc-papier hebben
Q, tissur?
Hij is er nog nietquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
Live updates
Vraag eens of hij al in haar broekje zit?
quote:
Ik denk dat ze het meendequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:56 schreef Qwea het volgende:
[..]saai. Hebben ze echt zwart wc papier of was dat een garpje? Anders zou ik een rol meenemen als ik haar was
of 3
Sms dat ze wat rollen voor me meejatquote:
Zodat die haatbaarden hun aandacht nog 'ns extra op NL richten nu Wilders meepraat met de regering? Niet dat ik vind dat je wegens bedreigingen niet moet stemmen op wat je wilt maar Wilders gooit alleen olie op het vuur, daarbij vind ik het ook niet terecht deze inderdaad achterlijke extremisten te beschouwen als representatief voor de gehele Islam, dat zou hetzelfde zijn als alle christenen aansprakelijk stellen voor de achterlijkheid van bijvoorbeeld de Westboro Baptist Church.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:53 schreef Qwea het volgende:
http://www.rtl.nl/%28/act(...)dreigt_Nederland.xmlen daarom heb ik nou o.a wilders gestemd. Wat een achterlijk geloof is het toch ook
Te laat: ik denk dat het koppel elkaar nu ontmoet heeft en de foons in de kluis verdwijnen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Sms dat ze wat rollen voor me meejatzwart wc papier is baas
Al gooit wilders olie op het vuur, dat is nog steeds geen reden om als achterlijke extremist te denken dat je mensen maar moet bedreigen of aan moet vallen omdat andere mensen een andere mening aanhangen cq een andere godsdienst.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:02 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Zodat die haatbaarden hun aandacht nog 'ns extra op NL richten nu Wilders meepraat met de regering? Niet dat ik vind dat je wegens bedreigingen niet moet stemmen op wat je wilt maar Wilders gooit alleen olie op het vuur, daarbij vind ik het ook niet terecht deze inderdaad achterlijke extremisten te beschouwen als representatief voor de gehele Islam, dat zou hetzelfde zijn als alle christenen aansprakelijk stellen voor de achterlijkheid van bijvoorbeeld de Westboro Baptist Church.
Het is weekend, vraag het maandagochtend nog maar 'nsquote:
Ik zit nog steeds niet op mn laptopquote:
Dan is zo op vakansiequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:14 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Het is weekend, vraag het maandagochtend nog maar 'ns
Ja dat dusquote:
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:02 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Zodat die haatbaarden hun aandacht nog 'ns extra op NL richten nu Wilders meepraat met de regering? Niet dat ik vind dat je wegens bedreigingen niet moet stemmen op wat je wilt maar Wilders gooit alleen olie op het vuur, daarbij vind ik het ook niet terecht deze inderdaad achterlijke extremisten te beschouwen als representatief voor de gehele Islam, dat zou hetzelfde zijn als alle christenen aansprakelijk stellen voor de achterlijkheid van bijvoorbeeld de Westboro Baptist Church.
quote:
Dat ben ik helemaal met je eens, alleen denk ik niet dat de methode van Wilders een oplossing biedt, eerder averechts werkt en ook gematigde moslims tegen "het westen" in het harnas jaagt terwijl ik juist geloof dat we die hard nodig hebben om de extremisten aan te pakken.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Al gooit wilders olie op het vuur, dat is nog steeds geen reden om als achterlijke extremist te denken dat je mensen maar moet bedreigen of aan moet vallen omdat andere mensen een andere mening aanhangen cq een andere godsdienst.
Het geloof an sich wellicht, de mensen zelf vallen heel erg mee, voor zover ik die ken. De enige moslim die ik persoonlijk ken(de) en echt een hufter vind is toevallig een bekeerde Nederlander. Z'n ex-vrouw en haar familie uit Bangladesh zijn echt schatten van mensen, ik kom er nog wel 'ns over de vloer.quote:Ik beschouw overigens niet de hele islam als achterlijk en extremisten. Maar wel het overgrote deel.
Ik ken echt heel erg veel moslims en daarbij zit af en toe een klootzak. Niet meer of minder dan bij welke andere groepering, al dan niet religieus.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:20 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Dat ben ik helemaal met je eens, alleen denk ik niet dat de methode van Wilders een oplossing biedt, eerder averechts werkt en ook gematigde moslims tegen "het westen" in het harnas jaagt terwijl ik juist geloof dat we die hard nodig hebben om de extremisten aan te pakken.
[..]
Het geloof an sich wellicht, de mensen zelf vallen heel erg mee, voor zover ik die ken. De enige moslim die ik persoonlijk ken(de) en echt een hufter vind is toevallig een bekeerde Nederlander. Z'n ex-vrouw en haar familie uit Bangladesh zijn echt schatten van mensen, ik kom er nog wel 'ns over de vloer.
Ow, in dat geval: de databases die ik nog controleer staan dit weekend hun berekeningen te draaien, de groep die de andere database beheert is nog bezig de schade te bepalenquote:
Is allang weer thuis en goedgekeurd voor de OK op maandag. Hij is 's morgens meteen aan de beurt.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:20 schreef nokwanda het volgende:
Ik heb trouwens niet echt teruggelezen. is er al een update over Pagan?
Ik heb Strega vanochtend wel even gesproken, maar hij zou nu al wel thuis moeten zijn.
Spannend!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:23 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ow, in dat geval: de databases die ik nog controleer staan dit weekend hun berekeningen te draaien, de groep die de andere database beheert is nog bezig de schade te bepalen
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
Kijk mn lieve Billy gisteren, hijs zo flieft op de buuf![]()
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
Kijk mn lieve Billy gisteren, hijs zo flieft op de buuf![]()
Heel spannend (ik weet welke boeteclausule kleeft aan te late leveringquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Spannend!
Ik heb echt alles in mn familie, gristenen ( katholiekjes aan mama's zijde, en protestantjes aan papa's kant ) Boeddisten, hindoes, en moslims, en bij ons viert iedereen altijd allemaal samen feest.
En ik werk voor joden![]()
Het zal mij worst wezen allemaal
Goeeeeeeeeeeeedemorgenquote:
Goedemorgen!quote:
ja, nadat ik vanochtend om half zes m'n bed uit moest, de cylinderkop van m'n brommer afschroeven voor m'n presentatie en naar school hollenquote:
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:37 schreef Barbaaf het volgende:
Ik heb ooit een blauwe maandag Wicca-rituelen gedaan, omdat m'n toenmalige vriendinnetje daaraan deed, maar het deed me niet veel (steenrijdrituelen). Wel een hoop leuke heksjes ontmoet, in de loop der jaren heb ik met alle vier meiden van die heksenkring wel gerotzooid
Jemig dat is ver hollen, dan mag je wel ff een middagtukje doen ja, heldquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, nadat ik vanochtend om half zes m'n bed uit moest, de cylinderkop van m'n brommer afschroeven voor m'n presentatie en naar school hollen
melk, de witte stille motorquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hekserij en zo , daar heb ik dan weer helemaal niks mee.
Ik ben wel als klein meisje jarenlang doodsbang geweest voor de stille kracht
nee, ik moest trein en pont halen enzoquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jemig dat is ver hollen, dan mag je wel ff een middagtukje doen ja, held![]()
Ik heb veel met de filosofische kant en psychologische kant van religie. Wat doet het met mensen, waarom is het er in de eerste plaats, wat kan het doen met de omgeving, wat heeft het gedaan met de geschiedenis, waarom is een doctrine er en waarom zus en niet zo? Ik spendeer er een groot deel van mijn leven aan, in golven, omdat ik wil weten wat mensen beweegt. Sommigen zijn afkerig van religie, maar gedragen zich wel als religieuzen op andere gebieden. Dat is imo niet echt anders. Ik wil gewoon weten hoe het zit en daarbinnen heb ik mijn eigen geloofssysteem en ben ik wel van de rituelen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:31 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Heel spannend (ik weet welke boeteclausule kleeft aan te late levering).
Zelf heb ik niks met religie, mensen moeten vooral geloven wat ze willen zolang ze hun denkbeelden maar niet aan anderen opdringen. Mijn persoonlijke opvattingen schijnen veel met Boeddhisme overeen te komen, hoor ik wel eens van anderen. Zal wel
Sterktequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:45 schreef ferrari_rood het volgende:
@pagan "fijn" dat je goed gekeurd bent.
Niks geen weekend weg voor mij op dit moment.
Vanmiddag werd ik gebeld dat het niet zo goed ging met mijn vader en dat ze dachten aan zijn alvleesklier
Dus in mijn pauze even naar huis daar schrok ik wel van hem. HA gebeld en door verwezen naar het ziekenhuis. Daar was het schijnbaar ontzettend druk want hij heeft 3uur gelegen op de stoeltjes daar omdat er niet eens een brancard oid beschikbaar was.
Gelukkig niet zijn alvleesklier maar zijn galblaas op dit moment wordt hij geopereerd en ben ik aan het wachten op het telefoontje dat hij bij is dan gaan we weer terug naar het ziekenhuis.
Noooooooou Greys, je weettog dat ik heul niet op poesjes valquote:
Ja maar het is een live stream van kale kittens, da's wel lollig toch?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Noooooooou Greys, je weettog dat ik heul niet op poesjes val![]()
![]()
Bwehehehehequote:Godsamme, ik type je naam en dr begint een stel wijven shalali te zingen, das mega freaky![]()
En maar roepen dat ze zich verveelt, eerder op de avond...quote:
Trut ook hèquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:46 schreef Greys het volgende:
Gb!![]()
[..]
En maar roepen dat ze zich verveelt, eerder op de avond...
Maar ff die foto voor je zoeken, ho maar
quote:
Ik vond het wel flauw dat mijne geen leuke kleuren had, alleen flauw groen.quote:
Ik ookquote:
Oef. Duimen dan maar dat het echt alleen maar een 'virusje' isquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:50 schreef Goodbye het volgende:
Oh, en mijn schoonmoeder is net als jouw moeder, Greys. Vanavond had ze m'n vriend aan de lijn om af te bellen voor morgen omdat ze een virusje had opgepikt en heeft het ondertussen nog een beetje over bloedonderzoeken en 'niet goed' enzo. Belt mijn schoonzusje net dat ze met mijn schoonmoeder op de eerste hulp zit omdat ze de nacht niet in durfde met 40 graden koorts(ze woont alleen).Straks horen we meer van m'n schoonzusje
Ik ben het met je eens.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik vind het zorgwekkend dat ik daadwerkelijk weet wat je bedoelt
Toen ik hem gewoon rook was ik teleurgesteld, rarequote:
Ik heb volgens mij alleen fruitige luchtjes in die zeepquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:53 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Toen ik hem gewoon rook was ik teleurgesteld, raremint
geur ertussen, maar na het douchen ruikt het wel lekker.
Ja, ze gaan nu kijken of ze de nacht daar mag doorbrengen. Zo nee, dan moeten we die kant waarschijnlijk op om daar even te gaan slapen, want ze vindt het echt eng alleen (en m'n schoonzus heeft nachtdienst, werkt in de zorg). Of ze moeten haar daar gerust kunnen stellen, natuurlijk.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Lekker is die zeep he?
[..]
Oef. Duimen dan maar dat het echt alleen maar een 'virusje' is
You can say that again..quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:54 schreef Ingetje79 het volgende:
Tis wat met de ouders/schoonouders hier
het ergste is dat ik ook weet wat curly wurly is, you snap the whip, honey i washed the kidsquote:
Ja, echt balen. Ze zit aan het einde van een intensieve kuur (hep. C) dus ze heeft bijna geen weerstand meer.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:56 schreef Greys het volgende:
Arm mensje, Gb! Misschien hebben ze wel iets om die koorts snel weg te krijgen.
Hoop dat ze zich snel beter voelt, dan is het ook minder eng.
Jeetjequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:00 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, echt balen. Ze zit aan het einde van een intensieve kuur (hep. C) dus ze heeft bijna geen weerstand meer.
Schijnt ze al járen onder de leden te hebben. Echt zo lang dat m'n schoonzusje zich nog heeft laten testen omdat ze in de zorg werkt.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:05 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jeetje![]()
Hoe heeft ze dat opgelopen dan?
Iquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
het ergste is dat ik ook weet wat curly wurly is, you snap the whip, honey i washed the kids
waarom onthou ik dat
Oh my, dat moet leuk zijnquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:10 schreef Greys het volgende:
[..]
APK had laatst nog een nieuwe Lush variant bedacht, ff zoeken...
Ja, ik hou op met topic kapen hoorquote:
Aan het voetjevrijenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Waar is Tombo de zoekmachine als je haar nodig hebt
In het donker geen vieze dingen aan t doen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is toch geen topic kapenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:11 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, ik hou op met topic kapen hoorHet gaat over het algemeen heel goed met haar, dus je schrikt er gewoon even van als er dan ineens zoiets gebeurd.
Jajaja, maar ik heb gespuid en dan vind ik het genoegquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:12 schreef oh-oh het volgende:
Waarom is het topic kapen als je post over wat je bezig houdt zeg?
Ze hadden allebei in hun eigen beschrijving staan dat ze een dirty mind hebben, geloof ikquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
In het donker geen vieze dingen aan t doen.
Prioriteiten
die wordt dan tijdelijk vervangen door zwabbersearchquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:12 schreef Greys het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:52 schreef APK het volgende:
[..]
Niet bij mij in de buurt blijkbaar, heb tenminste geen 'motorcycle-brilcream-puppy-licky-licky' geur geroken de laatste weken.
Noh, hij mag niet eens in dr broekjequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze hadden allebei in hun eigen beschrijving staan dat ze een dirty mind hebben, geloof ik
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:14 schreef oh-oh het volgende:Je zei gespuid
![]()
Kinky!
Oeh dat meisje met die tic met dat oog vind ik echt pijnlijk om naar te kijken![]()
Tattoo Ben moet winnen!
Goffer, ik had hem ook nét gevondenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
die wordt dan tijdelijk vervangen door zwabbersearch
[..]
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:17 schreef oh-oh het volgende:
Ja ja, Barbie zegt dat t dr eigen haarkleur is
ik op APK lush motorcycle brilcream puppy lickyquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Goffer, ik had hem ook nét gevonden
Ik zocht op 'APK psycho' () omdat hij vlak daarvoor had gezegd dat ie Lush een psycho shop vond (
).
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:17 schreef oh-oh het volgende:
Ik word echt doodnerveus van dat oog, ik zou alleen naar dr concert gaan als ik ook mn stoel om mocht draaienquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:16 schreef Goodbye het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En ik vind Ben Saunders ook top
Bwahahahaquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:17 schreef oh-oh het volgende:
Is die uitgroei ook echt?quote:
Puur natuur jaquote:
Ja, maar dat had ik ookquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze had op een heel jonge foto ook al dat spierwitte haar
NOU IK NIET!quote:
quote:
Bruin krulhaar is baasquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:26 schreef DeZwabber het volgende:
bruin haar is eigenlijk hartstikke saai
Jeeeeezus, is dr ooit nog ergens 1 programma op tievie ZONDER Neuk en Simon?????????????quote:
Hihihihiihiquote:
Beste openingszin: "hebbie nog problemuh?"quote:
Neequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jeeeeezus, is dr ooit nog ergens 1 programma op tievie ZONDER Neuk en Simon?????????????
Dat had ik toen ik 16 was en dat is achteraf best aandoenlijk geweest toenquote:
"ik ben een klein geil sletje"quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:28 schreef Greys het volgende:
Barbie schaamde zich een beetje omdat ze 'neuken' op tv had gezegd.
Dat liedje dat ze zong over afzuigen enzo viel dan zeker wel mee.
Was ik maar fan dan, dan was mn leven NOG mooierquote:
Oké, wanneer en wie gaat er mee? Meeeeetingquote:
Ze zijn op elke zender denk ik ...quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:30 schreef trovey het volgende:
Zitten jullie nou naaar een tv-programma te kijken of zo want ik snap de ballen meer van deze conversatie.![]()
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:30 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oké, wanneer en wie gaat er mee? Meeeeeting![]()
Ja die moet je nu wel laten zien dusquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:33 schreef DeZwabber het volgende:
ik heb vandaag de foto's gevonden die zijn gemaakt tijdens mijn introkamp![]()
bagger foto's
whutwhutwhut?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:33 schreef Ingetje79 het volgende:
Greheys, ik heb te vroeg gejuichd....er is weer illegaal geld afgeschreven
Kijk nou niet, dan komen ze daar ook!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:33 schreef trovey het volgende:
Neuk en Simon? Zitten nu op Ned.1 en RTL4.Even een andere zender opzoeken.
Ik kijk wel even naar de Leeuw.
circusthemequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
En ze zijn echt op twee zenders, weet ik veel, ik lul maar wat, Chico ligt al een uur op de afstandbediening, ik kon nog niet zappen al zou ik het willenquote:
Ach jezusquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:33 schreef Ingetje79 het volgende:
Greheys, ik heb te vroeg gejuichd....er is weer illegaal geld afgeschreven
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
circustheme
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wies dat sletje met dat hartje???????
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
wees gerust, ze heeft een vriendquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wies dat sletje met dat hartje???????
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Ach jezus
Ik denk dat we 6 november even met die koektrommel-urn moeten dreigen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |