abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87091600
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 10:55 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Geenstijl had laatst ook een mooi leugentje ontdekt. Alhoewel leugentje, een grove leugen.
Nou, super. Wat was dat dan precies?
En was dat niet gewoon foute informatie? Geenstijl heeft geen eigen journalisten en moeten het doen met info van elders. Kan ruis tussen zitten zoals overal wel gebeurd. Val je ook niet over.

Tis een duidelijk gevalletje van "die en die hebben een anti-moslim toon, dus afbranden". Geef nu maar gewoon toe.
pi_87091649
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 19:18 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Dus als jij van macremeeën houdt, en een neonazi houdt van macrameeën, dan gaan jullie gezellig macrameeën. En als hij dan zegt "alle joden moeten vergast", dan zeg jij "wil je nog koffie?" om het gesprek weer op een gemeenschappelijke interesse te brengen?
Dat je hier nog bent nadat je zo onderuit bent gegaan. Je hebt ballen, maar dat kan door blinde negeertactiek komen. Je geloofwaardigheid is wel naar de knoppen.
pi_87091782
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 10:58 schreef Wijze_appel het volgende:

[..]

Nou, super. Wat was dat dan precies?
En was dat niet gewoon foute informatie? Geenstijl heeft geen eigen journalisten en moeten het doen met info van elders. Kan ruis tussen zitten zoals overal wel gebeurd. Val je ook niet over.

Tis een duidelijk gevalletje van "die en die hebben een anti-moslim toon, dus afbranden". Geef nu maar gewoon toe.
http://www.geenstijl.tv/2(...)opverhaal_kapot.html

Enough said.
Allah Al Watan Al Malik
pi_87091861
quote:
Ja? En?
De linkse kliek zoals 1 Vandaag sloeg de plank vaker mis. Om nog maar niet over andere linkse media te spreken. Waarom haal je die er niet bij?

Zoals ik eerder zei gaat het om anti-moslim geluid wat je meer bezig houd dan een evenwichtige mening. Dit is te opvallend, dat ziet iedereen.
pi_87091991
quote:
Ik dacht dat jij juist degene was die een hekel had aan het accentueren van uitzonderingen? Waarom doe je dat nu dan wel lieve Mutantje? Of ben je een tikkeltje hypocriet als het gaat om dit soort zaken?
pi_87092011
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 11:12 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ik dacht dat jij juist degene was die een hekel had aan het accentueren van uitzonderingen? Waarom doe je dat nu dan wel lieve Mutantje? Of ben je een tikkeltje hypocriet als het gaat om dit soort zaken?
Over wat voor uitzonderingen heb je het? Ik had een hekel aan generaliseren, zeer zeker niet aan het specifiek accentueren. Groot verschil Scorpje.
Allah Al Watan Al Malik
pi_87092084
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 11:13 schreef Mutant01 het volgende:

Ik had een hekel aan generaliseren
Inderdaad "had". Je bent er nu erg goed in en hoopt met erg veel tekst en wat Dikke Van Dale woorden ertussen de schijn hoog te houden.
pi_87092118
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 11:16 schreef Wijze_appel het volgende:

[..]

Inderdaad "had". Je bent er nu erg goed in en hoopt met erg veel tekst en wat Dikke Van Dale woorden ertussen de schijn hoog te houden.
Een hoop tekst? Dikke van Dale woorden?

Overigens is het niet alleen had, maar ook heb. Als ik zou generaliseren, zou ik de acties van de telegraaf compleet uitsmeren over de gehele Nederlandse media.
Allah Al Watan Al Malik
pi_87092163
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 11:13 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Over wat voor uitzonderingen heb je het? Ik had een hekel aan generaliseren, zeer zeker niet aan het specifiek accentueren. Groot verschil Scorpje.
Waarom trek je dan wel een generaliserende conclusie over de Telegraaf op basis van 1 artikel afkomstig van een ander 'dubieus' communicatiemedium?
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 11:19:45 #135
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_87092174
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 11:19 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Waarom trek je dan wel een generaliserende conclusie over de Telegraaf op basis van 1 artikel afkomstig van een ander 'dubieus' communicatiemedium?
Er is een veel bredere basis dan dat ene artikel, maar dat laat je voor het gemak achterwege.
Intelligent, but fucked up.
pi_87092188
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 11:19 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ik trek nergens een generaliserende conclusie, overigens zijn er in dit topic reeds meerdere leugenachtige artikelen opgenoemd.
Allah Al Watan Al Malik
pi_87092203
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 11:19 schreef Fortune_Cookie het volgende:

[..]

Er is een veel bredere basis dan dat ene artikel, maar dat laat je voor het gemak achterwege.
quote:
Ik niet, Mutant01 wel. Kom jongens, zijn jullie nog niet wakker ofzo? Dit is allemaal niet zo moeilijk te volgen toch?
pi_87092215
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 11:20 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ik trek nergens een generaliserende conclusie, overigens zijn er in dit topic reeds meerdere leugenachtige artikelen opgenoemd.
Niet meer, 1 maar. Dus het totaal staat nog maar op 2.
pi_87092235
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 11:20 schreef Scorpie het volgende:

[..]

[..]

Ik niet, Mutant01 wel. Kom jongens, zijn jullie nog niet wakker ofzo? Dit is allemaal niet zo moeilijk te volgen toch?
Pardon? Lees jij gewoon extreem selectief of lijkt het alleen zo? Je maakt jezelf onbewust belachelijk. Er werd impliciet om ene ander voorbeeld gevraagd.

Geef uberhaupt eerst maar waar ik volgens jou een "generaliserende conclusie" zou trekken.
Allah Al Watan Al Malik
pi_87092371
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 11:22 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Pardon? Lees jij gewoon extreem selectief of lijkt het alleen zo?
Uhu, ik moest lachen.
We hadden zojuist aangetoond dat jij je er schuldig aan maakt. Hoezo plaat voor je ogen?
pi_87092399
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 11:27 schreef Wijze_appel het volgende:

[..]

Uhu, ik moest lachen.
We hadden zojuist aangetoond dat jij je er schuldig aan maakt. Hoezo plaat voor je ogen?
Waaraan schuldig? Wellicht dat je eerst die beschuldiging moet onderbouwen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_87092455
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 11:28 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Waaraan schuldig? Wellicht dat je eerst die beschuldiging moet onderbouwen.
Had ik al gedaan. Maar die plaat zit je wat in de weg, Ik berust me er in dat de rest het wel door heeft.
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 11:30:41 #143
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_87092461
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 11:20 schreef Scorpie het volgende:

[..]

[..]

Volgens mij zeg je net dat hij het allemaal baseert op 1 artikel.... Je hebt zelf toch ook ogen en een stel hersens? Moet ie alles voorkauwen?

Nee toch? Dan is het niet zo gek dat ik aanneem dat jij van mening bent dat zijn argument zwak is, want gebaseerd op 1 artikel.
Intelligent, but fucked up.
pi_87092483
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 11:30 schreef Wijze_appel het volgende:

[..]

Had ik al gedaan. Maar die plaat zit je wat in de weg, Ik berust me er in dat de rest het wel door heeft.
Ah, de welbekende trollmodus heb je geactiveerd. Veel succes.
Allah Al Watan Al Malik
pi_87092521
Ik ga hier even een opruimslotje op gooien
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_87093086
Dit topic had een topic kunnen worden over de ellende daar in Amsterdam-West, maar zowel de TS met een suggestieve OP, als ook sommige users vonden het baggeren leuker. Deze blijft dus dicht
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')