Nou, super. Wat was dat dan precies?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 10:55 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Geenstijl had laatst ook een mooi leugentje ontdekt. Alhoewel leugentje, een grove leugen.
Dat je hier nog bent nadat je zo onderuit bent gegaan. Je hebt ballen, maar dat kan door blinde negeertactiek komen. Je geloofwaardigheid is wel naar de knoppen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:18 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dus als jij van macremeeën houdt, en een neonazi houdt van macrameeën, dan gaan jullie gezellig macrameeën. En als hij dan zegt "alle joden moeten vergast", dan zeg jij "wil je nog koffie?" om het gesprek weer op een gemeenschappelijke interesse te brengen?
http://www.geenstijl.tv/2(...)opverhaal_kapot.htmlquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 10:58 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Nou, super. Wat was dat dan precies?
En was dat niet gewoon foute informatie? Geenstijl heeft geen eigen journalisten en moeten het doen met info van elders. Kan ruis tussen zitten zoals overal wel gebeurd. Val je ook niet over.
Tis een duidelijk gevalletje van "die en die hebben een anti-moslim toon, dus afbranden". Geef nu maar gewoon toe.
Ja? En?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 11:05 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
http://www.geenstijl.tv/2(...)opverhaal_kapot.html
Enough said.
Ik dacht dat jij juist degene was die een hekel had aan het accentueren van uitzonderingen? Waarom doe je dat nu dan wel lieve Mutantje? Of ben je een tikkeltje hypocriet als het gaat om dit soort zaken?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 11:05 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Enough said.
Over wat voor uitzonderingen heb je het? Ik had een hekel aan generaliseren, zeer zeker niet aan het specifiek accentueren. Groot verschil Scorpje.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 11:12 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij juist degene was die een hekel had aan het accentueren van uitzonderingen? Waarom doe je dat nu dan wel lieve Mutantje? Of ben je een tikkeltje hypocriet als het gaat om dit soort zaken?
Inderdaad "had". Je bent er nu erg goed in en hoopt met erg veel tekst en wat Dikke Van Dale woorden ertussen de schijn hoog te houden.quote:
Een hoop tekst? Dikke van Dale woorden?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 11:16 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Inderdaad "had". Je bent er nu erg goed in en hoopt met erg veel tekst en wat Dikke Van Dale woorden ertussen de schijn hoog te houden.
Waarom trek je dan wel een generaliserende conclusie over de Telegraaf op basis van 1 artikel afkomstig van een ander 'dubieus' communicatiemedium?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 11:13 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Over wat voor uitzonderingen heb je het? Ik had een hekel aan generaliseren, zeer zeker niet aan het specifiek accentueren. Groot verschil Scorpje.
Er is een veel bredere basis dan dat ene artikel, maar dat laat je voor het gemak achterwege.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 11:19 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Waarom trek je dan wel een generaliserende conclusie over de Telegraaf op basis van 1 artikel afkomstig van een ander 'dubieus' communicatiemedium?
Ik trek nergens een generaliserende conclusie, overigens zijn er in dit topic reeds meerdere leugenachtige artikelen opgenoemd.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 11:19 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Waarom trek je dan wel een generaliserende conclusie over de Telegraaf op basis van 1 artikel afkomstig van een ander 'dubieus' communicatiemedium?
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 11:19 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Er is een veel bredere basis dan dat ene artikel, maar dat laat je voor het gemak achterwege.
Ik niet, Mutant01 wel. Kom jongens, zijn jullie nog niet wakker ofzo? Dit is allemaal niet zo moeilijk te volgen toch?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 11:05 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Enough said.
Niet meer, 1 maar. Dus het totaal staat nog maar op 2.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 11:20 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik trek nergens een generaliserende conclusie, overigens zijn er in dit topic reeds meerdere leugenachtige artikelen opgenoemd.
Pardon? Lees jij gewoon extreem selectief of lijkt het alleen zo? Je maakt jezelf onbewust belachelijk. Er werd impliciet om ene ander voorbeeld gevraagd.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 11:20 schreef Scorpie het volgende:
[..]
[..]
Ik niet, Mutant01 wel. Kom jongens, zijn jullie nog niet wakker ofzo? Dit is allemaal niet zo moeilijk te volgen toch?
Uhu, ik moest lachen.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 11:22 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Pardon? Lees jij gewoon extreem selectief of lijkt het alleen zo?
Waaraan schuldig? Wellicht dat je eerst die beschuldiging moet onderbouwen.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 11:27 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Uhu, ik moest lachen.
We hadden zojuist aangetoond dat jij je er schuldig aan maakt. Hoezo plaat voor je ogen?
Had ik al gedaan. Maar die plaat zit je wat in de weg, Ik berust me er in dat de rest het wel door heeft.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 11:28 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Waaraan schuldig? Wellicht dat je eerst die beschuldiging moet onderbouwen.
Volgens mij zeg je net dat hij het allemaal baseert op 1 artikel.... Je hebt zelf toch ook ogen en een stel hersens? Moet ie alles voorkauwen?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 11:20 schreef Scorpie het volgende:
[..]
[..]
Ik niet, Mutant01 wel. Kom jongens, zijn jullie nog niet wakker ofzo? Dit is allemaal niet zo moeilijk te volgen toch?
Ah, de welbekende trollmodus heb je geactiveerd. Veel succes.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 11:30 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Had ik al gedaan. Maar die plaat zit je wat in de weg, Ik berust me er in dat de rest het wel door heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |