abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87300858
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 20:39 schreef DennisMoore het volgende:

Oja, die kreeg ik vanmorgen binnen... even proberen :P!
M'n poesje miauwt ^O^.
  donderdag 7 oktober 2010 @ 21:16:10 #177
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_87301464
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 19:49 schreef Pandora73 het volgende:

[..]

Ik heb de mijne eens onbewust op een ijspack gelegd, en daar kreeg hij heel snel compleet de zenuwen van... Scherm dacht dat ik overal tegelijk drukte ook al was ik met mijn vinger niet eens in de buurt van het scherm.
Nou, hier gebeurde er helemaal niks. Had een filmpje gezien van het android forum waar mensen ook dezelfde probs hadden, en hij na het ijspack weer normaal deed. Maar dat werkte bij mij dus niet :P
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_87301815
Die van jou zou toch vandaag gehaald worden?
pi_87301848
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 21:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dan krijg ik gezever over pop3 enzo :)
Laat gmail je live ophalen.
pi_87308876
Welke muziekspeler gebruiken jullie? Ik heb atm gewoon de standaard, heb wel wat anderen geprobeerd, waarbij ik bijv doubletwist music wel erg mooi vond. Maar de controls vanuit het lockscreen zijn toch wel fijn bij de standaard..

Is het ook mogelijk om de albumtitels ed aan te passen, de bibliotheek is nu een enorme choas, omdat alle albums anders zijn naamgegeven...
pi_87310361
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 19:51 schreef JoPiDo het volgende:
Zijn er mensen die programmeren voor Android? Ik ben net begonnen, het is best gemakkelijk. Alleen Eclips instellen was nogal een karwei.
Ik ben er wel enige tijd mee bezig geweest. Heb voor degene die dit ook willen doen een erg duidelijke step by step uitleg hoe eclipse Android ready te maken. Erg duidelijk en hiermee is het een fluitje van een cent. Als iemand het wil hebben PM aub.
pi_87310578
Damm, GPS is echt een extreme accuvreter :|. Vandaag ff 15 km wielrennen gedaan en meteen 25% eraf
pi_87311566
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 00:45 schreef Kandijfijn het volgende:
Damm, GPS is echt een extreme accuvreter :|. Vandaag ff 15 km wielrennen gedaan en meteen 25% eraf
Ik weet niet precies wat je gedaan hebt, maar als je een soort tracker hebt gebruikt wordt het ook automatisch geüpload, dan is dat dus GPS plus internet. En als je het als navigatie hebt gebruikt dan is het GPS+Scherm(+internet). GPS zelf vreet niet zo veel accu.
pi_87311715
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 02:09 schreef Roolio het volgende:

[..]

Ik weet niet precies wat je gedaan hebt, maar als je een soort tracker hebt gebruikt wordt het ook automatisch geüpload, dan is dat dus GPS plus internet. En als je het als navigatie hebt gebruikt dan is het GPS+Scherm(+internet). GPS zelf vreet niet zo veel accu.
My tracks gebruikt van (volgens mij) google. Doet die het direct uploaden? Maar je hebt wel gelijk dat is sowieso internet (voor de kaart) maar scher stond wel weer uit. Voor Windows Mobile had ik een app die alleen GPS locatie's opsloeg en die kon je later op telefoon of pc bekijken via bijvoorbeeld google maps, Geniale app was dat w/
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 07:49:33 #185
46802 Visitor.Q
Neemt alles op!
pi_87312462
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 02:38 schreef Kandijfijn het volgende:

[..]

My tracks gebruikt van (volgens mij) google. Doet die het direct uploaden? Maar je hebt wel gelijk dat is sowieso internet (voor de kaart) maar scher stond wel weer uit. Voor Windows Mobile had ik een app die alleen GPS locatie's opsloeg en die kon je later op telefoon of pc bekijken via bijvoorbeeld google maps, Geniale app was dat w/
MyTracks slaat de gps info gewoon lokaal op, dus hij projecteert het lokaal op een google-map. Je moet er toestemming voor geven om de kaart te uploaden naar Google zelf.
pi_87313207
quote:

[..]

Waarschijnlijk heb je de MyTrack app nog openstaan wanneer je het scherm uitdrukt, hierdoor blijft-ie op de achtergrond de kaarten downloaden. Eerst op Home klikken en de app slaat alleen GPS locaties op zonder verder internetverbruik.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 13:08:07 #187
226558 Brombaard
trots baarddrager
pi_87319763
quote:
Doet die het direct uploaden?
8)7 Sorry voor het offtopic, maar hoe kan je dat in godsnaam schrijven?
pi_87325343
Ik ben op zoek nar een app waarmee ik mijn computer (Windows XP) kan uitschakelen (wellicht ook inschakelen middels Wake on Lan).

Verder zoek ik een App dat mijn SGS omtovert in een toetsenbord.

Dit alles natuurlijk via het WLAN waarop zowel pc als SGS zijn aangesloten.
Life Is What Happens To You While You’re Busy Making Other Plans.........
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 15:44:21 #189
226558 Brombaard
trots baarddrager
pi_87325485
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 15:39 schreef Niowskie het volgende:
Ik ben op zoek nar een app waarmee ik mijn computer (Windows XP) kan uitschakelen (wellicht ook inschakelen middels Wake on Lan).

Verder zoek ik een App dat mijn SGS omtovert in een toetsenbord.

Dit alles natuurlijk via het WLAN waarop zowel pc als SGS zijn aangesloten.
Toetsenbord kan met Gmote.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 18:58:54 #191
6941 APK
Factual, I think.
pi_87331654
quote:
quote:
Nee, het wordt niet gewaardeerd dat ik meer interesse toon in mijn telefoon dan in hun nachtelijke avonturen. Al ben ik snel niet meer de enige die mijn telefoon interessant vind…

Een snelle beweging naar links en mijn scherm is gevuld met interessant wetenschappelijk nieuws. Dat ene leuke YouTube-filmpje waar ze het laatst over hadden, heb ik zo gevonden. Blijdschap overmeestert ze wanneer ik vertel dat Bavaria bij die ene supermarkt in de aanbieding is. Dankbaar zijn ze, als ik de route naar dat huis in die straat in die wijk direct voor ze beschikbaar heb. Haast vol ongeloof luisteren ze hoe ik durf te garanderen dat het straks zal gaan regenen. Hun blik wijkt geen moment van het scherm als ik door de foto’s blader van die ene leuke meid, die ze zojuist op Facebook heeft geplaatst. En ze willen allemaal even proberen om die groene varkens te doden, vliegtuigen te laten landen of door fruit te snijden.
Wat slecht! :') _O-
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 19:23:56 #192
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_87332498
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 18:58 schreef APK het volgende:

[..]

[..]

Wat slecht! :') _O-
En dan ook nog:
quote:
Inmiddels is bovenstaande situatie vrij normaal geworden. Zo ook vanochtend. Sorry jongens, ik ga even ongezellig doen. “Maakt niet uit Paul. Jij mag dat”.
Treurig. :D
I am just a dreamer, but you are just a dream
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 19:40:20 #193
264953 Ploertendoder
Doodt Ploerten!
pi_87333059
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 19:51 schreef JoPiDo het volgende:
Zijn er mensen die programmeren voor Android? Ik ben net begonnen, het is best gemakkelijk. Alleen Eclips instellen was nogal een karwei.
Ik kan het helaas niet, anders had ik echt een FOK! app gemaakt :@
Ik ben illegaal!
Op woensdag 1 december 2010 16:07 schreef honkeytonk het volgende:Ik denk zelfs dat ze achter de schermen een fantopic over mij hebben geopend :Y
pi_87333223
Ik erger me ook aan mensen die de godganse dag op hun telefoon lopen te pielen.
pi_87334137
quote:
Wat een sneuneus, een PDA is heus leuk speelgoed, maar als je er zo obsessief mee bezig bent dan spoor je echt niet. En er nog trots op zijn ook :')
pi_87334191
Die ClaudiaBliss, lekker chickie ook :D

pi_87334290
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 20:08 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Wat een sneuneus, een PDA is heus leuk speelgoed, maar als je er zo obsessief mee bezig bent dan spoor je echt niet. En er nog trots op zijn ook :')
Anders neem je het allemaal even iets te letterlijk -O-
pi_87335071
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 20:11 schreef Ireyon het volgende:

[..]

Nah, maar kom op zeg... dit is toch wel echt redelijk sneu :') Al is de helft waar _O-
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 20:48:08 #199
6941 APK
Factual, I think.
pi_87335954
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 20:11 schreef Ireyon het volgende:

[..]

Heb jij het geschreven? :')
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_87336039
Ik riep in de comments dat hij meer moest neuken. Word 'neuken' weg ge-edit _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')