werkt niet op mijn telefoon, kan niet inloggen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:05 schreef DennisMoore het volgende:
.
http://blogs.skype.com/en/2010/10/android.html
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:31 schreef RolStaart-Beer het volgende:
http://www.engadget.com/2(...)ver-the-last-six-mo/
Android is nu nummer 1 in de US
Ja, er staat ondertussen een andere versie op de site, dus dan werkt dat trucje inderdaad.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 00:48 schreef jampot het volgende:
Hier ging WhatApp vanmiddag ook dood, na het accepteren van een update. Even verwijderen en opnieuw installeren vanaf de site did the trick. De update heb ik deze keer maar ff geweigerd voor de zekerheid
Geweldig! Aan die eerste kan je ook duidelijk zien dat veel mensen over zijn gestapt van de BlackBerry naar de iPhone, terwijl het aantal gebruikers van Android geleidelijk aan blijft stijgen.quote:
Cool, thanks !quote:Op maandag 4 oktober 2010 20:02 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ok en waar precies zeg ik dat dat zo zou zijn?
[..]
https://www.google.com/latitude/apps/history
iPhone én Android, maar voornamelijk iPhone.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 10:40 schreef Vanyel het volgende:
Waaruit maak jij op dat de blackberrygebruikers naar iPhone overstapten? Zou gebeurd kunnen zijn, maar m.i. kun je die conclusie niet definitief trekken uit het plaatje.
Dat kan dus vanalles zijn, kun je uit het plaatje niet opmaken.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:04 schreef Xebber het volgende:
[..]
iPhone én Android, maar voornamelijk iPhone.
Waar zijn anders de mensen in de maand juni met BB gebleven? Terug naar Nokia 3310?
Wel hoor, als je de aanname maakt dat BB-gebruikers niet naar een dumpphone switchen (wat me een redelijke aanname ljkt). De daling van BB-gebruikers valt samen met een stijging in iPhone-gebruikers, en dat allemaal precies rond de iPhone 4-launch.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:08 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dat kan dus vanalles zijn, kun je uit het plaatje niet opmaken.
Dat, plus dat het totaalpercentage van gebruikers van iPhone/BB/Android tussen januari en augustus alleen maar is gestegen.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:10 schreef Merkie het volgende:
[..]
Wel hoor, als je de aanname maakt dat BB-gebruikers niet naar een dumpphone switchen (wat me een redelijke aanname ljkt). De daling van BB-gebruikers valt samen met een stijging in iPhone-gebruikers, en dat allemaal precies rond de iPhone 4-launch.
Hier reageerde ik op. Het eerste plaatje geeft het aantal nieuwe gebruikers en zegt dus niets over totaal aantal in bezit. Kunnen bij wijze van spreken allemaal nieuwe smartphone gebruikers zijn.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 09:43 schreef Xebber het volgende:
[..]
Geweldig! Aan die eerste kan je ook duidelijk zien dat veel mensen over zijn gestapt van de BlackBerry naar de iPhone, terwijl het aantal gebruikers van Android geleidelijk aan blijft stijgen.
Verrek, ik zag 't woordje "acquired" niet, je hebt gelijk.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:22 schreef Vanyel het volgende:
Even terug naar de eerste quote:
[..]
Hier reageerde ik op. Het eerste plaatje geeft het aantal nieuwe gebruikers en zegt dus niets over totaal aantal in bezit. Kunnen bij wijze van spreken allemaal nieuwe smartphone gebruikers zijn.
Met de combinatie van plaatjes en hier en daar een assumptie over gedrag wordt het idd een ander verhaal.
Die staat er toch al, da's die dunne grijze lijn onderaan het plaatjequote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:57 schreef DennisMoore het volgende:
Benieuwd of we straks nog een lijntje Win7 gaan zien.
Ik zou Windows 7 absoluut niet onderschatten, MS heeft vaker markten veroverd waar niks meer te winnen zou zijn.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:57 schreef DennisMoore het volgende:
Benieuwd of we straks nog een lijntje Win7 gaan zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |