Ja? Want? Ik zit zelf te twijfelen of ik een telefoon met Android zou nemen, heb wel een iPhone gehad en heeft me altijd goed bevallen. Wat zijn je argumenten tegen Android?quote:Op zondag 3 oktober 2010 00:08 schreef Merkie het volgende:
Android is leuk maar in november neem ik toch weer een iPhone.
oh god, voel je je nu niet speciaal meer of zoquote:Op zondag 3 oktober 2010 11:49 schreef Dromer het volgende:
Toch vond ik het leuker toen nog niet 'iedereen' (waarvan de helft niet snapt wat ze in handen hebben) een Android telefoon had.
Android is lelijk. Maar verder heb ik geen tegenargumenten, wel voorargumenten voor de iPhone, zoals de beste telefooncamera die er bestaat, het mooiste en scherpste scherm dat er is, de goede batterij, geen gedoe met updates en het hoogwaardige design. Daarnaast heb ik twee jaar een eerste generatie iPhone gebruikt naar volle tevredenheid. En toen had ik de iPhone 4 in mijn handen en was ik verkocht.quote:Op zondag 3 oktober 2010 01:23 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Ja? Want? Ik zit zelf te twijfelen of ik een telefoon met Android zou nemen, heb wel een iPhone gehad en heeft me altijd goed bevallen. Wat zijn je argumenten tegen Android?
Dat zal het zijn.quote:Op zondag 3 oktober 2010 12:05 schreef FUFR het volgende:
[..]
oh god, voel je je nu niet speciaal meer of zo
In aanvulling op DennisMoore: wat jij bedoelt is denk ik CustomRoms erop, wat via rooten gebeurt.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:01 schreef Asskicker14 het volgende:
Froyo is toch met user-generated modificaties, bijv. HD recording die niet via officiële updates enabled worden?
Er zit een verschil tussen trends gewoon niet volgen omdat het het gewoon niet waard is, en iets niet willen júist omdat het een trend is. Dat eerste is gewoon inderdaad wat minder "kuddegeest" hebben, dat tweede is gewoon recalcitrant/alto zijn.quote:Op zondag 3 oktober 2010 13:36 schreef Dromer het volgende:
[..]
Dat zal het zijn.
Ik ben niet zo gek op trends waar iedereen aan meedoet omdat het hip is. Zoals de iPhone dus.
Waarschijnlijk heb ik wat minder de kuddegeest dan jij.
Hier staan wat ervaringen:quote:Op zondag 3 oktober 2010 17:02 schreef Uitdeelzak het volgende:
Ik wil binnenkort misschien een Android telefoon kopen, en ik vroeg me af of de HTC Wildfire een beetje een goede keus is. Want ik heb wel wat reviews gelezen waarin staat dat het scherm echt bagger is, maar ik zou het graag wel eens van jullie willen horen.
Alvast bedankt!
Thanks voor de link, heb het topic net even doorgelezen, veel positieve ervaringen ook.quote:Op zondag 3 oktober 2010 17:04 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hier staan wat ervaringen:
HTC Wildfire #1 - Het kleine broertje van de Desire
Gewoon Google's eigen "My Tracks" voldoet niet?quote:Op zondag 3 oktober 2010 17:59 schreef JoPiDo het volgende:
Weet iemand een leuke gps-tracker voor android? Ik heb net een stuk gefietst en het lijkt me leuk de route terug te zien op google maps.
Lelijk? Welke heb je dan precies bekeken? 1.6 op een magic ofzo?quote:Op zondag 3 oktober 2010 13:00 schreef Merkie het volgende:
[..]
Android is lelijk. Maar verder heb ik geen tegenargumenten, wel voorargumenten voor de iPhone, zoals de beste telefooncamera die er bestaat, het mooiste en scherpste scherm dat er is, de goede batterij, geen gedoe met updates en het hoogwaardige design. Daarnaast heb ik twee jaar een eerste generatie iPhone gebruikt naar volle tevredenheid. En toen had ik de iPhone 4 in mijn handen en was ik verkocht.
Ik heb een HTC Legend en heb vaak genoeg een Galaxy S of Desire in mijn handen gehad. Maar de UI is erg inconsistent en niet intuïtief. HTC Sense vind ik erg bloated en de telefoon-app erger ik me kapot aan.quote:Op zondag 3 oktober 2010 19:43 schreef spooky1234 het volgende:
[..]
Lelijk? Welke heb je dan precies bekeken? 1.6 op een magic ofzo?
Kijk eens naar de interface van een galaxy-s of een htc desire (hd)
Interface met animated effects, live-backgrounds, bewegende widgets, en gallery ziet er echt strakker uit dan iphone en ja ook i4 want een 4 inch scherm is stukken indrukwekkender dan een 3.5 inch no matter resolutie..
Enige waar dat door komt is doordat bepaalde knopjes op elke apparaat ergens anders zitten. Verder is het overal hetzelfde. Home, Return en een soort drop-down (show-upquote:Op zondag 3 oktober 2010 20:19 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik heb een HTC Legend en heb vaak genoeg een Galaxy S of Desire in mijn handen gehad. Maar de UI is erg inconsistent en niet intuïtief. HTC Sense vind ik erg bloated en de telefoon-app erger ik me kapot aan.
And proud of it.quote:Op zondag 3 oktober 2010 16:36 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Er zit een verschil tussen trends gewoon niet volgen omdat het het gewoon niet waard is, en iets niet willen júist omdat het een trend is. Dat eerste is gewoon inderdaad wat minder "kuddegeest" hebben, dat tweede is gewoon recalcitrant/alto zijn.
Ik denk dat ie bedoelt dat de launcher/home app (zoals HTC sense) per telefoon verschilt.quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:37 schreef Luco het volgende:
[..]
Enige waar dat door komt is doordat bepaalde knopjes op elke apparaat ergens anders zitten. Verder is het overal hetzelfde. Home, Return en een soort drop-down (show-upop m'n Galaxy) waar je dezelfde opties in te zien zal krijgen.
Nee hoor, op één telefoon is de UI al erg inconsistent.quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:51 schreef Dromer het volgende:
[..]
And proud of it.![]()
[..]
Ik denk dat ie bedoelt dat de launcher/home app (zoals HTC sense) per telefoon verschilt.
Zelf vind ik het juist een goede zaak dat de boel er niet overal hetzelfde uitziet en je veel meer kunt personaliseren.
Okayy... dan moet die van de iPhone wel erg goed zijn, want na WM was Android voor mij een verlichting voor wat dat betreft.quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:52 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nee hoor, op één telefoon is de UI al erg inconsistent.
Op Android een andere UI gebruiken is niet echt raketwetenschap ofzo.quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:52 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nee hoor, op één telefoon is de UI al erg inconsistent.
guttegut, alsof ik je persoonlijk beledigquote:Op zondag 3 oktober 2010 18:43 schreef Luco het volgende:
[..]
Gewoon Google's eigen "My Tracks" voldoet niet?
Je noemde Google Maps dus ik ging er vanuit dat je My Tracks al geprobeerd hadquote:Op zondag 3 oktober 2010 21:16 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
guttegut, alsof ik je persoonlijk beledig
Ik vind cardiotrainer wel fijn.quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:16 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
guttegut, alsof ik je persoonlijk beledig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |