Dat.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:07 schreef Wuhahaha het volgende:
misschien moet vriendinetjelief volgende keer maar goed opletten en zou ik blij zijn met de klantvriendelijkheid van de winkel.
Snel editten hequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:07 schreef Juicyhil het volgende:
Als je het de volgende dag verlopen is, moet je goed kijken.
Vaak geven ze nog korting als hij bijna verlopen is.
Correctie: Na die datum mag het niet meer verkocht worden, en kan je het doorgaans nog prima eten.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:29 schreef Ninedarts het volgende:
Nee er stond op:
Houdbaarheidsdatum": 29-09-2010
Dus hierna kan je het niet eten...
Het mag dus wel verkocht worden. Alleen garandeert de fabrikant de kwaliteit niet meer.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:32 schreef Voici het volgende:
[..]
Correctie: Na die datum mag het niet meer verkocht worden, en kan je het doorgaans nog prima eten.
Stel je anders ff aan ofzoquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:29 schreef Ninedarts het volgende:
Nee er stond op:
en om half 4 op 28-09 gekocht..
Dus dat moet je alle donuts snel opvreten..
Dus dat hoort niet, vind ik
Wel dus, lees mijn stukje hierboven evenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:32 schreef Voici het volgende:
[..]
Correctie: Na die datum mag het niet meer verkocht worden, en kan je het doorgaans nog prima eten.
Gelezen, merciquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wel dus, lees mijn stukje hierboven evenAlleen zuivel en eieren (en ik gok ook vlees) mogen niet meer na de houdbaarheidsdatum verkocht worden, andere artikelen zoals bijv. koekjes mogen gerust verkocht worden van de VWA.
Ten eerste, dat de houdbaarheidsdatum verlopen wil niet zeggen dat je ze niet meer kan eten. Ten tweede, laat je vriendin eerst eens even kijken tot wanneer dat soort producten houdbaar zijn en ten derde, schaam je diep dat jij nu kwaad bent op die winkel terwijl die werkelijk niets fout hebben gedaan.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:29 schreef Ninedarts het volgende:
Nee er stond op:
en om half 4 op 28-09 gekocht..
Dus dat moet je alle donuts snel opvreten..
Dus dat hoort niet, vind ik
Moet je die wel hebbenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:50 schreef I.R.Baboon het volgende:
En ten vierde, donuts kan je gemakkelijk delen met je sociale omgeving.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |