abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87053353

Het vorige deel: Slank #1190 JONGEEEEE het lijkt net maandag vandaag.

De Slankreeks

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden

• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.

• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.

• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.

• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.

• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!

Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop: • O Ontbijt • T Tussendoortje • L Lunch • D Diner • S Sport

Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.

BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Dieetweb Op dieetweb wordt een lijstje bijgehouden dat hier geplaatst wordt. Wil je in dat lijstje komen, ga dan naar Dieet-web en maak daar een account aan. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst. Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM. Update minmaal eens per maand om in het lijstje te blijven staan. Dit lijstje is niet verplicht hoor!!

Linkjes Heel heel vroeger hadden we een hele lijst met linkjes, ik denk dat niemand hier meer kijkt, geef anders een gil, ben wel benieuwd; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden
Ja doei.
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 10:49:55 #2
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_87053391
jpo
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_87053613
Hallo allemaal! Zowat een week afwezig geweest :o
Had zware week, was moe. Elke dag meteen na thuiskomst gegeten en meteen in slaap gevallen om de volgende dag weer moe wakker te worden.
Vandaag lijkt het een beetje te zijn weggetrokken.
Een voordeel wel: geen avondsnacks *O* Dus alleen mn 3 broodjes, yoghurt, 2 stuks fruit en avond eten gegeten.
Dus zou je denken, ik val misschien wel af! Maar niet dus. Ik ben, zo blijkt na de weging van vanmorgen, nog steeds stabiel. Maar ondertussen krijg ik mn enige broek die ik nog had, praktisch niet meer dicht. Dus draag ik 'm wel, alleen met wijde jurken en shirts erboven, zodat je mn dikke plofbuik niet ziet.
Dus, zo!

Vanavond uit eten met mn collega's in Schagen. Dus om 14.00 richting school. Daar met collega mee naar haar huis. Om daar om 18.00 door onze directeur te worden opgehaald. Wat een gedoe :') maar wel gezellig!
Menukaart staat online! Dus even kijken. .... dat wordt dus mn standaard dat ik zo lekker vind: carpaccio van rund en daarna biefstuk :s)
Zoekt en gij zult vinden, vindt gij het niet, dan is het zoek.
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 10:57:14 #4
236335 neen
schone schijn
pi_87053622
Ik heb nu spijt van gisteravond.
het lijkt niet wat het is
pi_87053688
ik niet, maar Antwerpen is niet mijn stad :+

veel te druk :')

en veel opgebroken straten :X had een half uur eerder in 't hotel kunnen zijn _O-

Zo maar eens op naar Arnhem denk ik.. even m'n gezicht fatsoeneren en dan kan ik :9
Ja doei.
pi_87053729
wat een schijtdag ... en dan heb ik ook nog eens mijn tussendoortjes thuis laten liggen ;(
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_87053743
Succes iedereen die gaat solliciteren, en Cali gefeliciteerd met je drie dagen aanstelling!

Ik zag dat het in het vorige topic nog even over me ging, dus even een update, ook omdat er een breakthrough is. :P. M'n baas is niet degene die de roosters maakt, ten eerste. Toen ik gisteravond op het werk kwam zei hij dus ook heel verbaasd: "Hey, jij was hier gisteravond ook al. Hoe kan dat nou?" Daarop antwoordde ik dus dat dat al een aantal weken zo is en dat het de komende weken ook zo blijft, dat ik twee avonden werk. Dat vond 'ie heel erg raar en niet kunnen, omdat 'ie weet dat ik het verder gewoon erg druk heb. Hij heeft het dus opgeschreven en gaat er vandaag over praten met degene die de roosters wel maakt. *O*.

[ Bericht 0% gewijzigd door DevilsAndDust op 01-10-2010 11:19:08 ]
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_87053965
mogguh!

Ik ben me vannacht helemaal rotgeschrokken :X Lief maakte me wakker, dat ik vergeten was om het stoofpotje uit te zetten voor het slapen gaan.... Dus aangebrande pan, stinkend huis en ik die helemaal uit mijn doen was -O- Het had natuurlijk erger kunnen eindigen en lief had ook niet gemerkt dat het vuur nog aanstond voor we gingen slapen.

Ik moet er niet aan denken dat we brand hadden kunnen hebben :X

Duurde ook echt even voor ik weer kon slapen. En stinken dat het deed :o
Had natuurlijk ook geen fut om vanmorgen te gaan lopen, dus dat doe ik morgenochtend wel :Y

Lijstje:
O: havermoutprutje
T: Shake
L: 2 roggebrood, kipfilet en pindakaas
T: tomaat en 1/2 komkommer
D: peen en ui stamppot met rookworst
T: eitjes
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_87054277
Goed nieuws DaD! Dat hij er nu pas achterkomt... |:(

Das zeker even schrikken aurum!

Is het al vijf uur?!

Straks wel lekker snacken :D frikandelletje en een vietnamese loempia met chilisaus :9~
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_87054332
Ik zit maar mooi weer in college, :O
pi_87054382
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 11:24:58 #12
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_87054518
Fijn DaD dat hij er werk van maakt!

ik ben weer terug van het gesprek, had tijdens het gesprek geen tijd in het zicht, maar heb er achteraf keurig een klein uur over gedaan (vind het normaal gesproken moeilijk om het niet teveel uit te laten lopen *)
Wel lastig als casus voor mijn studie,maar wil het op zich wel proberen. Anyway, I rocked that conversation :7 het engels ging gelukkig weer een stuk beter, wist de juiste vragen te stellen en er was zowaar sprake van contactgroei tijdens het gesprek *O*
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 11:28:26 #13
171422 LadyBlack
paint it black
pi_87054640
*O* well done!

En aurum, jemig wat schrikken! :o Ik zou ook eerst niet kunnen slapen hoor... brrrr
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 11:29:30 #14
277802 _Calimero_
pi_87054676
quote:
WOW inderdaad! hoe lang kan die man zijn adem wel niet inhouden joh!
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 11:29:54 #15
277802 _Calimero_
pi_87054692
Hoop trouwens dat Perruche straks net zo enthousiast terugkomt *O*
pi_87054697
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 11:24 schreef _Calimero_ het volgende:
Fijn DaD dat hij er werk van maakt!

ik ben weer terug van het gesprek, had tijdens het gesprek geen tijd in het zicht, maar heb er achteraf keurig een klein uur over gedaan (vind het normaal gesproken moeilijk om het niet teveel uit te laten lopen *)
Wel lastig als casus voor mijn studie,maar wil het op zich wel proberen. Anyway, I rocked that conversation :7 het engels ging gelukkig weer een stuk beter, wist de juiste vragen te stellen en er was zowaar sprake van contactgroei tijdens het gesprek *O*
^O^
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_87054710
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 11:28 schreef LadyBlack het volgende:
*O* well done!

En aurum, jemig wat schrikken! :o Ik zou ook eerst niet kunnen slapen hoor... brrrr
en ik had nog zo'n trek in mijn stoofpotje :{w
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 11:30:36 #18
277802 _Calimero_
pi_87054716
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 11:07 schreef _aurum_ het volgende:
mogguh!

Ik ben me vannacht helemaal rotgeschrokken :X Lief maakte me wakker, dat ik vergeten was om het stoofpotje uit te zetten voor het slapen gaan.... Dus aangebrande pan, stinkend huis en ik die helemaal uit mijn doen was -O- Het had natuurlijk erger kunnen eindigen en lief had ook niet gemerkt dat het vuur nog aanstond voor we gingen slapen.

Ik moet er niet aan denken dat we brand hadden kunnen hebben :X

Duurde ook echt even voor ik weer kon slapen. En stinken dat het deed :o
Had natuurlijk ook geen fut om vanmorgen te gaan lopen, dus dat doe ik morgenochtend wel :Y

Lijstje:
O: havermoutprutje
T: Shake
L: 2 roggebrood, kipfilet en pindakaas
T: tomaat en 1/2 komkommer
D: peen en ui stamppot met rookworst
T: eitjes
Jeetje! Hoe kwam je vriend er dan achter?Wer hij er wakker van?
pi_87054803
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 11:30 schreef _Calimero_ het volgende:
Jeetje! Hoe kwam je vriend er dan achter?Wer hij er wakker van?
Hij moest vannacht plassen. Thank god for the midnight pipi B-)
pi_87054885
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 11:29 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

WOW inderdaad! hoe lang kan die man zijn adem wel niet inhouden joh!
Wel heel lang denk ... stond bij dat hij de kampioen daarin was, dus dat zal wel een minuut of 15 zijn ofzo? :?

Ik heb net 2 broodjes pindakaas gegeten, dus dat is de start van mijn lijstje en nu even yoghurt drink drinken
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 11:39:16 #21
229513 Blurred86
Live Positive
pi_87055010
Fijn dat het zo goed ging Cali! Wat is 'contactgroei' tijdens een gesprek? Dat het steeds openhartiger wordt ofzo?
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 11:46:49 #22
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_87055299
Caliiii! Gaat lekker he :D *trots is* *O*

*duimt verder voor Perruche* *O*
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_87055331
file... ;(
Ja doei.
pi_87055719
Hurray voor Cali en DaD! *O* En -O- voor Aurum. Ik moet ook altijd een midnight pipi, het heeft soms voordelen :+

Oh my, kreeg gisteren een mail van collega dat ze het af en toe niet eens was met trefwoorden en plaatsingen die andere collega en ik aan boeken hadden gegeven. Nu word ik daar altijd een beetje pissig van (zeker trefwoorden, geef 5 mensen een boek en je krijgt 5 verschillende interpretaties). Nu ben ik die trefwoordenlijst eens aan het bekijken en ik kom me toch fouten tegen >:) Ben er maar mee gestopt omdat het teveel werk is om de hele lijst na te lopen, maar mijn handen jeuken O-) Heb nu al zeven prints liggen waar trefwoorden op staan die niet eens bestaan :+ Mehehe.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 11:59:19 #25
277802 _Calimero_
pi_87055743
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 11:39 schreef Blurred86 het volgende:
Fijn dat het zo goed ging Cali! Wat is 'contactgroei' tijdens een gesprek? Dat het steeds openhartiger wordt ofzo?
Dat er een band onstaat en iemand zich veilig genoeg voelt of gaat voelen om te kunnen praten.
:Y
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 12:03:53 #26
277802 _Calimero_
pi_87055918
>:)
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 11:58 schreef Syrena het volgende:
Hurray voor Cali en DaD! *O* En -O- voor Aurum. Ik moet ook altijd een midnight pipi, het heeft soms voordelen :+

Oh my, kreeg gisteren een mail van collega dat ze het af en toe niet eens was met trefwoorden en plaatsingen die andere collega en ik aan boeken hadden gegeven. Nu word ik daar altijd een beetje pissig van (zeker trefwoorden, geef 5 mensen een boek en je krijgt 5 verschillende interpretaties). Nu ben ik die trefwoordenlijst eens aan het bekijken en ik kom me toch fouten tegen >:) Ben er maar mee gestopt omdat het teveel werk is om de hele lijst na te lopen, maar mijn handen jeuken O-) Heb nu al zeven prints liggen waar trefwoorden op staan die niet eens bestaan :+ Mehehe.
en die woorden heeft de betreffende zeik-collega bedacht?
ik zou de lijst eens even subtiel onder haar neus leggen, of tussen neus en lippen door vragen of ze kan uitleggen wat het betekent >:) ?
pi_87056140
Gefeliciteerd Cali! *O*

Heb m'n 'mojo' :') weer terug! Merk dat ik weer at random gek wordt op vrouwen... op straat, in videoclips, sportschool, is weer even wennen :D
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_87056208
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 12:03 schreef _Calimero_ het volgende:
>:)
[..]

en die woorden heeft de betreffende zeik-collega bedacht?
ik zou de lijst eens even subtiel onder haar neus leggen, of tussen neus en lippen door vragen of ze kan uitleggen wat het betekent >:) ?
Nou, er heeft hier nog een disfunctionerend iemand gewerkt, die zal de schuld wel krijgen :+ Ik heb haar net al gemaild (uiteraard met een cc naar de bazin & andere collega). Ik vermoed eigenlijk ook dat ik niet de hoofddader ben, maar mijn andere collega. Die heeft nl. eerst bij mij op de andere locatie gewerkt en toen vroeg ik me al af wat die in haar vorige baan voor werk deed. Ze is administratief niet sterk en ook bibliotheektechnisch laat ze steken vallen (terwijl ze wel de opleiding heeft gehad).

Plus ik vraag als ik het niet zeker weet, of laat het liggen oO< (tis eigenlijk ook niet mijn taak hier).
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 12:12:43 #29
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_87056236
Ja, speaking of solliciteren...Ik heb een aanbevelingsbrief nodig van een van mijn collega's hier, die ook m'n scriptiebegeleider is. Die brief moest ik eerst zelf opzetten, en dan zou hij het veranderen. Gedaan, en ik dacht slim te zijn door op een emailtje van hem te antwoorden. STuur ik het naar al m'n collega's. Zoooooo stom! -O-
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 12:12:55 #30
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_87056246
oh, en hoi! m'n internet doet het thuis niet... -O-
  Vis een optie? vrijdag 1 oktober 2010 @ 12:13:48 #31
70532 loveli
N
pi_87056286
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 11:47 schreef motorbloempje het volgende:
file... ;(
motor?
crap in = crap out
  Vis een optie? vrijdag 1 oktober 2010 @ 12:14:58 #32
70532 loveli
N
pi_87056331
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 12:12 schreef AKnynke het volgende:
Ja, speaking of solliciteren...Ik heb een aanbevelingsbrief nodig van een van mijn collega's hier, die ook m'n scriptiebegeleider is. Die brief moest ik eerst zelf opzetten, en dan zou hij het veranderen. Gedaan, en ik dacht slim te zijn door op een emailtje van hem te antwoorden. STuur ik het naar al m'n collega's. Zoooooo stom! -O-
Ouch.... beginnersfout!!
crap in = crap out
pi_87056335
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 12:12 schreef AKnynke het volgende:
oh, en hoi! m'n internet doet het thuis niet... -O-
Duutser kwam toch binnenkort weer? Kan hij vast wel fixen ;)
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 12:17:10 #34
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_87056437
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 12:14 schreef loveli het volgende:

[..]

Ouch.... beginnersfout!!
zo stom, zeker omdat ik er net werk, en dus alweer laat zien dat ik er misschien wel weg wil. Gelukkig zeg ik iets in het mailtje over alle opties openhouden en dat de vacature pas in sept. 2011 is.

@ Vizor, de Duutser is er, maar kan het ook niet fixen..jammer maar helaas!
  Vis een optie? vrijdag 1 oktober 2010 @ 12:19:27 #35
70532 loveli
N
pi_87056522
Als de duutser er is heb je wel andere dingen te doen dan internetten.
crap in = crap out
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 12:19:48 #36
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_87056535
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 12:19 schreef loveli het volgende:
Als de duutser er is heb je wel andere dingen te doen dan internetten.
ja, werken. Vandaag. Tenminste, vanmiddag even...
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 12:23:03 #37
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_87056643
Nynke :o Aargh naar dat soort dingen... Nouja, dan weten ze het meteen maar vast? oO<

Woehoe ik ga misschien samba en reggaetonles proberen volgende week :D Wel dezelfde dag als latin vibes, maar dan eet ik maar wat extra :+
pi_87056818
Weet iemand uit zijn hoofd of er wegwerkzaamheden zijn dit weekend op de A2 tussen Limburg en Utrecht? Voor zo ver ik zelf kan zien valt het mee, maar ik ken de plaatsen niet waar we langs moeten :') (behalve Everdingen, dat is volgend weekend afgezet).
pi_87056868
Ik moet 4 meisjes tussen de 17 en 23 interviewen maar ik weet niemand :'(
  Vis een optie? vrijdag 1 oktober 2010 @ 12:30:25 #40
70532 loveli
N
pi_87056869
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 12:28 schreef Syrena het volgende:
Weet iemand uit zijn hoofd of er wegwerkzaamheden zijn dit weekend op de A2 tussen Limburg en Utrecht? Voor zo ver ik zelf kan zien valt het mee, maar ik ken de plaatsen niet waar we langs moeten :') (behalve Everdingen, dat is volgend weekend afgezet).
niet uit m'n hoofd..
http://www.vid.nl/wegwerk.html
crap in = crap out
pi_87056872
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 12:23 schreef MariaEtcetera het volgende:
Nynke :o Aargh naar dat soort dingen... Nouja, dan weten ze het meteen maar vast? oO<

Woehoe ik ga misschien samba en reggaetonles proberen volgende week :D Wel dezelfde dag als latin vibes, maar dan eet ik maar wat extra :+
Laatste tijd lekker fanatiek bezig met sporten niet? ^O^
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 12:30:59 #42
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_87056891
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 12:30 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik ben nog een week of 2 23, wat wil je weten? oO<
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 12:31:52 #43
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_87056926
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 12:30 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Laatste tijd lekker fanatiek bezig met sporten niet? ^O^
Meestal wel, al heb ik er hier wel meer tijd voor :D Danslesjes zijn fijn O+ Echt dunner word ik er niet van, wel blijer :+
pi_87056991
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 12:30 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ik ben nog een week of 2 23, wat wil je weten? oO<
Het heet geloof ik anders, 4 meisjes om de tafel, filmcamera er bij en meningen vragen
  Vis een optie? vrijdag 1 oktober 2010 @ 12:38:05 #45
70532 loveli
N
pi_87057131
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 12:31 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Meestal wel, al heb ik er hier wel meer tijd voor :D Danslesjes zijn fijn O+ Echt dunner word ik er niet van, wel blijer :+
Holy moly, nog blijer? Zal een feestje zijn bij jou!
crap in = crap out
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 12:40:59 #46
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_87057225
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 12:38 schreef loveli het volgende:

[..]

Holy moly, nog blijer? Zal een feestje zijn bij jou!
Ehhh laten we zo zeggen: als ik met enige regelmaat dansjes doe ben ik energieker en endorphine = blijheid? :P

Ik ben van mezelf ook al wel een blij persoon denk ik, maar toch he! :+
pi_87057231
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 12:31 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Liever een leuke vrolijke meid, dan een chago skinny trut. :7
Disclaimer: niet dat dunne vrouwen automatisch chago trutten zijn
pi_87057251
Pff, ik zit me toch na te denken over het geluid van Qmusic, zo irritant ook die cryptische aanwijzingen.
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 12:46:27 #49
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_87057384
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 12:33 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Het heet geloof ik anders, 4 meisjes om de tafel, filmcamera er bij en meningen vragen
Oh. Dan heb je aan mij niet zoveel nee!
pi_87057533
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 12:40 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ehhh laten we zo zeggen: als ik met enige regelmaat dansjes doe ben ik energieker en endorphine = blijheid? :P

Ik ben van mezelf ook al wel een blij persoon denk ik, maar toch he! :+
Sporten FTW!

Cardio met muziek van Slipknot :') en dan hevig bezweet met een lach van oor tot oor op huis aan! _O_
pi_87057634
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 12:46 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Oh. Dan heb je aan mij niet zoveel nee!
Je kan mij wel helpen door te vertellen welke voetballers je het leukst vindt!
pi_87057780
Christiano Ronaldo!! Hoe cliché! :')
Dikke arrogante klojo (zo komt het over) maar wel erg leuk om naar te kijken. Helaas ben ik 24 en mag ik niet meedoen :P
pi_87057870
HA, krijgen op het werk het universiteitsblaadje, daarin staan de emailadressen en telefoonnummers van de examencommissie! Volgende week mailen wanneer ik mijn BA kan komen halen 8-) Of zou ik nu al mailen, dan hebben ze langer tijd om 'm te zoeken :') Laatste mailwisseling was in 2006 :@
pi_87058009
:W
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_87058023
Iedereen mag lekkere/leukevvoetballers noemen :D de heren mogen zeggen welke voetballers zij denken die de dames leuk vinden.

Wat een kromme zin!
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 13:04:16 #56
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_87058034
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 12:53 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Je kan mij wel helpen door te vertellen welke voetballers je het leukst vindt!
Euhhh oei :o Van Bronckhorst is wel okee! Al is die tegenwoordig ook oud :P Verder kan ik even niks bedenken, heb het niet zo op voetballers :o
pi_87058085
zo, ben maar thuis gaan werken anders werd het weer een te slechte dag qua eten...

Lijstje

O: brinta
T: niks, lag thuis...
L: beenham van gisteren die over was + 2 lepels aardappel puree (toen was ie op)
T: 0% vet griekse yoghurt
T: walnoten
D: hamburgers (denk ruim 200 gram gehakt) + salade
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 13:06:01 #58
229513 Blurred86
Live Positive
pi_87058092
ik ken geen voetballers! :') Alleen maar hele oude zoals ehm dennis bergkamp en jaap stam haha en ehm frank en ronald de boer 8-)
  Vis een optie? vrijdag 1 oktober 2010 @ 13:06:03 #59
70532 loveli
N
pi_87058093
Ronaldo :'(

Ik ben te oud denk ik. Zou zo snel geen enkele leuke voetballer kunnen noemen. Ja, van Bommel misschien.
crap in = crap out
  Vis een optie? vrijdag 1 oktober 2010 @ 13:06:39 #60
70532 loveli
N
pi_87058114
Van Bronckhorst ook, maar die is meer sympathiek dan lekker.
crap in = crap out
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 13:06:47 #61
229513 Blurred86
Live Positive
pi_87058121
oh en ik ken die van sylvie meijs en wesley snijder (?) ken ik ook!
pi_87058138
ik weet meer de goede voetballers :@

kijk wel graag voetbal, maar meer voor het spelletje dan de leuke mannen :P
pi_87058140
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 13:03 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Iedereen mag lekkere/leukevvoetballers noemen :D de heren mogen zeggen welke voetballers zij denken die de dames leuk vinden.

Wat een kromme zin!
Ivan Campo natuurlijk! :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 13:08:12 #64
229513 Blurred86
Live Positive
pi_87058179
oh oh en david beckham natuurlijk! ken ik er toch maar mooi meer dan ik dacht :')
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 13:09:00 #65
229513 Blurred86
Live Positive
pi_87058207
Ik heb zo van half 2 tot kwart over vijf college over anesthesie en ik heb geen zinnn ;(
pi_87058209
Ja ik ken ook alleen de oude..
  Vis een optie? vrijdag 1 oktober 2010 @ 13:11:37 #67
70532 loveli
N
pi_87058292
Van de Kerkhof, Rensenbrink, Israel...
crap in = crap out
pi_87058303
*O* door naar 2e gesprek!
Ja doei.
pi_87058315
Ik vond vroeger Alessandro del Piero wel lekker. Prototype foute kerel.
  Vis een optie? vrijdag 1 oktober 2010 @ 13:13:38 #70
70532 loveli
N
pi_87058374
Julio Ricardo Cruz vond ik wel ok, maar die presteerde niet echt zo goed.

Rugby-mannen vind ik leuker om naar te kijken dan voetballers eigenlijk.
crap in = crap out
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 13:14:36 #71
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_87058414
Vroegahhh had je Dani Da Cruz Carvalho, de 'hunk' die menig lezeres van Hitkrant op d'r kamer had hangen! Die is echter diep gezonken en de vergetelheid in gegaan :Y)
pi_87058572
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 13:11 schreef motorbloempje het volgende:
*O*
pi_87058594
quote:
Feli!
pi_87058701
Was vroeger nogal fan van Patrick Kluivert. Dus toen hij redelijk dichtbij ons huis strandtraining met Ajax zou doen, zijn mijn klasgenoten en ik op de fiets gestapt (wat een horrortocht door de duinen!)
Om een uur later op plaats van bestemming aan te komen. Yay! De Ajaxbus *O* Iedereen was er *O* behalve Patrick Kluivert -O- die lag in het ziekenhuis voor zn knie 8)7
pi_87058743
Feli Mo!
Hm. Voetballers. Afgelopen WK een leuke gezien, maar ben vergeten welk team :') Spanje of Italië? Toen ze tegen NL moesten in elk geval.
pi_87058773
quote:
Feli!

Nog wat kunnen regelen qua loon, of komt dat pas in het 2e gesprek aan bod?
pi_87058868
Hihi, die voetballers die jullie opnoemen ga ik opnemen in mijn 'IN-UIT' lijstje. En dan in het UIT gedeelte _O- :D
  Vis een optie? vrijdag 1 oktober 2010 @ 13:30:16 #78
70532 loveli
N
pi_87059017
Broertjes Witsche mogen daar ook bij. En er waren mensen die Bergkamp lekker vonden, maar die heeft een scheef hoofd.
crap in = crap out
pi_87059093
Ik heb niets leuks om aan te trekken want in alles ben ik te dik :'( en eigenlijk moest ik al weg en ik heb mn hoofd nog niet eens gedaan ... laat staan de boodschappen :'(
pi_87059619
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 13:32 schreef j.t het volgende:
Ik heb niets leuks om aan te trekken want in alles ben ik te dik :'( en eigenlijk moest ik al weg en ik heb mn hoofd nog niet eens gedaan ... laat staan de boodschappen :'(
Crisis sort of solved. Paarse jurk met riem, zodat als ik zit, mn buik achter mn riem kan verstoppen. Dus beetje mn best doen met inhouden vanavond.
Hoofd: check
Haar: wil niet, dus nu een vlecht, bij collega thuis volgt poging 2

Bluh! Verder wel veel zin in ... ik ga nu noodboodschappen doen, morgen de rest en dan naar Noord-Holland :W
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 13:52:05 #82
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87059783
*O* voor Cali en Mo!

Aurum: wat een schrik! Gelukkig is het goed afgelopen :Y.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 13:53:04 #83
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_87059825
Laat je watjeookgaatdoen niet verpesten door eventuele buik-frustraties, he j.t.! Je hebt een hartstikke mooi hoofd, dus ik denk dat camouflage van een eventuele buikrol toch niet nodig is :P

Veel plezier!

Tevens hoera voor Mo! *O*
pi_87059939
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 13:23 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Feli!

Nog wat kunnen regelen qua loon, of komt dat pas in het 2e gesprek aan bod?
ja, en komt goed *)
Ja doei.
pi_87060110
quote:
Op donderdag 30 september 2010 22:45 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Maar dan kun jij toch wel een wijntje drinken? ^O^
Dan kan ik de meeste vormen van intiem bij elkaar zijn wel vergeten :P. Dan vindt ie dat ik te erg uit mn mond stink.

quote:
Op donderdag 30 september 2010 22:41 schreef Blurred86 het volgende:

[..]

ik weet niet zeker of dit zo werkt; maar ik heb wat linkjes in de studiegids voor je opgezocht. Hier vind je de vakken van de specialisatie moleculaire voeding, en hier de bachelorvakken (is niet allemaal moleculair, want de opleiding begint heel breed, er zijn 5 of 6 specialisaties. Het overlapt ook deels met de MSc vakken omdat je in het 3e jaar van je bachelor ook al mastervakken als keuzevak kunt kiezen). Je kunt doorklikken naar de beschrijving van de vakken en daar staat meestal dan ook bij (onderaan) welk boek er gebruikt wordt.
Mocht je verder nog iets willen weten dan roep je maar! Ik vind het ook een toffe studie, dus ik vertel er graag over :+
Oh tof! Ga zo die linkjes eens bekijken.

quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 12:30 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

Oh voetbal. Ik zou niet weten welke er mooi of goed zijn :').
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_87060157
quote:
nice!
pi_87060177
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 14:02 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Dan kan ik de meeste vormen van intiem bij elkaar zijn wel vergeten :P. Dan vindt ie dat ik te erg uit mn mond stink.
[..]

Ik hou wel van wijn :P Maar ik probeer door de weeks niet te drinken i.v.m. afvallen...
Maar vriend vriend dinkt dan wel vaak een wit wijntje en ik klaag dan ook altijd over zijn adem :@
Maar het wordt dan echte en beetje smerig zuur...
pi_87060368
even crosspost:

Zojuist eerste gesprek gehad.

Was een fijn gesprek vond ik. Ook het bedrijf leek me erg leuk en open.
Hebben zeker een uur zitten praten over bedrijf, over het werk, de voor- en nadelen, etc. Zelfs nog over motoren!
Conclusie van het gesprek: door naar de tweede ronde, maar moet nog even bellen/mailen na 't weekend omdat ze wilde dat ik er nog even over na dacht. Werk is namelijk niet altijd even leuk/makkelijk dus ze geven mensen altijd even de bedenktijd, ook als het gesprek dus een positieve uitkomst heeft.

Maar ben dus door naar de tweede ronde, gesprek met de senioren van de afdeling, en als die akkoord gaan kan ik beginnen! Ook salaris is ter sprake gekomen en ze heeft grond door werkervaring om mij niet in de laagste schaal te laten beginnen, waardoor 't salaris er ook nog eens goed uit ziet!

Nu hopen dat 't tweede gesprek nét zo positief is! :o *O* Ik vond het iig super en hoop écht dat ze me willen :o
Ja doei.
pi_87060375
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 14:04 schreef progje het volgende:

[..]

Ik hou wel van wijn :P Maar ik probeer door de weeks niet te drinken i.v.m. afvallen...
Maar vriend vriend dinkt dan wel vaak een wit wijntje en ik klaag dan ook altijd over zijn adem :@
Maar het wordt dan echte en beetje smerig zuur...
Ik wil alleen drinken als ik de volgende dag vrij ben. Ik ken mij, de volgende dag ben ik niet goed in opstaan en opletten :'). En snap op zich ook wel dat het vies is, als een ander gedronken heeft en jij niet. Maar wel jammer :+. Nu verplaats ik het naar vanavond/morgen ofzo.

@Mo: goed nieuws zeg *O*.
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 14:15:53 #90
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_87060640
Ik had laatst een glaasje wijn bij na een lecture-dinges, en na een paar slokken dacht ik: "Huu, tis niet eens lekker ;( " en toen vond ik de sinaasappelsap O+

Mootje *O* Lekker heur! Klinkt goed allemaal!

Ik bereid me voor op baanloze tijd in Leeds, heb nog niks gehoord van het bedrijf en op de één of andere manier verwacht ik het ook niet meer oO< Is op zich ook wel handig, want ondanks dat ik weinig les heb, zijn er wel veel andere dingen gaande (losse lectures, conferenties, symposia, film-showings).
pi_87060647
Mo: fijn dat het er allemaal zo positief uitziet. Hurray! *O*
pi_87060707
Zo, laatste lessen voor deze week achter de rug :) Nu alvast even wat dingetjes voorbereiden voor volgende week en werk nakijken enzo. Mijn studenten waren weer O+

En dan lekker WEEKEND *O*
pi_87060763
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 14:15 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik had laatst een glaasje wijn bij na een lecture-dinges, en na een paar slokken dacht ik: "Huu, tis niet eens lekker ;( " en toen vond ik de sinaasappelsap O+

Mootje *O* Lekker heur! Klinkt goed allemaal!

Ik bereid me voor op baanloze tijd in Leeds, heb nog niks gehoord van het bedrijf en op de één of andere manier verwacht ik het ook niet meer oO< Is op zich ook wel handig, want ondanks dat ik weinig les heb, zijn er wel veel andere dingen gaande (losse lectures, conferenties, symposia, film-showings).
Baanloos, dus veel tijd extra om, daar te kunnen genieten en ervaringen opdoen, lijkt me zeker niet verkeerd :)

Bevalt goed daar he? *O*
pi_87060772
Goed nieuws mo! *O*
pi_87060864
ik wil nu niet teveel hopen :o maar dit is m'n enige kans op 't moment én het is een geweldige O+
Ja doei.
pi_87060869
Ik ben een beetje... weet ff de emotie niet... en het verhaal is te herkenbaar om hier neer te zetten.
Pff :D
pi_87060989
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 14:21 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik ben een beetje... weet ff de emotie niet... en het verhaal is te herkenbaar om hier neer te zetten.
Pff :D
Positief of negatief gevoel?
pi_87061097
Dilemma. Ik wil eigenlijk examentraining gaan geven, heb al gevonden wie dat doen in Amsterdam maar zie geen vactures staan (wel voor andere vakken). Wel is er een online sollicitatieformulier waarin je kort je motivatie kunt melden, maar daar kan je weer niet aangeven voor welk vak je zou willen. Maar ze hebben ook een mailadres voor vragen. Wat is nou het handigst om te reageren? :@ Moet wel snel zijn, over minder dan 3 weken zijn de sollicitatierondes al.
pi_87061205
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 14:26 schreef Chicolate het volgende:
Dilemma. Ik wil eigenlijk examentraining gaan geven, heb al gevonden wie dat doen in Amsterdam maar zie geen vactures staan (wel voor andere vakken). Wel is er een online sollicitatieformulier waarin je kort je motivatie kunt melden, maar daar kan je weer niet aangeven voor welk vak je zou willen. Maar ze hebben ook een mailadres voor vragen. Wat is nou het handigst om te reageren? :@ Moet wel snel zijn, over minder dan 3 weken zijn de sollicitatierondes al.
Ik snap het niet helemaal. Hoe kunnen er over minder dan drie weken sollicitatierondes zijn als er geen vacature is voor examentraining?
pi_87061274
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 14:29 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ik snap het niet helemaal. Hoe kunnen er over minder dan drie weken sollicitatierondes zijn als er geen vacature is voor examentraining?
Ze doen volgens mij alle vakken/soorten vacatures die ze hebben allemaal tegelijk ofzo. En ze zeggen dat je kan reageren op alle soorten vakken die zij geven? Heel vaag allemaal.

Edit: ze hebben een algemene vacature examentrainingdocent. En als je doorklikt, zie je staan dat ze nog docenten economie/wiskunde zoeken. Maar ik denk dat ik sowieso ook wel kan solliciteren met een ander vak? Want die eerste vacature had helemaal geen beperkingen.
pi_87061326
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 14:31 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ze doen volgens mij alle vakken/soorten vacatures die ze hebben allemaal tegelijk ofzo. En ze zeggen dat je kan reageren op alle soorten vakken die zij geven? Heel vaag allemaal.
Ah, op die manier. Inderdaad wel een beetje vaag.

Ik zou even bellen en gewoon vragen wat de beste manier is.
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 14:33:06 #102
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_87061366
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 14:18 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Baanloos, dus veel tijd extra om, daar te kunnen genieten en ervaringen opdoen, lijkt me zeker niet verkeerd :)

Bevalt goed daar he? *O*
Ja ook wel zo! Geldwijs verminderd handig, maar ik kan het wel hebben (hoera voor sparen!).

En ja ik heb het wel naar m'n zin :D Ga nu naar symposium (en een paraplu scoren hopelijk :')) Ya chao slankies O+
pi_87061441
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 14:24 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Positief of negatief gevoel?
Negatief. Een soort Queen B verhaal :+
pi_87061546
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 14:34 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Negatief. Een soort Queen B verhaal :+
Ow, negatief is niet fijn. Ben wel nieuwsgierig nu, haha.
pi_87061594
Ik kan het wel PMen als je het niet doorverteld :+
pi_87061621
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 14:37 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik kan het wel PMen als je het niet doorverteld :+
Sure :D

En ik ben heel goed in dingen niet doorvertellen als het echt niet mag. Dus, no worries.
pi_87062249
:P Je hebt hem! O nu ik hem doorlees is het een beetje wazig
pi_87062289
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 14:54 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
:P Je hebt hem! O nu ik hem doorlees is het een beetje wazig
Haha, ben benieuwd :p Ga 't nu lezen :)
pi_87062402
zo, als cadeautje mezelf de nieuwe ep van Grey's gegeven :+ zo maar 's aan de studie :9

oh, en over studie gesproken: vrij krijgen/wisselen voor tentamens is daar ook geen probleem _O_
Ja doei.
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 15:01:55 #110
236335 neen
schone schijn
pi_87062571
- Klinkt goed moblo, hopelijk wordt het wat. Nog in de mooiste stad van Gelderland ook B-)
- Calimero trouwens ook gefeliciteerd! :9

Ik ga maar eens m'n kamer helemaal opruimen enzo, het is een chaos net als in m'n hoofd. Ik heb zowaar gewoon net wat dingen besloten, toch een nieuwe maand dus dat is weer een mooi moment om net te doen alsof alles anders is.
Maar goed, doel niet meer zo weinig wegen als op het minst maar als het kan in januari 10kg minder wegen dan begin januari dit jaar. En dat ik m'n hardloopschoenen niet meer ga verstoppen als er lui op bezoek komen, dikke care dat zij weten dat ik dat wel eens doe.

[ Bericht 35% gewijzigd door neen op 01-10-2010 15:08:21 ]
pi_87062674
nou, 't is niet in Nijmegen, dus dat klopt niet :{w
Ja doei.
pi_87062685
en ook yay voor Cali! *O* O+
Ja doei.
pi_87063393
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 15:01 schreef neen het volgende:
Ik ga maar eens m'n kamer helemaal opruimen enzo, het is een chaos net als in m'n hoofd.
Ik ben een ongelooflijke sloddervos. En soms word ik ontzettend onrustig juist door de chaos om me heen (in huis, dus). Dan helpt opruimen ook echt (een beetje tenminste) tegen eventuele chaos in mijn hoofd :)
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 15:24:40 #114
277802 _Calimero_
pi_87063625
Mo, wat voor functie gaat het nu om, of heb ik er overheen gelezen?

Gefeli in ieder geval met het geslaagde eerste gesprek!
pi_87063639
mmm vond mijn lijstje wat karig, heb dus net voor mezelf een lekkere fruit smoothie gemaakt, had ook enorm zin in wat lekkers en dit is tenminste nog half gezond :P
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 15:25:08 #116
277802 _Calimero_
pi_87063645
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 15:19 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ik ben een ongelooflijke sloddervos. En soms word ik ontzettend onrustig juist door de chaos om me heen (in huis, dus). Dan helpt opruimen ook echt (een beetje tenminste) tegen eventuele chaos in mijn hoofd :)
herkenbaar :Y
pi_87063680
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 15:24 schreef _Calimero_ het volgende:
Mo, wat voor functie gaat het nu om, of heb ik er overheen gelezen?

Gefeli in ieder geval met het geslaagde eerste gesprek!
dat is iets wat ik niet zomaar op teh intorwebz zet :+ als 't wat wordt dan zal ik wel even pm's sturen :+
Ja doei.
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 15:31:07 #118
277802 _Calimero_
pi_87063893
Dat kan ook nu hoor, die pm's :+
je maakt me razend nieuwsgierig natuurljk nu
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 15:32:09 #119
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87063937
:W vanuit het ziekenhouse! :W
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_87064239
ik heb een polalroid camera gekregen :D
pi_87064273
XM :W!
pi_87064318
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 15:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
:W vanuit Nijmegen :+
Ja doei.
pi_87064547
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 15:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ohja XM, hoe is het nog? Al meer duidelijkheid gekregen of krijg je dat vandaag?
pi_87064889
Oei Aurum, dat is nog goed afgelopen! Zoiets is ook een nachtmerrie van mij, ik denk ook al-tijd als ik op de snelweg zit dat het melkpannetje of de strijkbout nog aanstaat.

En wat is het mooi weer hier O+ Prachtig licht, en het ruikt zo lekker buiten, al echt naar herfst.
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 16:05:19 #125
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87065282
:W. Pff wat een dag weer :'). En de laatste twee uur de drukste klassen natuurlijk.
Heb er vandaag gewoon 3 mensen uit gestuurd.

Zo maar eens lesplanningen voor volgende week maken, maar eerst even uitrusten :9.
Niet meer actief op Fok!
pi_87065539
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 16:08 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
wat knurftig dat viva forum
http://forum.viva.nl/foru(...)st_messages/67298/16
Nu we het er toch over hebben he, wat voor soort servies hebben jullie eigenlijk?

:')
pi_87065554
IKEA ^O^
Ja doei.
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 16:14:26 #129
277802 _Calimero_
pi_87065605
Xenos! Wit en vierkant. (daarvoor: geel met bloemetjes en beestjes in alle kleuren van de regenboog :') )
pi_87065704
Ik heb van de ikea, van de hema, van de v&d en van PiP en van de action en ehh
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 16:20:19 #131
236335 neen
schone schijn
pi_87065830
Iets wat gratis was
pi_87065939
Blokker. Was toch wel van plan om mijn leven lang ermee te doen, want ik vind het nog steeds heel mooi O+ (serie New York). Wel hele grote dinerborden, wat dan lijntechnisch niet zo goed is (je eet meer van een groot bord).
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 16:25:56 #133
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87066060
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 15:47 schreef Sts het volgende:

[..]

Ohja XM, hoe is het nog? Al meer duidelijkheid gekregen of krijg je dat vandaag?
Ik had gewoon fysio vandaag zoals elke vrijdag! En, ben gezond verklaard!
pi_87066417
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 16:25 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ik had gewoon fysio vandaag zoals elke vrijdag! En, ben gezond verklaard!
Oh, gelukkig *O* ! Dus je mag ook weer gewoon sporten? :)
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 16:34:45 #135
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_87066469
Mijn vader is al 6 jaar dood en nu heeft mijn moeder een vriend (moeder is nog maar 60 ) en die waren hier zonet...
Dat is... uhmm even wennen.. wel een leuke kerel zo in eerste instantie ...
Gek hoor :o
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_87066607
Terug!!
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 11:29 schreef _Calimero_ het volgende:
Hoop trouwens dat Perruche straks net zo enthousiast terugkomt *O*
Thanks voor alle succes wensen, ik denk dat het wel redelijk is gegaan maar er zijn vast mensen die beter zijn dank ik :) dinsdag krijg ik te horen hoe en wat.

Uniek, lijkt me idd vreemd van je moeder, wel leuk voor haar natuurlijk!!

Mo, ik ben ook wel heeeel benieuwd naar je baan in spé...:)

Ik heb servies wat hier al stond. Denk HEMA.
pi_87066623
Maar het mooist vind ik boerenbont servies!!!!
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 16:40:03 #138
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_87066656
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 16:38 schreef Perruche het volgende:
Hebben wij.. alles :P
pi_87066735
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 16:40 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Hebben wij.. alles :P
heldin! ik heb heel wat maar niet alles. Maar dat is echt het mooiste wat er is. Qua servies :')
pi_87066736
Ik ben moe maar ik heb wel zin om iets te doen. Ik ben echt iedere vrijdagmiddag moe ;(!
pi_87066854
Ik ging net proberen te slapen maar ook dat lukte niet.

Aaaah. Ik sta gastenlijst voor 2 feestjes maar ik ben uitgefeest. En nog een ander feestje van m'n oude werk. Wel erg leuk. En dit dat zus zo. Druk druk druk.

Ik ben toch niet een heel erg sociaal dier :+ Vr-Zo weg en di-wo-do uitgeweest.

En morgen ff zeilen of naar leidenn... En zondag naar de DDD. En nog mensen filmen. En maandag weer feest. God o god :D

En het erge is dat ik bij ben met huiswerk etc. _O- Dus de drang om meer te doen is er niet zo.
pi_87066880
Dus nu wou ik dat ik niet moe was maar wel zen, maar ik weet niet wat ik dan wel zou gaan doen.
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 16:46:48 #143
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_87066940
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 16:42 schreef Perruche het volgende:

[..]

heldin! ik heb heel wat maar niet alles. Maar dat is echt het mooiste wat er is. Qua servies :')
Vind er echt niks aan :D

Ow en ik chat teveel :r
pi_87066942
ok

*O*

Dit bericht heeft betrekking op de volgende opleiding:
Opleidingsnaam (instelling) Bachelor Engelse Taal en Cultuur post-propedeuse
Opleidingsnaam (landelijk) B Engelse Taal en Cultuur

yay!

@Perruche: ik pm later op de avond nog wel even :+
Ja doei.
pi_87067051
Hoi :)
pi_87067089
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 16:46 schreef motorbloempje het volgende:

@Perruche: ik pm later op de avond nog wel even :+
:Y plz do :P
pi_87067221
Shinyyyyy ik heb je gisteren nog gezocht
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 16:59:43 #148
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_87067399
MiMu, ben je er nog? Wij zijn vanavond om half zeven wel bij mazzel, dus als je dan even binnenloopt? :D
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 17:05:02 #149
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87067560
Oh ik ben zoooo moe. En ik heb keelpijn... Volgens mij word ik ziek :'). Maar ik hoop dat ik me weer fit voel als ik zo lekker op de fiets naar huis zit.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 17:37:47 #150
236335 neen
schone schijn
pi_87068490
Even pauze van opruimen, nasi goreng maken :9 jammer dat ik dat niet kan maar goed eten is eten :')
pi_87069397
.

[ Bericht 99% gewijzigd door Ewelina op 01-10-2010 18:36:28 ]
pi_87069625

O: 2 crackers, 1x kaas/1x jam
T: 2 boterhammen hummus
L: 2 boterhammen hummus, verse jus d'orange
T: chocoladebiscuitje, plakje ontbijtkoek
D: ga zo uit eten, dus nog nader te bepalen
T: fruit
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 18:31:24 #153
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87070093
5x1 en 1x2 mins hardgelopen. Nu echt weekend! :9.
Niet meer actief op Fok!
pi_87070277
Hoi!
Jee! *O* voor DaD, Mo, Cali en Perruche!
Drukke dag gehad, alles zelf gedaan, wel fijn eigenlijk.
Nu naar het vriendje om lekker te eten! Maar heb ook chocola gekocht :@
pi_87070369
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 17:37 schreef neen het volgende:
Even pauze van opruimen, nasi goreng maken :9 jammer dat ik dat niet kan maar goed eten is eten :')
Als je de rijst eerst laat afkoelen voor je hem weer opbakt is het veel lekkerder!
pi_87071332
Lijstje:
O: 2x boterham (jam, zonnebloemspread)
T: kleine suikerwafel
L: boule au noix geitenkaas (station), boterham chocopasta
T: olijven, jamon serrano, pecorinokaas
D: rode curry met kipfilet en sperzieboontjes met komkommersla en rijst
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 19:07:27 #157
236335 neen
schone schijn
pi_87071365
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 18:40 schreef conleche het volgende:

[..]

Als je de rijst eerst laat afkoelen voor je hem weer opbakt is het veel lekkerder!
Dat is misschien ook wel handig voor de volgende keer ja, tx :') maar het is meer dat ik het gewoon niet lekker kan maken :')
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 19:11:07 #158
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87071510
Ok. Ik had dus Amaranth gekocht bij de groene supermarkt. En toen ik het aan het koken was rook het naar een boerenstal. En zo smaakte het ook :r . Dus nu staan de groenten te verpieteren en staat er macaroni op het vuur :').
pi_87071629
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 19:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ok. Ik had dus Amaranth gekocht bij de groene supermarkt. En toen ik het aan het koken was rook het naar een boerenstal. En zo smaakte het ook :r . Dus nu staan de groenten te verpieteren en staat er macaroni op het vuur :').
Echt? In mexico maakten ze daar een soort koekjes van, echt heerlijk! Maar ik heb het nooit hartig gegeten, zeg maar...
pi_87071643
wat is Amaranth? :o
Ja doei.
pi_87071665
:@ te lui om te googlen :+
Ja doei.
pi_87071673
quote:
Wasda? Amaranth?

Ik heb net een Toscaanse schijf gegeten, zo'n vegetarisch ding, wel lekker, maar er zit een ton knoflook in, wat ik niet wist en ik moet naar een verjaardag. Tot zover de besognes van Co uit A'dam. :')
pi_87071826
ah, ben niet de enige dus :) :+

Lijstje:

O: 1 broodje en 1 croissantje
T: -
L: 1 knackebrodje
T: 3 volkorencrackers smeerworst
D: kwart zuurkoolquiche

veel te weinig, maar ben zo misselijk als 'n hond -O-
Ja doei.
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 19:19:41 #164
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87071839
http://nl.wikipedia.org/wiki/Amarant_(geslacht)

Geen aanrader dus.
pi_87071983
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 19:19 schreef motorbloempje het volgende:
ah, ben niet de enige dus :) :+

Lijstje:

O: 1 broodje en 1 croissantje
T: -
L: 1 knackebrodje
T: 3 volkorencrackers smeerworst
D: kwart zuurkoolquiche

veel te weinig, maar ben zo misselijk als 'n hond -O-
Antwerpen beviel niet?
pi_87072106
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 19:22 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Antwerpen beviel niet?
was niet mijn stad :+
was wel gezellig verder samen hoor! Lekker gegeten in 'n restaurantje en daarna nog 2 belgische biertjes gedronken in een klein caféétje midden in de drukte waar t heel rustig was O+
maar de stad zelf was écht zó druk :o wel mooi, dat wel, maar zou mooier zijn als 't de helft rustiger zou zijn :+ ben niet zo van de drukte :@
Ja doei.
pi_87072144
quote:
Op wiki adverteren ze ook met de volle, aardse smaak. Da's dus synoniem voor boerenstal, begrijp ik uit jouw verslag? :D
pi_87072146

In mexico maken ze it van amarant! Het heet "dulce de alegría", oftewel vrolijk snoepje :P
pi_87072194
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 19:26 schreef conleche het volgende:

[..]

Op wiki adverteren ze ook met de volle, aardse smaak. Da's dus synoniem voor boerenstal, begrijp ik uit jouw verslag? :D
:')! _O-
Ja doei.
pi_87072286
mm volgens mij gaan de hamburgers heerlijk worden :9
pi_87072448
Jammer Mo! Ik hou wel van Antwerpen, maar heb er vrij dichtbij gewoond natuurlijk, dat was de grote stad waar ik heen ging :P
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 19:26 schreef Perruche het volgende:
[ afbeelding ]

In mexico maken ze it van amarant! Het heet "dulce de alegría", oftewel vrolijk snoepje :P
Zitten er nou smilies op? :P
pi_87072572
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 19:33 schreef MevrouwPuff het volgende:
Jammer Mo! Ik hou wel van Antwerpen, maar heb er vrij dichtbij gewoond natuurlijk, dat was de grote stad waar ik heen ging :P
[..]

Zitten er nou smilies op? :P
ik vond 't wel mooi! De kathedraal, de Grote Markt, echt heel mooi, maar ik ben echt allergisch voor drukte ;(
Ja doei.
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 19:41:06 #173
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87072744
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 19:26 schreef conleche het volgende:

[..]

Blijkbaar. Het was echt heel erg smerig. De macaroni daarentegen was heerlijk!
pi_87072799
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 16:54 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Shinyyyyy ik heb je gisteren nog gezocht
Waar was je dan? Weet je wel op welke afdeling ik sta?
pi_87072902
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 19:25 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

was niet mijn stad :+
was wel gezellig verder samen hoor! Lekker gegeten in 'n restaurantje en daarna nog 2 belgische biertjes gedronken in een klein caféétje midden in de drukte waar t heel rustig was O+
maar de stad zelf was écht zó druk :o wel mooi, dat wel, maar zou mooier zijn als 't de helft rustiger zou zijn :+ ben niet zo van de drukte :@
gewoon nog een keer op een regenachtige dag gaan :Y
pi_87072941
Ik heb de laatste dagen echt totaal geen honger en eet dus tegen mijn zin in. En al twee dagen niet fatsoenlijk geslapen. Slecht bezig.
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 19:46:29 #177
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87072985
pi_87073007
ik heb vanaaf mijn rommelavondje, dan mag ik van mezelf troep eten :+ Ga morgen naar een verjaardag waar toch alleen prefab eten geserveerd wordt, dus dat gaat denk ik geen problemen geven.

Heb zojuist dus quiche met rode ui, geitenkaas en chorizo gemaakt. Nog een stukje pralinetaart als toetje :9

Ik ben dus wel tig keer aan het checken of het vuur daadwerkelijk uitstaat :')
pi_87073020
:D het zit je hoog he :P
pi_87073136
ons servies is van de kijkshop (enige plek waar ik porseleinen borden kon vinden onder de 10 euro voor 4 ) en ikea. De melkbekers komen uit een paar kerstpaketten van Randstad. en de koffiekopjes zijn een cadeautje van mijn ouders/ de kringloopwinkel :P Wil nog wel naar de kringloopwinkel voor van die grote ouderwetse serveerschalen en sinds ik die pip dingen heb gezien van Pief wil ik ze ook. Alleen de scrooge in mij vindt het teveel geld :{w :')
pi_87073183
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 19:45 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik heb de laatste dagen echt totaal geen honger en eet dus tegen mijn zin in. En al twee dagen niet fatsoenlijk geslapen. Slecht bezig.
enig idee hoe het komt?

Ik kan altijd eten :X Hence de welgevormde buttocks :7
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 20:02:18 #182
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_87073603
:W in m'n nieuwe huisje...Er staat pizza op het menu vanavond, want doodop na verhuizen, een trip naar de ikea en een gesprek met een oude prof....

Morgen uitslapen, en misschien wel wat bijlezen!
pi_87073907
en de Duutser is er O+

wanneer komtie weer wat Nederlands tikken? *)
Ja doei.
pi_87074120
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 19:51 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

enig idee hoe het komt?

Ik kan altijd eten :X Hence de welgevormde buttocks :7
Geen idee. Er is best wel veel gebeurd eigenlijk de laatste paar dagen. Bovendien ben ik van school naar werk aan het racen enzo, niet echt tijd. Ik heb net een chocolaatje genomen maar kreeg hem op 1 hap na niet weg. En gister tot 8 uur 's avonds alleen een hap van een croissantje. Dus ja.
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 20:18:35 #185
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_87074261
Lijst.

O: 200 vla, 200 yoghurt
T's: appel, peer, boterham rookvlees, paar wortels, tomaatjes, kwart komkommer
L: 3 boterhammen grilworst, bruine bonensoep met spek, beker melk
T's: boterham rookvlees,2 pruimen, augurjkjes met ham, handje nootjes
D: Schoarmaschotel met kaas, alle friet, halve kom knoflooksaus en een hele kom uiensaus. Ow en 10 bier
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 20:18:49 #186
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87074269
O ik heb een heel raar lijstje vandaag oO<

O: 2 knackebrod met 1 plak kaas
T: banaan
T: 1 vegetarische loempia :@
L: 1 droge koolhydraatarme boterham ( :9 :o !) en 1 volkorenbol met kaas
T: paar dropjes
D: flink bord biologische macaroni met verse groenten (courgette, aubergine, paprika, champignons)
pi_87074307
mag ik een ieder even herinneren aan 6 november, meet? :9 wie komen er ? *O*
Ja doei.
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 20:21:45 #188
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87074387
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 20:19 schreef motorbloempje het volgende:
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 20:22:58 #189
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_87074429
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 20:21 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
datte
pi_87074461
*O*

heb er écht zin in!

eindelijk dé uniek meeten *O*
Ja doei.
pi_87074509
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 19:42 schreef shinydiscoball het volgende:

[..]

Waar was je dan? Weet je wel op welke afdeling ik sta?
Ja! Was er 2x
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 20:25:53 #192
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_87074535
Jij bent gek :P
Heb er ook zin in *O*
En ik ben als de dood :D
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 20:26:59 #193
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87074577
Welnee! Komt helemaal goed. Voor de ver-weg Slankies heb ik nog logeerplek als 't nodig is :Y.
pi_87074583
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 19:50 schreef _aurum_ het volgende:
ons servies is van de kijkshop (enige plek waar ik porseleinen borden kon vinden onder de 10 euro voor 4 ) en ikea. De melkbekers komen uit een paar kerstpaketten van Randstad. en de koffiekopjes zijn een cadeautje van mijn ouders/ de kringloopwinkel :P Wil nog wel naar de kringloopwinkel voor van die grote ouderwetse serveerschalen en sinds ik die pip dingen heb gezien van Pief wil ik ze ook. Alleen de scrooge in mij vindt het teveel geld :{w :')
Ja, vraag het per ding voor kerst en zo!
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 20:29:36 #195
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_87074658
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 20:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
Welnee! Komt helemaal goed. Voor de ver-weg Slankies heb ik nog logeerplek als 't nodig is :Y.
Dat kan wel eens handig zijn :P
pi_87074662
quote:
*O*
pi_87074708
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 20:27 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Ja, vraag het per ding voor kerst en zo!
goed idee ^O^
pi_87074736
ik moet nog even kijken, wij hebben waarschijnlijk een housewarming. Dus ik ben een ovb
pi_87075701
Moet werken 's middags, maar ben van plan daarna wel te komen. Zo tegen drankjestijd >:O
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 20:56:50 #200
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_87075822
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 20:53 schreef Laureline het volgende:
Moet werken 's middags, maar ben van plan daarna wel te komen. Zo tegen drankjestijd >:O
Ow kijk... ik blijf ... ergens slapen want ik wil ook drankjestijd :Y

Heenrijden met de auto vanuit het noorden kan altijd hoor! Mijn auto heb ik toch wel
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 21:06:40 #201
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_87076267
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 16:38 schreef Perruche het volgende:
Die heb ik van m'n oma ge-erfd! Ik kijk er naar uit dat te gaan gebruiken!
pi_87076405
Ik hoor dat we morgen naar Baarn gaan. Is het daar leuk? oO< Even googlen of ze daar een kringloop hebben, de kringlopen in Limburg zijn nl. nogal armoedig :+
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 21:11:57 #203
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_87076598
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 20:09 schreef motorbloempje het volgende:
en de Duutser is er O+

wanneer komtie weer wat Nederlands tikken? *)
hij zegt dat hij het verleerd is, Nederlands te typen...Sorry!

Ja, het is fijn hier! Morgen even goed schoonmaken hier, want dat was lang niet gedaan.....vies....
pi_87076943
We snappen Duits ook wel O+ Heiraten enzo >:)
pi_87077020
Mijn moeder kijkt nu ZDF trouwens. Een Krimi.
pi_87077299
Meet! Count me in! *O*
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 21:31:49 #207
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87077670
Top Gear *O*
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 21:38:36 #208
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_87078085
Bedankt XM! Was het vergeten.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_87078096
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 21:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
Top Gear *O*
*O*
pi_87078582
Krimi's. O+ Top Gear. O+ *jaloers* :P
Nog een uur en een kwartier en dan vind ik het hier ook weekend. Hoewel het vandaag eigenlijk nog niet eens zo slecht gaat vergeleken met de rest van de week. :')
Are you pondering what I'm pondering?
pi_87078745
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 21:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
Top Gear *O*
yay!

nog steeds met mams aan de foon :')
Ja doei.
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 21:50:40 #212
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87078809
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 21:49 schreef motorbloempje het volgende:

nog steeds met mams aan de foon :')
Aan het oefenen voor je nieuwe functie? :+
pi_87078852
:') nee
Ja doei.
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 21:54:28 #214
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87079062
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 21:51 schreef motorbloempje het volgende:
:') nee
Je telefoon ziet er niet zo uit?

Wat een domper -O-.
pi_87079152
Dat zijn toch wel de belangrijkere secundaire arbeidsvoorwaarden!
pi_87079351
Ik haaat fotografen die met een dikke camera op feesten staan en klote foto's maken!

Tssk
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 22:04:52 #217
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87079623
_O- @ Top Gear
pi_87079671
Ik kijk ook top gear :P

wat een schatjes!
pi_87079832
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 22:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
_O- @ Top Gear
uh huh :D
Ja doei.
pi_87080265
Ik ben bij mijn ouders op visite maar mijn vati heeft op alles wat ik doe commentaar. Zo irritant.
Heb alleen geen zin om alleen te zijn dit weekend. Keuzes.
pi_87080310
Die caravans van Jeremy en James _O-
pi_87081363
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 22:17 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik ben bij mijn ouders op visite maar mijn vati heeft op alles wat ik doe commentaar. Zo irritant.
Heb alleen geen zin om alleen te zijn dit weekend. Keuzes.
Je had toch al die feestjes?
Alleen zijn is stom. :*
pi_87081415
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 21:08 schreef Syrena het volgende:
Ik hoor dat we morgen naar Baarn gaan. Is het daar leuk? oO< Even googlen of ze daar een kringloop hebben, de kringlopen in Limburg zijn nl. nogal armoedig :+
Baarn is niet heel bijzonder :P
Maar ga je er met een speciale reden heen?
pi_87081532
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 22:40 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Je had toch al die feestjes?
Alleen zijn is stom. :*
Ja maar ik ben moe. En van feestjes word ik niet per se gelukkig :P
pi_87083047
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 22:43 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Ja maar ik ben moe. En van feestjes word ik niet per se gelukkig :P
Nee, da's ook niet altijd beter dan alleen zijn inderdaad.

Zo, hier is het eindelijk ook weekend...
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 23:17:57 #226
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_87083186
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 21:18 schreef Syrena het volgende:
We snappen Duits ook wel O+ Heiraten enzo >:)
ehhh...laat het hem maar niet lezen..

Wij komen net terug van een feestje, 3 punch gedronken. Nu zo maar slapen...Het bed hier is maar 1.20 groot, klein! Ter compensatie heb ik bij de ikea een dekbedovertrek van 2.40 bij 2.20 gekocht. Ik was dat gedoe met dekbedovertrekken van maar 2 meter lang zo zat....ik heb altijd koude voeten als ik op m'n buik lig. Nu niet meer! O+
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 23:18:32 #227
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87083215
Morgenochtend om 09:00 ga ik de nieuwe RPM release fietsen, zin in *O*. En omdat mijn sportschool deze week 5 jaar bestaat, organiseren ze allemaal leuke dingetjes. Heb aansluitend op de release een stijl-workshop met kledingadvies. Ben heel benieuwd. Ik zit me alleen nu al druk te maken over wat ik dan moet aandoen en nog belangrijker, dat ik op de sportschool moet douchen :X. Ik vind omkleden al heel erg, laat staan naakt rondlopen en douchen daar ;(.
pi_87083329
De knoop is door, ik ga proberen low-carb te doen. Ik vreet me helemaal vol met chips, popcorn, koekjes, snoep, gebakken aardappelen en brood. Steeds vaker buikpijn en opgeblazen gevoel, het is mooi geweest zo. Geen koek/snoep kopen werkte 3 dagen, en toen ging het weer mis. Dan maar een tijdje helemaal zonder. Wel jammer dat ik nu kasten vol met carbs heb, genoeg verleiding zo.

Wel nog een dilemma: wat neem ik mee naar school? Voor lunch zou ik restjes salade oid kunnen doen, maar tussen de college's door? Liefst iets dat ook zonder bestek eetbaar is en geen fortuinen kost :@. Koud gekookt ei vind ik een beetje vies.
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 23:23:02 #229
229513 Blurred86
Live Positive
pi_87083397
Oh als ik genoeg moed kan verzamelen kom ik ook op 6 november! in Den Haag toch? ik O+ Den Haag!
volgensmij heb ik iig niks op 6 november, moet het nog even nakijken..

Ik ben ook bij mijn ouders nu, net als p.f geen zin om alleen te zijn. Maar nu ik er ben vind ik het zo druk hier :') nu lekker in bed nog een domme serie kijken en dan slapen. Morgenochtend hardlopen!
pi_87083418
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 23:23 schreef Blurred86 het volgende:
Oh als ik genoeg moed kan verzamelen kom ik ook op 6 november! in Den Haag toch? ik O+ Den Haag!
volgensmij heb ik iig niks op 6 november, moet het nog even nakijken..

Ik ben ook bij mijn ouders nu, net als p.f geen zin om alleen te zijn. Maar nu ik er ben vind ik het zo druk hier :') nu lekker in bed nog een domme serie kijken en dan slapen. Morgenochtend hardlopen!
leuk! O+
Ja doei.
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 23:24:28 #231
229513 Blurred86
Live Positive
pi_87083466
ik ben wel benieuwd naar jullie allemaal :D
pi_87083475
likewise!
Ja doei.
pi_87083751
Zooo ik werd helemaal gek
sta nu te lang in de regen maar ja beter regen dan gezeik
pi_87083780
Ik wil winkelen :') maar ik heb nog geen geld.. zulke leuke dingen bij esprit en monsoon gevonden!!
pi_87084093
Er zijn volgens mij geen oprecht aardige mensen meer. Er zit altijd wel iets achter. Gelukkig woon ik alleen.

Nou ja, de mensen die ik om mij heen verzameld heb dan.
pi_87084117
Ken je de monki al?
pi_87084242
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 22:41 schreef progje het volgende:

[..]

Baarn is niet heel bijzonder :P
Maar ga je er met een speciale reden heen?
Mijn zusje werkt er, die moet zaterdag daar nog ff langs en dan gaan we mee kijken waar ze werkt enzo.
pi_87084345
dus, iemand nog leuke plannen voor 't weekend? :)
Ja doei.
pi_87084373
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 23:44 schreef motorbloempje het volgende:
Huiswerk en schoonmaken :').
pi_87084508
Huh, de bus reed door -O-

Ja ik ga ook opruimen etc, dan doe ik nog iets nuttigs
  Vis een optie? vrijdag 1 oktober 2010 @ 23:48:29 #241
70532 loveli
N
pi_87084538
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 23:21 schreef Chicolate het volgende:
De knoop is door, ik ga proberen low-carb te doen. Ik vreet me helemaal vol met chips, popcorn, koekjes, snoep, gebakken aardappelen en brood. Steeds vaker buikpijn en opgeblazen gevoel, het is mooi geweest zo. Geen koek/snoep kopen werkte 3 dagen, en toen ging het weer mis. Dan maar een tijdje helemaal zonder. Wel jammer dat ik nu kasten vol met carbs heb, genoeg verleiding zo.

Wel nog een dilemma: wat neem ik mee naar school? Voor lunch zou ik restjes salade oid kunnen doen, maar tussen de college's door? Liefst iets dat ook zonder bestek eetbaar is en geen fortuinen kost :@. Koud gekookt ei vind ik een beetje vies.
Je kunt ook ipv te gaan low carben, alleen de snelle suikers proberen weg te laten. Het kost even afkicken, maar na een week of 2 valt dat opeens heel erg mee. Die verandering is veel minder ingrijpend dan hardcore low carb, dus het zoeken naar geschikt etenswaar is makkelijker.
crap in = crap out
pi_87084571
niet low carb:

avondeten van vanavond :9
Ja doei.
pi_87084703
De volgende bus kwam heel snel en gaat mij afzetten bij Amstel terwijl dat niet zijn rit is _O_
pi_87084709
Ik ga schilderen bij een vriend en een poging doen om een scriptieopzet te schrijven :')
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 23:52:56 #245
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87084736
Morgen komt na mijn ochtendprogramma wat ik zojuist beschreef, een vriendinnetje op bezoek en die blijft tot en met zondag :Y. Gezellig *O*.
pi_87084746
Het lijkt net een taartje mo! Wat is het?
pi_87084749
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 23:44 schreef motorbloempje het volgende:
Morgen shoppen met een vriendinnetje, in zo'n grote mall. Ik heb niks nodig, maar een dagje tussen de consumerende Amerikanen wordt vast weer een interessante ervaring. :+

Voor vanavond geen plannen, en ik heb eigenlijk helemaal geen zin om alleen te zitten. Bah. -O-

PF: ga je nou weer weg bij je ouders? En wie is er niet oprecht aardig? :o
pi_87084803
zuurkoolquiche :9
Ja doei.
pi_87084807
Ja ik had er geen zin meer in. Ik blijf even een paar weken weg.
pi_87085171
@Chicolate
Je kan ook besluiten 2 maaltijden zonder koolhydraten te eten en 1 met (brood op school)
Dat gaat ook al een boel helpen!
pi_87085244
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 23:48 schreef loveli het volgende:

[..]

Je kunt ook ipv te gaan low carben, alleen de snelle suikers proberen weg te laten. Het kost even afkicken, maar na een week of 2 valt dat opeens heel erg mee. Die verandering is veel minder ingrijpend dan hardcore low carb, dus het zoeken naar geschikt etenswaar is makkelijker.
Brood en aardappels enzo weglaten vind ik niet zo moeilijk eigenlijk. Het zijn juist de snelle suikers (sultana) waar ik echt geen vervanging voor weet. Maar alles weglaten is misschien iets te heftig ja :+. Weet ik alsnog niet wat ik op mn brood moet doen, heb nu altijd choco-pasta bij me?

[emo-eter] En dat was dan de zak popcorn :') [/emo-eter]
  Vis een optie? zaterdag 2 oktober 2010 @ 00:07:55 #252
70532 loveli
N
pi_87085317
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 00:06 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Brood en aardappels enzo weglaten vind ik niet zo moeilijk eigenlijk. Het zijn juist de snelle suikers (sultana) waar ik echt geen vervanging voor weet. Maar alles weglaten is misschien iets te heftig ja :+. Weet ik alsnog niet wat ik op mn brood moet doen, heb nu altijd choco-pasta bij me?

[emo-eter] En dat was dan de zak popcorn :') [/emo-eter]
Vleeswaren, radijsjes, kaas, sandwichspread, tuinkers voor op brood. Nootjes, wortels, paprika etc. als tussendoortje?
crap in = crap out
pi_87086007
Ik ben voor mijn deur afgezet _O_
  Vis een optie? zaterdag 2 oktober 2010 @ 00:28:08 #254
70532 loveli
N
pi_87086076
Dilemma. Housewarming bij de buren. Ik gun ze hun feestje en heb helemaal geen behoefte om te klagen, maar ik moet morgen werken en de mensen die liedjes meezingen, zingen vals.
crap in = crap out
pi_87086106
Eh. Iemand anders sturen zodat jij de schuld niet krijgt :')?!
  Vis een optie? zaterdag 2 oktober 2010 @ 00:31:41 #256
70532 loveli
N
pi_87086215
Geen iemand anders achter de hand, ik ben hun enige directe buur. Heb er ook geen probleem mee dat ze een feestje hebben hoor, alleen hoeven ze van mij niet vals mee te bleren.

En ik moet vandaag wat hebben om over te zeiken geloof ik :')
crap in = crap out
pi_87086285
Zeiken O+
pi_87086331
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 00:33 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Zeiken O+
* Mini_rulez joint de club. O+

[/dunglish]
pi_87086486
Ik heb vriendjes gemaakt in mijn buurt dus ik ga zo op visite!
pi_87087130
morgen vers brood O+
Ja doei.
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 01:08:08 #261
331 Merel
Be here now.
pi_87087531
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 01:11:40 #262
331 Merel
Be here now.
pi_87087624
En dan vind ik eens iemand leuk, en hij mij, en dan heeft z'n vriendinnetje net zijn naam op haar arm laten tatoeëren waardoor hij haar natuurlijk nooit meer kan dumpen, en dan is alles weer verpest! ;')
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_87087768
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 01:11 schreef Merel het volgende:
En dan vind ik eens iemand leuk, en hij mij, en dan heeft z'n vriendinnetje net zijn naam op haar arm laten tatoeëren waardoor hij haar natuurlijk nooit meer kan dumpen, en dan is alles weer verpest! ;')
Men, da's echt een situatie voor in een slechte film. -O-
pi_87088065
Aww, mijn huisgenootje komt net binnen met de mededeling dat ik niet thuis mag zitten op vrijdagavond en dat ik mee moet naar een feestje. :D O+

Ben wel een beetje opgelucht. :@ Geen goed moment om alleen thuis te zitten en teveel na te denken.
[/dagboekpost]
pi_87088189
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 01:32 schreef Mini_rulez het volgende:
Aww, mijn huisgenootje komt net binnen met de mededeling dat ik niet thuis mag zitten op vrijdagavond en dat ik mee moet naar een feestje. :D O+

Ben wel een beetje opgelucht. :@ Geen goed moment om alleen thuis te zitten en teveel na te denken.
[/dagboekpost]
Ah wat lief!
pi_87088352
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 01:39 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ah wat lief!
Jij bent ook nog laat op! :o
Wat was dat over emo-eten daarstraks?
pi_87088459
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 01:47 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Jij bent ook nog laat op! :o
Wat was dat over emo-eten daarstraks?
Heb geen zin om te slapen :+.
pi_87088906
Ik doe het licht wel uit :W

(morgen is het toch zaterdag? Ja. Ok, dan kan ik uitslapen)
pi_87088915
Late night drunk talk:

Kom je thuis, wil je even eten en dan wat kleertjes kopen... Komt een kameraad langs, of je pizza wilt eten.
Pizza gegeten dus! Rest laat ik maar buiten wege! :P

Doe maar 15 biertjes bij m'n lijstje op :D
pi_87088936
Trusten Chico ;)

Ik doe nog ff een nabiertje + poker after dark :')
pi_87088944
ik zit ook aan een biertje :@ (gelukkig haal ik de 15 nog niet :P)
pi_87088981
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 02:33 schreef progje het volgende:
ik zit ook aan een biertje :@ (gelukkig haal ik de 15 nog niet :P)
Ben ik niet de enige :')
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 03:27:41 #273
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_87089214
Snurk! Net thuisgebracht door een vloekende taxichauffeur, huzzah :') Maarrrr iig wel veilig thuis gekomen en dronken Engelsen ontweken :7

Indiaas eten is erg pittig. Indiase mensen die het pittige eten serveren zijn dan weer erg lief want ze geven je veel extra yoghurt en schouderklopjes als het lukt _O- O+ Tevens heb ik nu een liefde voor mango lassi. Man wat is dat lekker!
Daarna naar een jazzclub geweest en nu ben ik doodop :') Het was wel erg gezellig O+

</dagboekpost>
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 07:53:06 #274
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87089659
*licht aandoet :7

Zo RPM release *O*
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 08:33:22 #275
229513 Blurred86
Live Positive
pi_87089814
Klinkt goed Maria! Indian food O+ en mango lassi O+ O+

Ik heb gisteravond brooddeeg gemaakt, zo even vormen voor de tweede rijs en dan straks lekker vers brood eten na het hardlopen :9 Ik ga er een vlechtbrood van maken, dat vind ik er zo leuk uitzien :D
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 08:51:07 #276
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87089955
Goeiemorgen :W.

Zit ik op m'n vrije zaterdagochtend toetsvragen te maken :'). Maar dat is zo leuk werk :@. Iig stop ik er zo wel mee om iets leuks voor mezelf te gaan doen. "De kleine blonde dood lezen" bijvoorbeeld (maar stiekem is dat ook alweer voor school :'))

Eens bijlezen :9.

Vanavond gaan we naar de Argentijn OP Scheveningen en miss daarna nog naar de film :).
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 08:59:23 #277
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87090020
quote:
Ikke, ikke, ikke!
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 09:02:06 #278
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87090031
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 23:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
Morgenochtend om 09:00 ga ik de nieuwe RPM release fietsen, zin in *O*. En omdat mijn sportschool deze week 5 jaar bestaat, organiseren ze allemaal leuke dingetjes. Heb aansluitend op de release een stijl-workshop met kledingadvies. Ben heel benieuwd. Ik zit me alleen nu al druk te maken over wat ik dan moet aandoen en nog belangrijker, dat ik op de sportschool moet douchen :X. Ik vind omkleden al heel erg, laat staan naakt rondlopen en douchen daar ;(.
En dan krijg je te horen dat kanariegeel de kleur is die het beste bij je past :').
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 09:10:21 #279
331 Merel
Be here now.
pi_87090084
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 01:16 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Men, da's echt een situatie voor in een slechte film. -O-
De hele avond leek inderdaad wel op een slechte film ja! En nu ben ik brak.

Nu bijlezen.
pi_87090390
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja doei.
pi_87090476
SPOILER
pi_87090487
zit meestal wel wat tijd tussen, maar 5/6 dagen is toch wel uitzonderlijk :o
Ja doei.
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 09:54:44 #283
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_87090512
goeiemorgen...De Duutser slaapt nog, ik ehb heerlijk geslapen, en zit nu lekker comfortabel met een glas sinaasappelsap. Het zonnetje schijnt buiten, ik heb vast een leuke dag voor de boeg, het leven is goed!
pi_87090522
Aww, Merel!

Mo :o dat duurt idd best lang.

Mango lassi O+

Ik heb net, min of meer spontaan, nog voor het ontbijt hardgelopen! Ik ben 20 min weggeweest, steeds ca 3-4 min gerend met 5 pauzes denk ik. *O*
Venus in pocketformaat
© loveli
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 09:58:10 #285
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_87090546
oi, spannend mo..ik had het bij de ring laatst ook, dat het heel lang duurde..En toen kon er niet eens iets aan de hand zijn, want in die periode had ik de duutser helemaal niet gezien....Maar nog was ik zenuwachtig...
pi_87090560
:@ meestal als ik er over begin te 'zeuren' komt 't diezelfde dag nog, dus ik hoop dat 't deze keer ook weer zo is _O- maar zo lang heb ik echt nog niet meegemaakt :o
Ja doei.
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 10:22:21 #287
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87090870
:o Mo, nou afwachten maar.

Release was wel lekker. Heb heel snel gedouched en ga zo horen of kanariegeel mijn kleur is :+. Ik hoop het niet trouwens :').
pi_87091100
Mo ik neem woensdag avond altijd mijn laatste pil en vaak ben ik dan pas maandag-ochtend ongesteld

En dan afwachten is zo vervelend, vaak gaat het door de soort van stress vaak dan nog langer duren ook.

Succes meid :*
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 10:36:41 #289
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87091157
Dat pilgedoe. Zou ook echt iets zijn waar ik me enorm druk om zou kunnen maken :{.
Dat is dan weer het voordeel van mijn situatie ;).
Niet meer actief op Fok!
pi_87091158
Morning!!

Mo laten we duimen! Ik heb trouwens geen PM van je :P
Nynke fijn dat je weer een positieve instelling hebt! En dat de Duutser er is naturlijk :)
pi_87091183
Weekend plannen: shoppen met vriendje, misschien met vriendin in de stad wat drinken, poetsen :')
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 10:47:17 #292
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_87091349
Mijn weekendplannen
uitslapen: check
op zoek naar leuke reisjes: check
boeken: neuh
naar de bouwmarkt: gleich
klussen: misschien
dagje door een stad wandelen: ook misschien

poetsen en spelletjes met de kinderen doen: net zo standaard als tandenpoetsen, dus check
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_87092282
Ik ben iig vrij op 6 november, maar weet niet wat het plan is verder? Lijkt me wel weer leuk O+

Er is trouwens 2 kilo af, maar dat eet ik er dit weekend als ik een hap door mijn keel krijg vast wel weer aan :')
pi_87092344
Mo: scary :{
pi_87092795
Morning!
Gisteren heel lang getafeld. was erg gezellig!
Mijn lijstje gister was zoals verwacht bagger:

O: 2 broodjes pindakaas
L: broodje kipfilet
D: gegratineerde bospaddestoelen, kogelbiefstuk met gepofte aardappel en een witlofbal, hemelse modder (witte en donkere chocolademouse met een chocoladekoekje O-) hemels)

En ik was pas na middernacht thuis. We hebben 4 uur getafeld. Mn record geloof ik!

Vanavond weer een verjaardag en morgen 2 verjaardagen! Dus druk enzows
pi_87092996
Goeiemorgen :W. Net wakker :').
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 12:10:28 #297
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_87093355
Ik heb ook flink uitgeslapen! Was dan ook best wel moe oO<

Mo :o
Ik las trouwens laatst ergens (niet om mensen te laten schrikken, het was op fok :') ) dat de bloeding in je pauzeweek (van de pil) niet zozeer een ikbennietzwangerbloeding is, maar eerder een chemisch opgestart proces door de pil? Wikipedia: "Dit is geen gewone menstruatie, maar een zogenaamde onttrekkingsbloeding, er is immers geen eitje gerijpt." Nouja. Ik weet er kennelijk de ballen van :P
Ik was die van donderdag trouwens vergeten oO< Maakt gelukkig voor mij momenteel ook geen bal uit :+
pi_87093423
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 12:10 schreef MariaEtcetera het volgende:

Ik las trouwens laatst ergens (niet om mensen te laten schrikken, het was op fok :') ) dat de bloeding in je pauzeweek (van de pil) niet zozeer een ikbennietzwangerbloeding is, maar eerder een chemisch opgestart proces door de pil?
Ik was die van donderdag trouwens vergeten oO< Maakt gelukkig voor mij momenteel ook geen bal uit :+
Klopt. Ik neem mn pil als laatst op woensdag en dan ben ik zondag of maandag ongesteld. 4-5 dagen later dus. En dan stelt het nog geen reet voor. 3 dagen nauwelijks bloed en dan is het weer weg.
Dat helpt mij herinneren dat ik de volgende keer zou opletten, want als het weer bijna niks was, wilde ik naar dokter. Want dat lijkt me ook niet goed toch?
pi_87093425
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 12:10 schreef MariaEtcetera het volgende:

Ik las trouwens laatst ergens (niet om mensen te laten schrikken, het was op fok :') ) dat de bloeding in je pauzeweek (van de pil) niet zozeer een ikbennietzwangerbloeding is, maar eerder een chemisch opgestart proces door de pil?
Daar had ik het deze week nog over in een SC :7
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 12:14:22 #300
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_87093484
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 12:12 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Daar had ik het deze week nog over in een SC :7
Ik denk dan steeds: YESSS ONGESTELD! Dus niet zwanger B-) Shows how much I know! Laatst eng verhaal gehoord ook :o
SPOILER
Dan schrik je je toch ook een hoedje ):O Zij waren wel blij trouwens :P
pi_87093507
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 12:14 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ik denk dan steeds: YESSS ONGESTELD! Dus niet zwanger B-) Shows how much I know! Laatst eng verhaal gehoord ook :o
SPOILER
Dan schrik je je toch ook een hoedje ):O Zij waren wel blij trouwens :P
Een kennis van een vriend van mij kwam er pas achter tijdens de bevalling :') :o En ze was niet dik ofzo, dus ik snap er he-le-maal niks van :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')